Komunikaty PR

Dzięki CUK możesz przenieść świat ubezpieczeń do smartfona

2020-06-19  |  14:00

W związku z przymusowym lockdownem, e-commerce stał się niezwykle docenionym przez Polaków kanałem sprzedaży. Według danych BIK, około 30% Polaków w związku z obostrzeniami zwiększyło zakupy online. Ubezpieczenia można także kupić w kanale online, korzystając z porównywarki na stronie internetowej. Dodatkowym kanałem, który ułatwia zdalny zakup ubezpieczenia jest aplikacja CUK Ubezpieczenia, a aplikacja Google Asystent pomoże klientowi sprawdzić, czy nie przepłaca za OC.

Zakupy w sieci to nie tylko wygoda, ale też oszczędność czasu. CUK Ubezpieczenia oprócz możliwości transakcji przez stronę internetową, udostępnia swoim klientom aplikację CUK Ubezpieczenia, w której mogą porównać oferty wielu Towarzystw i zakupić ubezpieczenie. Aplikacja jest portfelem polis klientów, poprzez który można gromadzić w jednym miejscu dokumenty, otrzymywać powiadomienia o kończących się terminach polis, a w razie szkody daje możliwość zgłoszenia jej i wezwania pomocy.

– „W ostatnim czasie Polacy mieli okazje przekonać się jak proste, wygodne i szybkie są zakupy dokonywane zdalnie. To ogromne ułatwienie i oszczędność czasu. W świecie ubezpieczeń zakup online także jest możliwy. Nasza aplikacja CUK Ubezpieczenia daje mnóstwo możliwości i zależy nam na tym, aby każdy nasz klient z niej korzystał, by oszczędzić swój czas i mieć kontrolę nad swoimi ubezpieczeniami. Dodatkowo, dla fanów nowych technologii, udostępniliśmy aplikację Asystenta Google. Narzędzie jest w stanie w ciągu kilku sekund porównać kwotę, jaką klient zapłacił za ubezpieczenie swojego pojazdu, z tym, ile wynosiły podobne składki o zbliżonych parametrach. Aplikacja została przygotowana w filozofii „voice first”, co oznacza, że można z niej korzystać w pełni głosowo, nie zerkając nawet na ekran smartfona. Baza danych narzędzia obejmuje kilka tysięcy marek i modeli samochodów spotykanych na polskich drogach. Aplikacja ułatwia też dotarcie do agenta, ponieważ Asystent posiada szczegółowe informacje na temat sieci placówek CUK Ubezpieczenia w całej Polsce. Dzięki temu aplikacja może szybko znaleźć najbliższą placówkę multiagencji, wytyczyć najszybszą trasę dojazdu lub wywołać bezpośrednie połączenie telefoniczne z wybranym agentem. Wystarczy, że klient powie OK Google, porozmawiaj z CUK Ubezpieczenia – a aplikacja pomoże klientowi sprawdzić, czy nie przepłaca za OC” – Anna Pawłowska-Kruzińska, Dyrektor Marketingu CUK Ubezpieczenia.

CUK Ubezpieczenia, wiodący w Polsce dystrybutor ubezpieczeń oferujący produkty ponad 30 Towarzystw Ubezpieczeniowych. Firma funkcjonuje od 19 lat będąc technologicznym i jakościowym liderem branży. Multiagencja działa poprzez różne kanały dotarcia do Klienta i prowadzi sprzedaż poprzez sieć 330 Placówek własnych i franczyzowych, 300 punktów partnerskich, własne Contact Center oraz kanały online. Misją firmy jest kreowanie przyjaznego dla Klienta świata ubezpieczeń. Potwierdzeniem tego są nagrody, które otrzymaliśmy, m.in.: Godło Firma Przyjazna Klientowi, Godło Najwyższa Jakość Quality International oraz Godło Jakość Roku w kategorii Usługa Roku. W naszej firmie najważniejsi są ludzie, którzy z nami pracują i wartości, jakie wnoszą. W codziennej pracy stawiamy na bezpośrednią komunikację, przyjacielskie relacje, poszukiwanie skutecznych rozwiązań oraz nabywanie nowych umiejętności.

Kontakt dla mediów: Tomasz Szymanowski, mail: t.szymanowski@unicornmedia.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ubezpieczenia 88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia Biuro prasowe
2024-12-05 | 13:00

88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia

Polscy rolnicy coraz bardziej świadomie podchodzą do ochrony swoich gospodarstw. Już 88% z nich, poza obowiązkowymi polisami, sięga po dodatkowe produkty ubezpieczeniowe – wynika z
Ubezpieczenia Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku
2024-11-22 | 08:20

Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku

Posiadanie ubezpieczenia od ryzyka utraty bądź kradzieży danych osobowych deklaruje od 13 do 28 proc. firm z sektora MŚP, w zależności od ich wielkości. Ale choć cyberpolisy są coraz
Ubezpieczenia Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
2024-11-20 | 11:00

Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie

Porty jako infrastruktura krytyczna Porty są dziś kluczową infrastrukturą dla gospodarek Europy, obsługując znaczną część międzynarodowego handlu. Około 75% europejskiego importu i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.