CUK Ubezpieczenia z nową strategią komunikacji.
CUK Ubezpieczenia rozpoczął nową kampanię reklamową. Jej celem jest budowanie świadomości firmy poprzez zwrócenie uwagi na dostępność polis w każdym z kanałów sprzedaży. Przygotowane działania marketingowe są częścią nowej strategii komunikacji marki CUK, która wzmocni wizerunek placówek w całym kraju.
Częścią działań komunikacyjnych jest nowy spot telewizyjny, w którym CUK odszedł od klasycznej koncepcji reklam promujących ubezpieczenia. Są dynamiczne przejścia, rytmiczna muzyka, dopasowane treści oraz brand hero marki, czyli SuperCUK. Kampania w TV potrwa do końca października i będzie emitowana w najchętniej oglądanym czasie reklamowym.
Odeszliśmy od przewidywalnego schematu dotychczasowych klipów reklamowych w branży ubezpieczeniowej. Nasza wizja jest inna, łamie schemat i ukazuje przyjazny świat ubezpieczeń. Nawiązujemy w niej do codzienności. Żyjemy szybko, korzystamy z nowych technologii i szukamy sposobów na oszczędność czasu, pieniędzy oraz nerwów. Spot jest częścią kampanii, której celem jest wsparcie placówek w całej Polsce. – mówi Marcin Dyliński, Dyrektor Marketingu i E-Commerce w CUK Ubezpieczenia
Hasło kampanii MY.TY. jest nawiązaniem do dotychczasowego claimu marki: My porównujemy, Ty oszczędzasz, ale pozwala komunikować więcej. Chcemy podkreślić, że to My jako CUK dzięki nowoczesnym rozwiązaniom szybko i celnie wyszukujemy polisy odpowiadające klientom, dzięki temu Ty, czyli klienci oszczędzają to, co dla nich najważniejsze. Kampania w TV jest częścią szerszych działań komunikacyjnych, które koncentrują się na aktywności w social mediach, przestrzeni digital oraz działaniach lokalnych tworząc spójny przekaz opierający się na modelu 360 stopni – dodaje Dyliński.
Firma w nowej kampanii chce podkreślić relacje zbudowane z klientami na różnych płaszczyznach. Wskazuje, że świat ubezpieczeń jest przyjazny i dostępny z poziomu urządzeń mobilnych, jak również bezpośredniego kontaktu z doradcą w placówce.
Mamy świadomość, że mimo rozwoju technologii wiedza doradcy jest niezbędna, a czasem wręcz niezastąpiona. Na co dzień spotykamy się z sytuacjami, kiedy klienci udają się do placówek w celu potwierdzenia ofert znalezionych w sieci. Nowoczesna firma, to również taka, która jest dostępna dla klienta w każdym wieku i daje możliwość zakupu tak jak mu wygodnie – online lub stacjonarnie. Taki jest CUK. Wykorzystujemy nowe technologie i podążamy za potrzebami naszych klientów i to właśnie pokazujemy w nowej kampanii. – dodaje Paula Rabel, Kierownik Komunikacji i PR w CUK Ubezpieczenia
Koncepcja MY.TY. będzie rozwijana, a jej założenia pojawią się w formie dedykowanych kreacji graficznych w social mediach, reklamach Google i YouTube. Placówki CUK również zostaną wyposażone w nowe materiały.
Nowa koncepcja klipu i podejście do kampanii są bliskie wartościom CUK Ubezpieczenia. Pokazujemy, że działamy dynamiczne i niestandardowo używając nowoczesnych rozwiązań. Podkreślamy, że technologia idzie w parze z profesjonalną obsługą. Wiemy, że nasze rozwiązania dają konkretne oszczędności klientom, choć każdy z nas oszczędzanie postrzega w inny sposób – dla jednych ważna będzie oszczędność czasu, dla innych nerwów, a dla jeszcze innych pieniędzy i my to wszystko zapewniamy – mówi Maciej Biesiadziński, Kierownik Trade Marketingu w CUK Ubezpieczenia.
Za koncepcję kreatywną odpowiada zespół Agencji N42, a za produkcję spotu Production Services Poland sp. z o.o. / ATM Grupa S.A. i Krzysztof Jakubowski. Klip wyreżyserował Krzysztof Kujawski. W spocie wykorzystano również logotypy Towarzystw Ubezpieczeniowych, znajdujących się w portfolio firmy, a są to m.in: Agro Ubezpieczenia, Compensa, InterRisk, UNIQA, TUZ Ubezpieczenia, Wiener.

88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia

Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku

Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.