Dzięki CUK możesz przenieść świat ubezpieczeń do smartfona
W związku z przymusowym lockdownem, e-commerce stał się niezwykle docenionym przez Polaków kanałem sprzedaży. Według danych BIK, około 30% Polaków w związku z obostrzeniami zwiększyło zakupy online. Ubezpieczenia można także kupić w kanale online, korzystając z porównywarki na stronie internetowej. Dodatkowym kanałem, który ułatwia zdalny zakup ubezpieczenia jest aplikacja CUK Ubezpieczenia, a aplikacja Google Asystent pomoże klientowi sprawdzić, czy nie przepłaca za OC.
Zakupy w sieci to nie tylko wygoda, ale też oszczędność czasu. CUK Ubezpieczenia oprócz możliwości transakcji przez stronę internetową, udostępnia swoim klientom aplikację CUK Ubezpieczenia, w której mogą porównać oferty wielu Towarzystw i zakupić ubezpieczenie. Aplikacja jest portfelem polis klientów, poprzez który można gromadzić w jednym miejscu dokumenty, otrzymywać powiadomienia o kończących się terminach polis, a w razie szkody daje możliwość zgłoszenia jej i wezwania pomocy.
– „W ostatnim czasie Polacy mieli okazje przekonać się jak proste, wygodne i szybkie są zakupy dokonywane zdalnie. To ogromne ułatwienie i oszczędność czasu. W świecie ubezpieczeń zakup online także jest możliwy. Nasza aplikacja CUK Ubezpieczenia daje mnóstwo możliwości i zależy nam na tym, aby każdy nasz klient z niej korzystał, by oszczędzić swój czas i mieć kontrolę nad swoimi ubezpieczeniami. Dodatkowo, dla fanów nowych technologii, udostępniliśmy aplikację Asystenta Google. Narzędzie jest w stanie w ciągu kilku sekund porównać kwotę, jaką klient zapłacił za ubezpieczenie swojego pojazdu, z tym, ile wynosiły podobne składki o zbliżonych parametrach. Aplikacja została przygotowana w filozofii „voice first”, co oznacza, że można z niej korzystać w pełni głosowo, nie zerkając nawet na ekran smartfona. Baza danych narzędzia obejmuje kilka tysięcy marek i modeli samochodów spotykanych na polskich drogach. Aplikacja ułatwia też dotarcie do agenta, ponieważ Asystent posiada szczegółowe informacje na temat sieci placówek CUK Ubezpieczenia w całej Polsce. Dzięki temu aplikacja może szybko znaleźć najbliższą placówkę multiagencji, wytyczyć najszybszą trasę dojazdu lub wywołać bezpośrednie połączenie telefoniczne z wybranym agentem. Wystarczy, że klient powie OK Google, porozmawiaj z CUK Ubezpieczenia – a aplikacja pomoże klientowi sprawdzić, czy nie przepłaca za OC” – Anna Pawłowska-Kruzińska, Dyrektor Marketingu CUK Ubezpieczenia.
CUK Ubezpieczenia, wiodący w Polsce dystrybutor ubezpieczeń oferujący produkty ponad 30 Towarzystw Ubezpieczeniowych. Firma funkcjonuje od 19 lat będąc technologicznym i jakościowym liderem branży. Multiagencja działa poprzez różne kanały dotarcia do Klienta i prowadzi sprzedaż poprzez sieć 330 Placówek własnych i franczyzowych, 300 punktów partnerskich, własne Contact Center oraz kanały online. Misją firmy jest kreowanie przyjaznego dla Klienta świata ubezpieczeń. Potwierdzeniem tego są nagrody, które otrzymaliśmy, m.in.: Godło Firma Przyjazna Klientowi, Godło Najwyższa Jakość Quality International oraz Godło Jakość Roku w kategorii Usługa Roku. W naszej firmie najważniejsi są ludzie, którzy z nami pracują i wartości, jakie wnoszą. W codziennej pracy stawiamy na bezpośrednią komunikację, przyjacielskie relacje, poszukiwanie skutecznych rozwiązań oraz nabywanie nowych umiejętności.
Kontakt dla mediów: Tomasz Szymanowski, mail: t.szymanowski@unicornmedia.pl
88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia
Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku
Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
IT i technologie
W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]
Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.
Edukacja
Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami
Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.
Fundusze unijne
Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty
Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.