Komunikaty PR

CUK Ubezpieczenia z nową strategią komunikacji.

2022-05-17  |  10:00
Biuro prasowe

CUK Ubezpieczenia  rozpoczął nową kampanię reklamową. Jej celem jest budowanie świadomości firmy poprzez zwrócenie uwagi na dostępność polis w każdym z kanałów sprzedaży. Przygotowane działania marketingowe są częścią nowej strategii komunikacji marki CUK, która wzmocni wizerunek placówek w całym kraju.

Częścią działań komunikacyjnych jest nowy spot telewizyjny, w którym  CUK odszedł od klasycznej koncepcji reklam promujących ubezpieczenia. Są dynamiczne przejścia, rytmiczna muzyka, dopasowane treści oraz brand hero marki, czyli SuperCUK. Kampania w TV potrwa do końca października i będzie emitowana w najchętniej oglądanym czasie reklamowym.

Odeszliśmy od przewidywalnego schematu dotychczasowych klipów reklamowych w branży ubezpieczeniowej. Nasza wizja jest inna, łamie schemat i ukazuje przyjazny świat ubezpieczeń. Nawiązujemy w niej do codzienności.  Żyjemy szybko, korzystamy z nowych technologii i szukamy sposobów na oszczędność czasu, pieniędzy oraz nerwów.  Spot jest częścią kampanii, której celem jest wsparcie placówek w całej Polsce. – mówi Marcin Dyliński, Dyrektor Marketingu i E-Commerce w CUK Ubezpieczenia

Hasło kampanii MY.TY. jest nawiązaniem do dotychczasowego claimu marki: My porównujemy, Ty oszczędzasz, ale pozwala komunikować więcej. Chcemy podkreślić, że to My jako CUK dzięki nowoczesnym rozwiązaniom szybko i celnie wyszukujemy polisy odpowiadające klientom, dzięki temu Ty, czyli klienci oszczędzają to, co dla nich najważniejsze. Kampania w TV jest częścią szerszych działań komunikacyjnych, które koncentrują się na aktywności w social mediach, przestrzeni digital oraz działaniach lokalnych tworząc spójny przekaz opierający się na modelu 360 stopni  – dodaje Dyliński.

Firma w nowej kampanii chce podkreślić relacje zbudowane z klientami na różnych płaszczyznach. Wskazuje, że świat ubezpieczeń jest przyjazny i dostępny z poziomu urządzeń mobilnych, jak również bezpośredniego kontaktu z doradcą w placówce.

Mamy świadomość, że mimo rozwoju technologii wiedza doradcy jest niezbędna, a czasem wręcz niezastąpiona. Na co dzień spotykamy się z sytuacjami, kiedy klienci udają się do placówek w celu potwierdzenia ofert znalezionych w sieci. Nowoczesna firma, to również taka, która jest dostępna dla klienta w każdym wieku i daje możliwość zakupu tak jak mu wygodnie – online lub stacjonarnie. Taki jest CUK. Wykorzystujemy nowe technologie i podążamy za potrzebami naszych klientów i to właśnie pokazujemy w nowej kampanii. – dodaje Paula Rabel, Kierownik Komunikacji i PR w CUK Ubezpieczenia 

Koncepcja MY.TY. będzie rozwijana, a jej założenia pojawią się w formie dedykowanych kreacji graficznych w social mediach, reklamach Google i YouTube. Placówki CUK również zostaną wyposażone w nowe materiały.

Nowa koncepcja klipu i podejście do kampanii są bliskie wartościom CUK Ubezpieczenia. Pokazujemy, że działamy dynamiczne i niestandardowo używając nowoczesnych rozwiązań. Podkreślamy, że technologia idzie w parze z profesjonalną obsługą. Wiemy, że nasze rozwiązania dają konkretne oszczędności klientom, choć każdy z nas oszczędzanie postrzega w inny sposób – dla jednych ważna będzie oszczędność czasu, dla innych nerwów, a dla jeszcze innych pieniędzy i my to wszystko zapewniamy  – mówi Maciej Biesiadziński, Kierownik Trade Marketingu w CUK Ubezpieczenia.

Za koncepcję kreatywną odpowiada zespół Agencji N42, a za produkcję spotu Production Services Poland sp. z o.o. / ATM Grupa S.A. i Krzysztof Jakubowski. Klip wyreżyserował Krzysztof Kujawski. W spocie wykorzystano również logotypy Towarzystw Ubezpieczeniowych, znajdujących się w portfolio firmy, a są to m.in: Agro Ubezpieczenia, Compensa, InterRisk, UNIQA, TUZ Ubezpieczenia, Wiener. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ubezpieczenia Co grozi pracodawcy, jeżeli nie zadba o pracownika w czasie upału? Biuro prasowe
2024-07-19 | 12:25

Co grozi pracodawcy, jeżeli nie zadba o pracownika w czasie upału?

Tegoroczne lato otworzyło się upałami, synoptycy zapowiadają kolejne fale wysokiej temperatury. Przedsiębiorcy powinni potraktować te zapowiedzi poważnie i jak najlepiej
Ubezpieczenia Petsy wprowadza darmowe ubezpieczenia w ramach swoich usług petsittingu.
2024-07-16 | 10:00

Petsy wprowadza darmowe ubezpieczenia w ramach swoich usług petsittingu.

Rozwijany od 2020 roku startup Petsy stał się w naszym kraju liderem usług opieki nad zwierzętami domowymi. Ich platforma, łącząca właścicieli pupili ze zweryfikowanymi petsitterami,
Ubezpieczenia Przetwórstwo przemysłowe: 24,2 tys. ofert pracy i rosnące znaczenie ubezpieczeń
2024-07-10 | 13:32

Przetwórstwo przemysłowe: 24,2 tys. ofert pracy i rosnące znaczenie ubezpieczeń

W przemyśle jest największy popyt na pracę – firmy mają 24,2 tys. wakatów. Pracodawcy sięgają po różne sposoby na przyciągnięcie pracowników. Do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy czekają na doprecyzowanie przepisów dotyczących Małego ZUS-u Plus. W sądach toczy się ponad 600 spraw z ZUS-em

Oddziały Biura Rzecznika MŚP prowadzą już ponad 600 spraw dotyczących Małego ZUS-u Plus. Przedmiotem sporu z ZUS-em jest interpretacja, jak długo – dwa czy trzy lata – powinna trwać przerwa, po upływie której przedsiębiorca może ponownie skorzystać z niższych składek. Pod koniec czerwca Sąd Okręgowy w Gorzowie Wielkopolskim wydał pierwszy wyrok, w którym podzielił korzystną dla przedsiębiorców argumentację Rzecznika MŚP. – Nie stanowi on jeszcze o linii interpretacyjnej. Czekamy na wejście w życie ustawy deregulacyjnej, która ułatwi od stycznia przedsiębiorcom przechodzenie na Mały ZUS Plus – mówi Agnieszka Majewska, Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorców.

Problemy społeczne

Awaria CrowdStrike’a miała podobne skutki jak potencjalny cyberatak. Uzależnienie od technologii to ryzyko wyłączenia całych gałęzi gospodarki

Ogromna awaria systemu Windows, wywołanego błędem w aktualizacji oprogramowania CrowdStrike, doprowadziła do globalnego paraliżu. Przestały działać systemy istotne z perspektywy codziennego życia milionów ludzi. Tylko w piątek odwołano kilka tysięcy lotów na całym świecie,  a w części regionów w USA nie działał numer alarmowy. – To pokazuje, że im bardziej jesteśmy uzależnieni od technologii, tym łatwiej wykluczyć wręcz całe gałęzie gospodarki, a podobne skutki mógłby mieć cyberatak – ocenia Krzysztof Izdebski z Fundacji im. Stefana Batorego. Jego zdaniem tego typu incydenty są nie do uniknięcia i trzeba się na nie lepiej przygotować.

Ochrona środowiska

Nowelizacja przepisów ma przyspieszyć rozwój farm wiatrowych. Do 2040 roku Polska może mieć zainstalowane w nich ponad 40 GW mocy

Jeszcze w tym kwartale ma zostać przyjęty przez rząd projekt zmian w ustawie o inwestycjach w zakresie elektrowni wiatrowych. Nowelizacja zmniejsza minimalną odległość turbin wiatrowych od zabudowań do 500 m. Polskie Stowarzyszenie Energetyki Wiatrowej ocenia, że zmiana odległości zwiększy potencjał energetyki wiatrowej do 2040 roku nawet dwukrotnie, do poziomu 41,1 GW. – Branża czeka też na przyspieszenie procedur, przede wszystkim procedury środowiskowej i całego procesu zmiany przeznaczenia gruntów – mówi Anna Kosińska, członkini zarządu Res Global Investment.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.