CUK Ubezpieczenia multiagencją roku 2020 według Gazety Ubezpieczeniowej
Gazeta Ubezpieczeniowa cyklicznie co roku w ramach rankingu „Wydarzenia” przyznaje swoje nagrody za rok ubiegły. Tytuł Multiagencji Roku 2020 zdobył CUK Ubezpieczenia, wyróżniający się ponad rynkowymi wynikami sprzedażowymi oraz ogromnym rozwojem.
Miniony rok był dla wszystkich branż testem trwałości. Multiagencja CUK Ubezpieczenia zdała go bardzo dobrze, czego dowodem może być przyznane przez Gazetę Ubezpieczeniową wyróżnienie. Wcześniej wdrożone rozwiązania i technologie oraz umiejętność szybkiej adaptacji do zmieniających się warunków, pozwoliły nie tylko przetrwać ten trudny czas, ale też przyczyniły się do rozwoju agencji.
Gazeta Ubezpieczeniowa przyznając wyróżnienie Multiagnecji Roku 2020, podkreśliła wysokie wyniki sprzedażowe, sukcesy oraz innowacyjność sieci CUK Ubezpieczenia. Kampania z SuperCUK, nieustanny rozwój narzędzi online oraz zaangażowany i oddany zespół również wpłynęły na sukces.
– Jestem dumny z przyznanego nam tytułu. To przede wszystkim zasługa pracowników oraz agentów w sieciach sprzedaży, którym bardzo dziękuję za zaangażowanie. To głównie dzięki nim zachowaliśmy nieprzerwaną obsługę naszych klientów zarówno w procesach zdalnych jak i tradycyjnych – mówi Jacek Byliński, Prezes Zarządu CUK Ubezpieczenia – Mimo pandemii w 2020 roku rozwinęliśmy sieć sprzedaży – powołaliśmy 32 placówki franczyzowe i aż 152 kolejne Punkty Partnerskie CUK. Poza sprzedażą aktywnie prowadziliśmy działalność marketingową. Dzięki temu zwiększyliśmy zarówno świadomość marki CUK Ubezpieczenia, jak także dostępnych w naszej sieci produktów. Synergia tych działań przełożyła się na pozyskanie rekordowej liczby leadów sprzedażowych. Tytuł Mulitiagencji Roku mobilizuje nas do dalszego działania. Pragniemy nadal rozwijać wielokanałowość naszej sieci – stacjonarne biura obsługi oraz kanały zdalne, czyli Internet i telefon. Dziś jako jedyni działamy w ten sposób na rynku, a nasze sieci sprzedaży tworzą spójny ekosystem dla klienta. Chcemy być dostępni dla każdego, w sposób zgodny z jego oczekiwaniami – dodaje.
– Ogromnie się cieszę, że należę do zespołu CUK Ubezpieczenia. Rozpoczęcie kariery w multiagencji było jedną z lepszych decyzji w moim życiu. Wprowadzenie do świata ubezpieczeń, nieustanne wsparcie merytoryczne oraz nowoczesne narzędzia online pomogły mi zbudować stabilne miejsce pracy. Dostrzegam, jak sieć się rozwija, dlatego nie dziwi mnie przyznanie tak ważnego wyróżnienia. Pandemia przyspieszyła zmiany w schematach zakupowych klientów – teraz wszystko co mogą, robią zdalnie. W CUK Ubezpieczenia od dawna korzystaliśmy z narzędzi online, co pomogło nam w początkowej fazie chaosu wiosną 2020 roku. My, doradcy klientów, nie baliśmy się i wiedzieliśmy jak zapewnić nieprzerwaną opiekę naszym klientom w tych dziwnych czasach. Cieszę się, że mogę pracować pod skrzydłami profesjonalistów – mówi Paweł Dołowy, właściciel 2 placówek CUK Ubezpieczenia w Warszawie.
Przyznanie wyróżnienia nie zwalnia CUK Ubezpieczenia z dalszej pracy. W tym roku będzie skupiać się na: nieustającej poprawie usług dostarczanych klientom, zwiększaniu rozpoznawalności marki CUK, dalszej rozbudowie sieci sprzedaży oraz rozwoju kompetencji kompleksowego doradztwa i jak najlepszego zabezpieczenie życia, zdrowia i majątku klientów.

88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia

Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku

Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.