Komunikaty PR

CUK Ubezpieczenia multiagencją roku 2020 według Gazety Ubezpieczeniowej

2021-02-01  |  11:30
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 10.05 MB )

Gazeta Ubezpieczeniowa cyklicznie co roku w ramach rankingu „Wydarzenia” przyznaje swoje nagrody za rok ubiegły. Tytuł Multiagencji Roku 2020 zdobył CUK Ubezpieczenia, wyróżniający się ponad rynkowymi wynikami sprzedażowymi oraz ogromnym rozwojem.

Miniony rok był dla wszystkich branż testem trwałości. Multiagencja CUK Ubezpieczenia zdała go bardzo dobrze, czego dowodem może być przyznane przez Gazetę Ubezpieczeniową wyróżnienie. Wcześniej wdrożone rozwiązania i technologie oraz umiejętność szybkiej adaptacji do zmieniających się warunków, pozwoliły nie tylko przetrwać ten trudny czas, ale też przyczyniły się do rozwoju agencji.

Gazeta Ubezpieczeniowa przyznając wyróżnienie Multiagnecji Roku 2020, podkreśliła wysokie wyniki sprzedażowe, sukcesy oraz innowacyjność sieci CUK Ubezpieczenia. Kampania z SuperCUK, nieustanny rozwój narzędzi online oraz zaangażowany i oddany zespół również wpłynęły na sukces.

Jestem dumny z przyznanego nam tytułu. To przede wszystkim zasługa pracowników oraz agentów w sieciach sprzedaży, którym bardzo dziękuję za zaangażowanie. To głównie dzięki nim zachowaliśmy nieprzerwaną obsługę naszych klientów zarówno w procesach zdalnych jak i tradycyjnychmówi Jacek Byliński, Prezes Zarządu CUK UbezpieczeniaMimo pandemii w 2020 roku rozwinęliśmy sieć sprzedaży – powołaliśmy 32 placówki franczyzowe i aż 152 kolejne Punkty Partnerskie CUK. Poza sprzedażą aktywnie prowadziliśmy działalność marketingową. Dzięki temu zwiększyliśmy zarówno świadomość marki CUK Ubezpieczenia, jak także dostępnych w naszej sieci produktów. Synergia tych działań przełożyła się na pozyskanie rekordowej liczby leadów sprzedażowych. Tytuł Mulitiagencji Roku mobilizuje nas do dalszego działania. Pragniemy nadal rozwijać wielokanałowość naszej sieci – stacjonarne biura obsługi oraz kanały zdalne, czyli Internet i telefon. Dziś jako jedyni działamy w ten sposób na rynku, a nasze sieci sprzedaży tworzą spójny ekosystem dla klienta. Chcemy być dostępni dla każdego, w sposób zgodny z jego oczekiwaniamidodaje.

Ogromnie się cieszę, że należę do zespołu CUK Ubezpieczenia. Rozpoczęcie kariery w multiagencji było jedną z lepszych decyzji w moim życiu. Wprowadzenie do świata ubezpieczeń, nieustanne wsparcie merytoryczne oraz nowoczesne narzędzia online pomogły mi zbudować stabilne miejsce pracy. Dostrzegam, jak sieć się rozwija, dlatego nie dziwi mnie przyznanie tak ważnego wyróżnienia. Pandemia przyspieszyła zmiany w schematach zakupowych klientów – teraz wszystko co mogą, robią zdalnie. W CUK Ubezpieczenia od dawna korzystaliśmy z narzędzi online, co pomogło nam w początkowej fazie chaosu wiosną 2020 roku. My, doradcy klientów, nie baliśmy się i wiedzieliśmy jak zapewnić nieprzerwaną opiekę naszym klientom w tych dziwnych czasach. Cieszę się, że mogę pracować pod skrzydłami profesjonalistówmówi Paweł Dołowy, właściciel 2 placówek CUK Ubezpieczenia w Warszawie.

Przyznanie wyróżnienia nie zwalnia CUK Ubezpieczenia z dalszej pracy. W tym roku będzie skupiać się na: nieustającej poprawie usług dostarczanych klientom, zwiększaniu rozpoznawalności marki CUK, dalszej rozbudowie sieci sprzedaży oraz rozwoju kompetencji kompleksowego doradztwa i jak najlepszego zabezpieczenie życia, zdrowia i majątku klientów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ubezpieczenia 88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia Biuro prasowe
2024-12-05 | 13:00

88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia

Polscy rolnicy coraz bardziej świadomie podchodzą do ochrony swoich gospodarstw. Już 88% z nich, poza obowiązkowymi polisami, sięga po dodatkowe produkty ubezpieczeniowe – wynika z
Ubezpieczenia Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku
2024-11-22 | 08:20

Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku

Posiadanie ubezpieczenia od ryzyka utraty bądź kradzieży danych osobowych deklaruje od 13 do 28 proc. firm z sektora MŚP, w zależności od ich wielkości. Ale choć cyberpolisy są coraz
Ubezpieczenia Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
2024-11-20 | 11:00

Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie

Porty jako infrastruktura krytyczna Porty są dziś kluczową infrastrukturą dla gospodarek Europy, obsługując znaczną część międzynarodowego handlu. Około 75% europejskiego importu i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.