Komunikaty PR

E-learning w ubezpieczeniach

2023-05-16  |  10:50

E-learning, zgodnie z ustawą o dystrybucji ubezpieczeń, jest formą, w której mogą być prowadzone szkolenia zawodowe. To praktyka, którą stosują ubezpieczyciele na całym świecie, ponieważ przygotowane i udostępnione on-line szkolenie pozwala na doskonalenie kwalifikacji zawodowych pośredników ubezpieczeniowych. E-learning umożliwia wypełnienie ustawowego obowiązku szkoleniowego w ramach wymogów KNF.

E-learning Colonnade pozwala na doskonalenie kwalifikacji zawodowych poprzez dostęp, już na starcie, do kilkunastu szkoleń z zakresu ubezpieczeń korporacyjnych i ubezpieczeń dla klienta indywidualnego. Podczas procesu projektowania i tworzenia nowego narzędzia skupiliśmy naszą uwagę na potrzebach dystrybutorów ubezpieczeń: możliwości doskonalenia kwalifikacji zawodowych oraz dostępności materiałów i wygodzie użytkownika. Po każdym ze szkoleń istnieje możliwość wykonania testu, a następnie zdobycia certyfikatu. Co za tym idzie, zgodnie z ustawą o dystrybucji ubezpieczeń nauka on-line umożliwia wypełnienie ustawowego obowiązku szkoleniowego w ramach wymogów KNF – mówi Marek Gurbała, Dyrektor Działu Sprzedaży Korporacyjnej w Colonnade.

Co daje korzystanie z e-learningu?  

Możliwość wyboru interesujących użytkownika tematów (np. ubezpieczenia majątkowe, OC, finansowe, odpowiedzialności zawodowej, ryzyk cybernetycznych, ochrony skarbowej i podatkowej czy ubezpieczenia B2B2C – osobowe i affinity) i utrwalenie wiedzy z danego zakresu. Sprawdzenie czasu poświęconego na szkolenia względem wymaganego limitu i śledzenie swoich postępów. Generowanie certyfikatów honorowanych przez KNF.

Celem szkoleń Colonnade jest przybliżenie oferty produktowej i strategii firmy, a także dzielenie się wiedzą ekspercką z różnych obszarów. Dostępne na platformie szkolenia przygotowane zostały przez underwriterów i menedżerów Colonnade oraz przez przedstawicieli współpracujących z ubezpieczycielem kancelarii prawnych i likwidatorów szkód.

Aby korzystać z serwisu należy założyć indywidualne konto. Po zalogowaniu użytkownik ma dostęp do kilkunastu szkoleń z zakresu ubezpieczeń korporacyjnych i dla klienta indywidualnego. Colonnade zapowiada, że do końca roku serwis zostanie wzbogacony o kolejne 10 szkoleń.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ubezpieczenia 88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia Biuro prasowe
2024-12-05 | 13:00

88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia

Polscy rolnicy coraz bardziej świadomie podchodzą do ochrony swoich gospodarstw. Już 88% z nich, poza obowiązkowymi polisami, sięga po dodatkowe produkty ubezpieczeniowe – wynika z
Ubezpieczenia Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku
2024-11-22 | 08:20

Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku

Posiadanie ubezpieczenia od ryzyka utraty bądź kradzieży danych osobowych deklaruje od 13 do 28 proc. firm z sektora MŚP, w zależności od ich wielkości. Ale choć cyberpolisy są coraz
Ubezpieczenia Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
2024-11-20 | 11:00

Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie

Porty jako infrastruktura krytyczna Porty są dziś kluczową infrastrukturą dla gospodarek Europy, obsługując znaczną część międzynarodowego handlu. Około 75% europejskiego importu i

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.