Komunikaty PR

Europ Assistance z produktem na czas COVID-19

2020-04-30  |  12:15
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Niebutkowska-Jończyk
Europ Assistance Polska

Wołoska 5
02-675 Warszawa
justyna.niebutkowska|europ-assistance.pl| |justyna.niebutkowska|europ-assistance.pl
+ 48 (22) 205 50 04
www.europ-assistance.pl/

Europ Assistance Polska przygotowała produkt, który odpowiada na problemy związane z zagrożeniem epidemicznym COVID-19. Ten wyjątkowy na rynku produkt, oferowany  z partnerami firmy, przewiduje pomoc na różnych etapach epidemii, począwszy od pomocy profilaktycznej dla osób zdrowych, aż po rekonwalescencję poszpitalną w przypadku osób zarażonych.

Pandemia koronawirusa, która zaskoczyła i sparaliżowała cały świat, pokazała dobitnie, że mimo rozwoju medycyny i farmakologii w obliczu globalnej epidemii stajemy się bezradni. Tylko w przeciągu ostatnich kilku lat na świecie miały miejsce inne epidemie tj. pandemia świńskiej grypy, SARS, ptasia grypa, czy ostatnio epidemia eboli. Mimo, że wszystkie były poważne, nigdy wcześniej nie wpłynęły na codzienne życie milionów ludzi tak, jak tegoroczna pandemia koronawirusa COVID-19.

Co jakiś czas pojawia się wirus, z którym medycyna nie jest sobie w stanie poradzić i który rozprzestrzenia się  na masową skalę. Wielu naukowców już teraz przestrzega, że po pandemii koronawirusa, co jakiś czas będą pojawiały się nowe zagrożenia epidemiczne o podobnej skali. Ten stan rzeczy ma związek z wieloma czynnikami takimi jak zmiany klimatyczne, nadużywanie antybiotyków, czy częste podróżowanie. Aktualna sytuacja wpłynęła niemal na wszystkie obszary życia. Świat post-koronawirusowy nie będzie już taki sam. Zmienią się również oczekiwania i potrzeby klientów, a biznes będzie musiał na nie odpowiedzieć.

Europ Assistance Polska już teraz w odpowiedzi na aktualną sytuację  i w trosce o inne podobne zdarzenia mogące wystąpić w przyszłości, przygotowało specjalny produkt, który oferuje swoim klientom. Oferta obejmuje ochronę związaną z wystąpieniem epidemii i wsparcie podczas różnych jej faz tj. ochrona profilaktyczna, pomoc w trakcie kwarantanny, wparcie w trakcie hospitalizacji i pomoc po hospitalizacji.

Dbanie o zdrowie i bezpieczeństwo naszych klientów, szczególnie w dynamicznie zmieniających się warunkach to nasze DNA. Dlatego już w kilka dni po ogłoszeniu epidemii w Polsce zaproponowaliśmy naszym partnerom, klientom i naszym pracownikom Infolinię COVID-19, a następnie produkt assistance, który obejmuje ubezpieczonych adekwatnymi świadczeniami zarówno w ramach profilaktyki, jak i zarażeń oraz rekonwalescencji.

W sytuacjach jak te związane z globalną epidemią, rola i sens assistance nabierają szczególnego znaczenia. Wierzymy, że nasze rozwiązania produktowe i technologiczne, dopasowane i dostępne dla naszych partnerów i klientów wtedy, kiedy są najbardziej potrzebne, będą im dobrze służyły w tym trudnym dla wszystkich czasie. – mówi Ryszard Grzelak, Prezes Europ Assistance Polska.

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Europ Assistance Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ubezpieczenia Fuzja firm a zespół. Jak wspierać zespoły w momencie łączenia organizacji? Biuro prasowe
2024-08-23 | 11:00

Fuzja firm a zespół. Jak wspierać zespoły w momencie łączenia organizacji?

W dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym procesy fuzji i przejęć są nieuniknionym elementem rozwoju wielu organizacji. Integracja firm i ich kultur organizacyjnych to ogromne wyzwanie,
Ubezpieczenia 2/3 Polaków jest gotowych wydać do 100 zł miesięcznie na polisę na życie
2024-08-07 | 11:00

2/3 Polaków jest gotowych wydać do 100 zł miesięcznie na polisę na życie

Maksymalnie 100 zł miesięcznie – 66% Polaków deklaruje, że tyle może przeznaczyć na zakup ubezpieczenie na życie - wynika z badania zrealizowanego na zlecenie
Ubezpieczenia Czy świadomość ubezpieczeniowa Polaków rośnie?
2024-08-06 | 14:10

Czy świadomość ubezpieczeniowa Polaków rośnie?

Świadomość ubezpieczeniowa Polaków choć powoli to jednak systematycznie rośnie. Jakie są powody takiego stanu rzeczy? Na to zagadnienie odpowiedzi udziela Anna Remża ekspert z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

ePłatności z wykorzystaniem portfeli cyfrowych będą już wkrótce dostępne w mObywatelu. Do pilotażu usługi dołączy więcej urzędów

Ponad 50 gmin korzystających z ePłatności w mObywatelu i 82 tys. zrealizowanych transakcji – to dotychczasowy efekt pilotażu tej usługi prowadzonego od ubiegłego roku. Mieszkańcy uczestniczących w nim gmin mogą przez aplikację i portal płacić m.in. podatek od nieruchomości czy podatek rolny albo uiszczać opłaty za śmieci. Do opcji opłacania zobowiązań administracyjnych wkrótce dojdą także płatności z inicjatywy użytkownika, czyli np. opłaty skarbowe ponoszone przy okazji załatwiania różnych spraw urzędowych. Trwają także prace nad wdrożeniem kolejnych metod płatności – do BLIK-a właśnie dołączyły karty płatnicze, a następne będą cyfrowe portfele, czyli Google Pay i Apple Pay.

Ochrona środowiska

Beton z alg czy szkło fotowoltaiczne. Ekologiczne innowacje zmieniają sektor budowlany

Sektor budynków i budownictwa jest największym emitentem gazów cieplarnianych, odpowiadając za 37 proc. globalnych emisji – wynika z danych ONZ. Tradycyjne materiały budowlane, takie jak beton czy cegły, są stopniowo udoskonalane, aby jak najlepiej odpowiadać na wyzwania środowiskowe. – Większość producentów, szczególnie tych dużych, skupia się na tym, aby obniżać koszty ekologiczne produkcji materiałów, tak żeby konsumenci otrzymywali produkt bardziej zrównoważony – ocenia Tomasz Bojęć, partner zarządzający w ThinkCo. Z drugiej strony na rynek wchodzą innowacje, które stosowane w większej skali będą stopniowo zazieleniać budownictwo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.