Dom Ubezpieczeniowy Spectrum rozpoczyna współpracę z N42.
Dwóm podmiotom, rozpoczynającym właśnie wspólną drogę, przyświeca jeden główny cel, jakim jest długofalowa współpraca, poparta sukcesami już od samego początku relacji. Jak podkreśla Joanna Kowalska-Cherek, Prezes Zarządu w N42: „Podjęcie współpracy z liderem rozwiązań biznesowych dla branży ubezpieczeniowej jakim jest SPECTRUM, jest dla nas kolejnym wyzwaniem, gdyż do każdego klienta podchodzimy indywidualnie, mimo iż w naszym portfolio już wcześniej znajdowały się firmy
z branży ubezpieczeń. Zarówno my jak i SPECTRUM jesteśmy na rynku ponad 13 lat. Od pierwszego spotkania wytworzyła się między zespołami wyjątkowo dobra energia, która
w połączeniu z ekspercką wiedzą i doświadczeniem obu stron zaprowadzi nas bardzo szybko do miejsca, do którego wspólnie chcemy dojść”.
Dom Ubezpieczeniowy Spectrum, dostarcza najnowocześniejsze rozwiązania dla branży ubezpieczeniowej (know how dla multiagenta). Jest twórcą najlepszego na rynku oprogramowania do sprzedaży ubezpieczeń i zarządzania mutliagencją. Multifunkcyjny system transakcyjny SADUS pozwala w niespełna minutę przygotować ofertę, tym samym ułatwiając pracę agentom.
Dom Ubezpieczeniowy Spectrum specjalizuje się w doradztwie oraz sprzedaży produktów ubezpieczeniowych osobom fizycznym i podmiotom gospodarczym. Od początku swojej działalności, która rozpoczęła się w 2006 roku, intensywnie poszerza swoją ofertę produktów, wychodząc naprzeciw potrzebom Klientów. Świetnie wykwalifikowani doradcy, współpracujący pod marką SPECTRUM, działający na rzecz ponad 30 towarzystw, wyróżniają się wysoką jakością obsługi. Agenci bardzo dbają aby wszyscy klienci czuli się spokojni i bezpieczni w każdym obszarze swojego życia. Kierują się przede wszystkim ich dobrem oraz potrzebami, pomagając dobrać najkorzystniejszy zakres ochrony.
N42 concept agency, to agencja która, od ponad 13 lat jest odpowiedzią na potrzeby swoich klientów, w zakresie budowania wizerunku, produktów, marek i usług. Tworzy i dba o długotrwałe relacje
z otoczeniem. Kreuje świadomość istnienia marki i prowadzi jej komunikację, pokazując światu jej wyjątkowość. N42 będzie wspierać Dom Ubezpieczeniowy Spectrum na polach kreacji strategii marketingowej, relacji z mediami, działań reklamowych i obecności w kanałach social media.
Strony nie zdradzają szczegółów podpisanej umowy.
https://dus.net.pl/
https://www.n42.pl/

88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia

Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku

Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.