Komunikaty PR

Dom Ubezpieczeniowy Spectrum rozpoczyna współpracę z N42.

2020-06-09  |  20:25
Biuro prasowe

Dwóm podmiotom, rozpoczynającym właśnie wspólną drogę, przyświeca jeden główny cel, jakim jest długofalowa współpraca, poparta sukcesami już od samego początku relacji. Jak podkreśla Joanna Kowalska-Cherek, Prezes Zarządu w N42: „Podjęcie współpracy z liderem rozwiązań biznesowych dla branży ubezpieczeniowej jakim jest SPECTRUM, jest dla nas kolejnym wyzwaniem, gdyż do każdego klienta podchodzimy indywidualnie, mimo iż w naszym portfolio już wcześniej znajdowały się firmy
z branży ubezpieczeń. Zarówno my jak i SPECTRUM jesteśmy na rynku ponad 13 lat. Od pierwszego spotkania wytworzyła się między zespołami wyjątkowo dobra energia, która
w połączeniu z ekspercką wiedzą i doświadczeniem obu stron zaprowadzi nas bardzo szybko do miejsca, do którego wspólnie chcemy dojść”.

Dom Ubezpieczeniowy Spectrum, dostarcza najnowocześniejsze rozwiązania dla branży ubezpieczeniowej (know how dla multiagenta). Jest twórcą najlepszego na rynku oprogramowania do sprzedaży ubezpieczeń i zarządzania mutliagencją. Multifunkcyjny system transakcyjny SADUS pozwala w  niespełna minutę przygotować ofertę, tym samym ułatwiając pracę agentom.

Dom Ubezpieczeniowy Spectrum specjalizuje się w doradztwie oraz sprzedaży produktów ubezpieczeniowych osobom fizycznym i podmiotom gospodarczym. Od początku swojej działalności, która rozpoczęła się w 2006 roku, intensywnie poszerza swoją ofertę produktów, wychodząc naprzeciw potrzebom Klientów. Świetnie wykwalifikowani doradcy, współpracujący pod marką SPECTRUM, działający na rzecz ponad 30 towarzystw, wyróżniają się wysoką jakością obsługi. Agenci bardzo dbają aby wszyscy klienci czuli się spokojni i bezpieczni w każdym obszarze swojego życia. Kierują się przede wszystkim ich dobrem oraz potrzebami, pomagając dobrać najkorzystniejszy zakres ochrony.

N42 concept agency, to agencja która, od ponad 13 lat jest odpowiedzią na potrzeby swoich klientów, w zakresie budowania wizerunku, produktów, marek i usług. Tworzy i dba o długotrwałe relacje
z otoczeniem. Kreuje świadomość istnienia marki i prowadzi jej komunikację, pokazując światu jej wyjątkowość. N42 będzie wspierać Dom Ubezpieczeniowy Spectrum na polach kreacji strategii marketingowej, relacji z mediami, działań reklamowych i obecności w kanałach social media.

Strony nie zdradzają szczegółów podpisanej umowy.

https://dus.net.pl/

https://www.n42.pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ubezpieczenia 88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia Biuro prasowe
2024-12-05 | 13:00

88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia

Polscy rolnicy coraz bardziej świadomie podchodzą do ochrony swoich gospodarstw. Już 88% z nich, poza obowiązkowymi polisami, sięga po dodatkowe produkty ubezpieczeniowe – wynika z
Ubezpieczenia Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku
2024-11-22 | 08:20

Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku

Posiadanie ubezpieczenia od ryzyka utraty bądź kradzieży danych osobowych deklaruje od 13 do 28 proc. firm z sektora MŚP, w zależności od ich wielkości. Ale choć cyberpolisy są coraz
Ubezpieczenia Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
2024-11-20 | 11:00

Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie

Porty jako infrastruktura krytyczna Porty są dziś kluczową infrastrukturą dla gospodarek Europy, obsługując znaczną część międzynarodowego handlu. Około 75% europejskiego importu i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Ochrona środowiska

UE zmienia podejście do transformacji energetycznej i łączy ją z konkurencyjnością. To zasługa polskiej prezydencji

Transformacja w kierunku gospodarki neutralnej klimatycznie może być silnikiem wzrostu gospodarczego. Dzięki rozmowom prowadzonym podczas polskiej prezydencji, żeby nie traktować transformacji energetycznej w oderwaniu od kwestii konkurencyjności, Komisja Europejska przedstawiła Kompas Konkurencyjności czy inicjatywę Clean Industrial Deal. Oba te dokumenty proponują konkretne rozwiązania, jak łączyć te dwa procesy. Kluczowe, co szczególnie podkreśla biznes, jest obniżenie cen energii.

Polityka

Wciąż dużo do poprawy w zakresie zwalczania nadużyć finansowych w UE. Chodzi m.in. o korupcję urzędników

Skala nadużyć finansowych w UE rośnie. Pojęcie to obejmuje zarówno nielegalne wykorzystanie funduszy unijnych, defraudacje, jak i korupcję, która może dotyczyć nawet wysoko postawionych urzędników, co pokazały afery finansowe z ostatnich lat. Prokuratura Europejska, Europejski Urząd ds. Zwalczania Nadużyć Finansowych czy inne instytucje budujące unijną strukturę zwalczania nadużyć finansowych, choć poprawiają efektywność, nie są w stanie wyłapać wszystkich takich przypadków. Zdaniem ekspertów to podważa zaufanie obywateli do UE.

Ochrona środowiska

Nowy parapodatek zamiast proekologicznego systemu ROP. Branża krytykuje sygnały płynące z resortu środowiska

Firmy wprowadzające na rynek produkty w opakowaniach będą z tego tytułu wnosić opłaty na rzecz państwa, nie mając realnego wpływu na gospodarowanie odpadami, które z tych opakowań powstaną – tak w skrócie branża określa propozycję resortu klimatu i środowiska dotyczącą systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta. Zdaniem przedstawicieli producentów i organizacji odzysku w zasadzie oznacza to nowy parapodatek dla przedsiębiorców i w żaden sposób nie przełoży się na efektywność zbiórki odpadów i recyklingu, a jedynie na wzrost kosztów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.