E-learning w ubezpieczeniach
E-learning, zgodnie z ustawą o dystrybucji ubezpieczeń, jest formą, w której mogą być prowadzone szkolenia zawodowe. To praktyka, którą stosują ubezpieczyciele na całym świecie, ponieważ przygotowane i udostępnione on-line szkolenie pozwala na doskonalenie kwalifikacji zawodowych pośredników ubezpieczeniowych. E-learning umożliwia wypełnienie ustawowego obowiązku szkoleniowego w ramach wymogów KNF.
E-learning Colonnade pozwala na doskonalenie kwalifikacji zawodowych poprzez dostęp, już na starcie, do kilkunastu szkoleń z zakresu ubezpieczeń korporacyjnych i ubezpieczeń dla klienta indywidualnego. Podczas procesu projektowania i tworzenia nowego narzędzia skupiliśmy naszą uwagę na potrzebach dystrybutorów ubezpieczeń: możliwości doskonalenia kwalifikacji zawodowych oraz dostępności materiałów i wygodzie użytkownika. Po każdym ze szkoleń istnieje możliwość wykonania testu, a następnie zdobycia certyfikatu. Co za tym idzie, zgodnie z ustawą o dystrybucji ubezpieczeń nauka on-line umożliwia wypełnienie ustawowego obowiązku szkoleniowego w ramach wymogów KNF – mówi Marek Gurbała, Dyrektor Działu Sprzedaży Korporacyjnej w Colonnade.
Co daje korzystanie z e-learningu?
Możliwość wyboru interesujących użytkownika tematów (np. ubezpieczenia majątkowe, OC, finansowe, odpowiedzialności zawodowej, ryzyk cybernetycznych, ochrony skarbowej i podatkowej czy ubezpieczenia B2B2C – osobowe i affinity) i utrwalenie wiedzy z danego zakresu. Sprawdzenie czasu poświęconego na szkolenia względem wymaganego limitu i śledzenie swoich postępów. Generowanie certyfikatów honorowanych przez KNF.
Celem szkoleń Colonnade jest przybliżenie oferty produktowej i strategii firmy, a także dzielenie się wiedzą ekspercką z różnych obszarów. Dostępne na platformie szkolenia przygotowane zostały przez underwriterów i menedżerów Colonnade oraz przez przedstawicieli współpracujących z ubezpieczycielem kancelarii prawnych i likwidatorów szkód.
Aby korzystać z serwisu należy założyć indywidualne konto. Po zalogowaniu użytkownik ma dostęp do kilkunastu szkoleń z zakresu ubezpieczeń korporacyjnych i dla klienta indywidualnego. Colonnade zapowiada, że do końca roku serwis zostanie wzbogacony o kolejne 10 szkoleń.
W majówkę rośnie odsetek pijanych sprawców wypadków…
Nowe horyzonty w ubezpieczeniach – śniadanie pod chmurą
Allianz Partners notuje rekordowe wyniki za 2023 rok
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.