Komunikaty PR

CUK Ubezpieczenia z nową strategią komunikacji.

2022-05-17  |  10:00
Biuro prasowe

CUK Ubezpieczenia  rozpoczął nową kampanię reklamową. Jej celem jest budowanie świadomości firmy poprzez zwrócenie uwagi na dostępność polis w każdym z kanałów sprzedaży. Przygotowane działania marketingowe są częścią nowej strategii komunikacji marki CUK, która wzmocni wizerunek placówek w całym kraju.

Częścią działań komunikacyjnych jest nowy spot telewizyjny, w którym  CUK odszedł od klasycznej koncepcji reklam promujących ubezpieczenia. Są dynamiczne przejścia, rytmiczna muzyka, dopasowane treści oraz brand hero marki, czyli SuperCUK. Kampania w TV potrwa do końca października i będzie emitowana w najchętniej oglądanym czasie reklamowym.

Odeszliśmy od przewidywalnego schematu dotychczasowych klipów reklamowych w branży ubezpieczeniowej. Nasza wizja jest inna, łamie schemat i ukazuje przyjazny świat ubezpieczeń. Nawiązujemy w niej do codzienności.  Żyjemy szybko, korzystamy z nowych technologii i szukamy sposobów na oszczędność czasu, pieniędzy oraz nerwów.  Spot jest częścią kampanii, której celem jest wsparcie placówek w całej Polsce. – mówi Marcin Dyliński, Dyrektor Marketingu i E-Commerce w CUK Ubezpieczenia

Hasło kampanii MY.TY. jest nawiązaniem do dotychczasowego claimu marki: My porównujemy, Ty oszczędzasz, ale pozwala komunikować więcej. Chcemy podkreślić, że to My jako CUK dzięki nowoczesnym rozwiązaniom szybko i celnie wyszukujemy polisy odpowiadające klientom, dzięki temu Ty, czyli klienci oszczędzają to, co dla nich najważniejsze. Kampania w TV jest częścią szerszych działań komunikacyjnych, które koncentrują się na aktywności w social mediach, przestrzeni digital oraz działaniach lokalnych tworząc spójny przekaz opierający się na modelu 360 stopni  – dodaje Dyliński.

Firma w nowej kampanii chce podkreślić relacje zbudowane z klientami na różnych płaszczyznach. Wskazuje, że świat ubezpieczeń jest przyjazny i dostępny z poziomu urządzeń mobilnych, jak również bezpośredniego kontaktu z doradcą w placówce.

Mamy świadomość, że mimo rozwoju technologii wiedza doradcy jest niezbędna, a czasem wręcz niezastąpiona. Na co dzień spotykamy się z sytuacjami, kiedy klienci udają się do placówek w celu potwierdzenia ofert znalezionych w sieci. Nowoczesna firma, to również taka, która jest dostępna dla klienta w każdym wieku i daje możliwość zakupu tak jak mu wygodnie – online lub stacjonarnie. Taki jest CUK. Wykorzystujemy nowe technologie i podążamy za potrzebami naszych klientów i to właśnie pokazujemy w nowej kampanii. – dodaje Paula Rabel, Kierownik Komunikacji i PR w CUK Ubezpieczenia 

Koncepcja MY.TY. będzie rozwijana, a jej założenia pojawią się w formie dedykowanych kreacji graficznych w social mediach, reklamach Google i YouTube. Placówki CUK również zostaną wyposażone w nowe materiały.

Nowa koncepcja klipu i podejście do kampanii są bliskie wartościom CUK Ubezpieczenia. Pokazujemy, że działamy dynamiczne i niestandardowo używając nowoczesnych rozwiązań. Podkreślamy, że technologia idzie w parze z profesjonalną obsługą. Wiemy, że nasze rozwiązania dają konkretne oszczędności klientom, choć każdy z nas oszczędzanie postrzega w inny sposób – dla jednych ważna będzie oszczędność czasu, dla innych nerwów, a dla jeszcze innych pieniędzy i my to wszystko zapewniamy  – mówi Maciej Biesiadziński, Kierownik Trade Marketingu w CUK Ubezpieczenia.

Za koncepcję kreatywną odpowiada zespół Agencji N42, a za produkcję spotu Production Services Poland sp. z o.o. / ATM Grupa S.A. i Krzysztof Jakubowski. Klip wyreżyserował Krzysztof Kujawski. W spocie wykorzystano również logotypy Towarzystw Ubezpieczeniowych, znajdujących się w portfolio firmy, a są to m.in: Agro Ubezpieczenia, Compensa, InterRisk, UNIQA, TUZ Ubezpieczenia, Wiener. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ubezpieczenia 88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia Biuro prasowe
2024-12-05 | 13:00

88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia

Polscy rolnicy coraz bardziej świadomie podchodzą do ochrony swoich gospodarstw. Już 88% z nich, poza obowiązkowymi polisami, sięga po dodatkowe produkty ubezpieczeniowe – wynika z
Ubezpieczenia Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku
2024-11-22 | 08:20

Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku

Posiadanie ubezpieczenia od ryzyka utraty bądź kradzieży danych osobowych deklaruje od 13 do 28 proc. firm z sektora MŚP, w zależności od ich wielkości. Ale choć cyberpolisy są coraz
Ubezpieczenia Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
2024-11-20 | 11:00

Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie

Porty jako infrastruktura krytyczna Porty są dziś kluczową infrastrukturą dla gospodarek Europy, obsługując znaczną część międzynarodowego handlu. Około 75% europejskiego importu i

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.