Komunikaty PR

Dom Ubezpieczeniowy Spectrum rozpoczyna współpracę z N42.

2020-06-09  |  20:25
Biuro prasowe

Dwóm podmiotom, rozpoczynającym właśnie wspólną drogę, przyświeca jeden główny cel, jakim jest długofalowa współpraca, poparta sukcesami już od samego początku relacji. Jak podkreśla Joanna Kowalska-Cherek, Prezes Zarządu w N42: „Podjęcie współpracy z liderem rozwiązań biznesowych dla branży ubezpieczeniowej jakim jest SPECTRUM, jest dla nas kolejnym wyzwaniem, gdyż do każdego klienta podchodzimy indywidualnie, mimo iż w naszym portfolio już wcześniej znajdowały się firmy
z branży ubezpieczeń. Zarówno my jak i SPECTRUM jesteśmy na rynku ponad 13 lat. Od pierwszego spotkania wytworzyła się między zespołami wyjątkowo dobra energia, która
w połączeniu z ekspercką wiedzą i doświadczeniem obu stron zaprowadzi nas bardzo szybko do miejsca, do którego wspólnie chcemy dojść”.

Dom Ubezpieczeniowy Spectrum, dostarcza najnowocześniejsze rozwiązania dla branży ubezpieczeniowej (know how dla multiagenta). Jest twórcą najlepszego na rynku oprogramowania do sprzedaży ubezpieczeń i zarządzania mutliagencją. Multifunkcyjny system transakcyjny SADUS pozwala w  niespełna minutę przygotować ofertę, tym samym ułatwiając pracę agentom.

Dom Ubezpieczeniowy Spectrum specjalizuje się w doradztwie oraz sprzedaży produktów ubezpieczeniowych osobom fizycznym i podmiotom gospodarczym. Od początku swojej działalności, która rozpoczęła się w 2006 roku, intensywnie poszerza swoją ofertę produktów, wychodząc naprzeciw potrzebom Klientów. Świetnie wykwalifikowani doradcy, współpracujący pod marką SPECTRUM, działający na rzecz ponad 30 towarzystw, wyróżniają się wysoką jakością obsługi. Agenci bardzo dbają aby wszyscy klienci czuli się spokojni i bezpieczni w każdym obszarze swojego życia. Kierują się przede wszystkim ich dobrem oraz potrzebami, pomagając dobrać najkorzystniejszy zakres ochrony.

N42 concept agency, to agencja która, od ponad 13 lat jest odpowiedzią na potrzeby swoich klientów, w zakresie budowania wizerunku, produktów, marek i usług. Tworzy i dba o długotrwałe relacje
z otoczeniem. Kreuje świadomość istnienia marki i prowadzi jej komunikację, pokazując światu jej wyjątkowość. N42 będzie wspierać Dom Ubezpieczeniowy Spectrum na polach kreacji strategii marketingowej, relacji z mediami, działań reklamowych i obecności w kanałach social media.

Strony nie zdradzają szczegółów podpisanej umowy.

https://dus.net.pl/

https://www.n42.pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ubezpieczenia 88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia Biuro prasowe
2024-12-05 | 13:00

88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia

Polscy rolnicy coraz bardziej świadomie podchodzą do ochrony swoich gospodarstw. Już 88% z nich, poza obowiązkowymi polisami, sięga po dodatkowe produkty ubezpieczeniowe – wynika z
Ubezpieczenia Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku
2024-11-22 | 08:20

Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku

Posiadanie ubezpieczenia od ryzyka utraty bądź kradzieży danych osobowych deklaruje od 13 do 28 proc. firm z sektora MŚP, w zależności od ich wielkości. Ale choć cyberpolisy są coraz
Ubezpieczenia Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
2024-11-20 | 11:00

Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie

Porty jako infrastruktura krytyczna Porty są dziś kluczową infrastrukturą dla gospodarek Europy, obsługując znaczną część międzynarodowego handlu. Około 75% europejskiego importu i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Plastikowe opakowania żywności dominują w europejskich marketach. 40 proc. z nich można usunąć lub zastąpić

65 proc. produktów spożywczych i napojów w europejskich supermarketach jest sprzedawanych w plastikowych opakowaniach. W Polsce ten odsetek jest podobny. Jak wynika z raportu DS Smith „Material Change Index”, w przypadku 40 proc. opakowań zawierających tworzywa sztuczne w Polsce, plastik można by wyeliminować, usuwając go całkowicie lub zastępując go zrównoważonymi alternatywami, np. tekturą czy opakowaniami biodegradowalnymi. W Polsce tylko 22 proc. firm spożywczych planuje w nadchodzącym roku zmiany w opakowaniach.

Transport

Ryanair rozbudowuje siatkę połączeń w Polsce. W tym roku linia planuje przewieźć niemal 20 mln pasażerów

Polska jest jednym z najważniejszym rynków dla Ryanaira. Irlandzka linia w letnim rozkładzie lotów na 2025 roku będzie obsługiwał ponad 300 tras, w tym 23 nowe kierunki, przede wszystkim na południe Europy. Rekordowy letni rozkład lotów Ryanair w Polsce będą obsługiwać 44 samoloty bazujące na polskich lotniskach. W tym roku, pierwszy raz w historii, przewoźnik oferuje ponad 20 milionów miejsc.

Polityka

M. Gosiewska: Na Białorusi znowu odbędą się pseudowybory. Należy zaostrzyć sankcje uderzające w reżim i firmy europejskie tam obecne

Alaksandr Łukaszenka rządzi Białorusią już 30 lat, 26 stycznia będzie się ubiegał o siódmą kadencję. W nadchodzących wyborach nie będzie niezależnych obserwatorów i demokratycznych kandydatów opozycji. Poprzednie wybory, w 2020 roku, zakończyły się masowymi protestami i olbrzymimi represjami, a w 2024 roku przybrały jeszcze na sile. – Tylko twarda i zdecydowana postawa jest w stanie zmienić sytuację u naszego wschodniego sąsiada – ocenia europosłanka Małgorzata Gosiewska.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.