Bezpieczny dom? Tylko z CUK i Allianz!
W ostatnim czasie dom jest miejscem, w którym spędzamy najwięcej czasu, warto więc zadbać o jego właściwą ochronę. Okres wiosenny to dobry moment, aby pomyśleć o ochronie nieruchomości na wypadek niespodziewanych zdarzeń.
Połamane gałęzie drzew, intensywne opady deszczu czy wyładowania atmosferyczne mogą zniszczyć dom. Burze z silnymi wyładowaniami mogą zdewastować cenny sprzęt elektroniczny, nierzadko wart nawet kilkanaście tysięcy złotych. Koszty związane z niespodziewanym remontem nieruchomości, naprawą czy zakupem nowego wyposażenia mogą być naprawdę wysokie i przekroczyć możliwości budżetowe. Czy można się przed tym uchronić? Okazuje się, że tak. Multiagencja CUK Ubezpieczenia razem z firmą ubezpieczeniową Allianz przygotowała atrakcyjną ofertę ubezpieczenia domu lub mieszkania z 30% zniżką i dodatkowym OC w życiu prywatnym w pakiecie.
- „W ramach ubezpieczenia nieruchomości, przedmiotem może być zarówno dom, mieszkanie czy obiekt w trakcie budowy. W polisie możesz uwzględnić również domek letniskowy oraz części wspólne mieszkania. Ubezpieczenie gwarantuje ochronę w momencie powstałych szkód na skutek działania zdarzeń losowych, pożaru, silnego deszczu czy wiatru. Dodatkowo, Allianz oferuje wsparcie finansowe, jeśli dojdzie do włamania z kradzieżą, przepięcia czy dewastacji cennych przedmiotów, nie tylko przez domowników, ale także zwierzęta. Taka ochrona oferowana jest w pakiecie Max. Co ciekawe, ubezpieczenie nieruchomości w Allianz obejmuje również szkody powstałe w wyniku niedbalstwa domowników” – zachęca Anna Pawłowska-Kruzińska, dyrektor marketingu w multiagencji CUK Ubezpieczenia.
Wszystkie oferty są dostępne od 1 do 30 kwietnia w placówkach CUK Ubezpieczenia oraz na stronie www.cuk.pl. Ponadto multiagencja CUK prowadzi Akcję Partnerską, dzięki której przy zakupie polisy w: Generali, Proama i TUZ, uzyskamy dodatkowe 800 punktów PAYBACK. Akcja trwa przez cały drugi kwartał, a szczegóły można znaleźć na stronie multiagencji CUK.

88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia

Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku

Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Branża materiałów budowlanych ostrzega przed rosnącym importem ze Wschodu. Rząd zapowiada działania w tym kierunku
Polscy przedstawiciele branży materiałów budowlanych są zaniepokojeni skalą importu wyrobów spoza Unii Europejskiej. Postępujące uzależnienie europejskiego rynku od dostaw z krajów o niższych standardach środowiskowych, pracowniczych i jakościowych skutkuje nie tylko osłabieniem jego konkurencyjności, spadkiem krajowej produkcji i redukcją miejsc pracy, ale również ucieczką emisji CO2. Branża apeluje więc o wprowadzenie zmian w zakresie handlu, w tym o wyrównanie stawek celnych na materiały budowlane. Rząd zapowiada podjęcie działań, które będą wspierać krajową branżę.
Ochrona środowiska
Rusza ważna inwestycja w Ustce. Nowa baza będzie zapleczem serwisowym dla morskich farm wiatrowych [AUDIO]

Wystartowały prace przy budowie bazy operacyjno-serwisowej w Ustce. Inwestycja będzie zapleczem dla obsługi morskiej farmy wiatrowej, którą PGE buduje na Bałtyku wraz z duńską firmą Ørsted. Uruchomienie Baltica 2 zaplanowane jest na 2027 rok. Baza ma także potencjał, by obsługiwać kolejne projekty morskie PGE. Będzie mieć znaczenie nie tylko dla rozwoju offshore w Polsce, lecz także dla samego regionu.
Handel
Rynek nieprzygotowany do wdrożenia systemu kaucyjnego. Może się opóźnić nawet o kilka miesięcy

Zdaniem przedstawicieli Polskiej Federacji Producentów Żywności Polska nie jest jeszcze przygotowana na wprowadzenie systemu kaucyjnego 1 października br. Za główny powód opóźnień podają brak licencji, które mogą powodować potężne straty finansowe. Eksperci wskazują, że system może ruszyć z kilkumiesięcznym opóźnieniem, co spowoduje chaos zarówno wśród konsumentów, jak i w handlu.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.