Komunikaty PR

Europ Assistance z produktem na czas COVID-19

2020-04-30  |  12:15
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Niebutkowska-Jończyk
Europ Assistance Polska

Wołoska 5
02-675 Warszawa
justyna.niebutkowska|europ-assistance.pl| |justyna.niebutkowska|europ-assistance.pl
+ 48 (22) 205 50 04
www.europ-assistance.pl/

Europ Assistance Polska przygotowała produkt, który odpowiada na problemy związane z zagrożeniem epidemicznym COVID-19. Ten wyjątkowy na rynku produkt, oferowany  z partnerami firmy, przewiduje pomoc na różnych etapach epidemii, począwszy od pomocy profilaktycznej dla osób zdrowych, aż po rekonwalescencję poszpitalną w przypadku osób zarażonych.

Pandemia koronawirusa, która zaskoczyła i sparaliżowała cały świat, pokazała dobitnie, że mimo rozwoju medycyny i farmakologii w obliczu globalnej epidemii stajemy się bezradni. Tylko w przeciągu ostatnich kilku lat na świecie miały miejsce inne epidemie tj. pandemia świńskiej grypy, SARS, ptasia grypa, czy ostatnio epidemia eboli. Mimo, że wszystkie były poważne, nigdy wcześniej nie wpłynęły na codzienne życie milionów ludzi tak, jak tegoroczna pandemia koronawirusa COVID-19.

Co jakiś czas pojawia się wirus, z którym medycyna nie jest sobie w stanie poradzić i który rozprzestrzenia się  na masową skalę. Wielu naukowców już teraz przestrzega, że po pandemii koronawirusa, co jakiś czas będą pojawiały się nowe zagrożenia epidemiczne o podobnej skali. Ten stan rzeczy ma związek z wieloma czynnikami takimi jak zmiany klimatyczne, nadużywanie antybiotyków, czy częste podróżowanie. Aktualna sytuacja wpłynęła niemal na wszystkie obszary życia. Świat post-koronawirusowy nie będzie już taki sam. Zmienią się również oczekiwania i potrzeby klientów, a biznes będzie musiał na nie odpowiedzieć.

Europ Assistance Polska już teraz w odpowiedzi na aktualną sytuację  i w trosce o inne podobne zdarzenia mogące wystąpić w przyszłości, przygotowało specjalny produkt, który oferuje swoim klientom. Oferta obejmuje ochronę związaną z wystąpieniem epidemii i wsparcie podczas różnych jej faz tj. ochrona profilaktyczna, pomoc w trakcie kwarantanny, wparcie w trakcie hospitalizacji i pomoc po hospitalizacji.

Dbanie o zdrowie i bezpieczeństwo naszych klientów, szczególnie w dynamicznie zmieniających się warunkach to nasze DNA. Dlatego już w kilka dni po ogłoszeniu epidemii w Polsce zaproponowaliśmy naszym partnerom, klientom i naszym pracownikom Infolinię COVID-19, a następnie produkt assistance, który obejmuje ubezpieczonych adekwatnymi świadczeniami zarówno w ramach profilaktyki, jak i zarażeń oraz rekonwalescencji.

W sytuacjach jak te związane z globalną epidemią, rola i sens assistance nabierają szczególnego znaczenia. Wierzymy, że nasze rozwiązania produktowe i technologiczne, dopasowane i dostępne dla naszych partnerów i klientów wtedy, kiedy są najbardziej potrzebne, będą im dobrze służyły w tym trudnym dla wszystkich czasie. – mówi Ryszard Grzelak, Prezes Europ Assistance Polska.

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ubezpieczenia Złodzieje też czekają na Black Friday. Te zakupy chętnie ukradną ci z domu… Biuro prasowe
2020-11-26 | 14:00

Złodzieje też czekają na Black Friday. Te zakupy chętnie ukradną ci z domu…

Pandemia nie powstrzymuje złodziei. Liczba kradzieży z włamaniem jest w 2020 roku niemal taka sama jak rok wcześniej – podaje zakład ubezpieczeń Compensa. Zdaniem ubezpieczyciela
Ubezpieczenia Polisy od przerw w działalności zyskują na znaczenie – co warto o nich wiedzieć?
2020-11-23 | 11:25

Polisy od przerw w działalności zyskują na znaczenie – co warto o nich wiedzieć?

Przedsiębiorcy coraz dokładniej przyglądają się swoim planom ciągłości działania, więc rośnie zainteresowanie ubezpieczeniami przerw w działalności. Polisa może chronić firmę nawet
Ubezpieczenia Jak skutecznie sprzedać ubezpieczenie kredytu?
2020-11-23 | 11:00

Jak skutecznie sprzedać ubezpieczenie kredytu?

Jak wynika z ankiety Narodowego Banku Polskiego po wcześniejszym bardzo silnym zaostrzeniu polityki kredytowej w reakcji na wybuch pandemii COVID‑19, w III kwartale 2020 r. banki złagodziły

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Biogen

Aktualne oferty pracy

Specjalista ds. sprzedaży

Aktualnie poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży. Ze szczegółami oferty można zapoznać się na tej podstronie.

Farmacja

W wyniku pandemii tysiące chorych na osteoporozę pozostają bez pomocy. Lekarze i pacjenci apelują o proste zmiany umożliwiające diagnostykę i leczenie [DEPESZA]

Na osteoporozę choruje w Polsce aż 2,1 mln osób, a liczba nowych przypadków rośnie. Nieleczona prowadzi do niepełnosprawności i trwałego kalectwa, a nawet śmierci. Tymczasem pandemia COVID-19 spowodowała kilkumiesięczny przestój w diagnostyce i terapii tej choroby. Dane NFZ pokazują, że liczba porad udzielonych w poradniach leczenia osteoporozy spadła w tym roku o ponad 20 proc., a wizyt w gabinetach reumatologów i ortopedów – o 1/3. Lekarze alarmują, że opóźnienia będą mieć nieodwracalne konsekwencje dla tysięcy pacjentów, i apelują do Ministerstwa Zdrowia o wdrożenie prostych rozwiązań, które odciążą system. 

 

Infrastruktura

Firmy budowlane nie odczuwają dużego spowolnienia. Osłabienie koniunktury w budownictwie spodziewane jest w przyszłym roku

Pandemia nie zatrzymała budowlanki. Jak pokazuje listopadowa ankieta PZPB, firmy budowlane mają zapełnione portfele zleceń pozyskanych jeszcze przed pandemią COVID-19, a większość z nich pracuje w tej chwili z 80–90-proc. wydajnością. Ostatnie miesiące przyniosły pewne odbicie zwłaszcza w sektorze mieszkaniowym. Branża budowlana musi jednak przygotować się na skutki kryzysu gospodarczego w następstwie pandemii, choć osłabienie koniunktury pojawi się z pewnym opóźnieniem.

Serwis specjalny

Wyprzedaże u dealerów mają pobudzić sprzedaż aut przed końcem grudnia. Mimo to w całym roku spadki przekroczą 20 proc.

Sprzedaż samochodów osobowych i dostawczych przez pierwsze 10 miesięcy 2020 roku spadła o 26 proc. Po 20 dniach listopada widać większe zainteresowanie klientów – w osobówkach wzrost sięgnął 7 proc., w autach dostawczych – 26,5 proc. r/r. To może być efekt rozpoczętych wyprzedaży roczników 2020. Pod tym względem pandemiczny rok nie będzie znacząco różnił się od poprzednich. Tym bardziej że od 2021 roku wchodzi w życie nowa norma Euro 6d związana z emisją spalin. Przedstawiciele branży podkreślają, że każdy impuls popytowy byłby na wagę złota, np. programy dopłat połączone ze złomowaniem.

 
 

Infrastruktura

Mniejsze miasta dzięki pandemii mogą zahamować odpływ ludności. Nowych mieszkańców przyciągnęłyby inwestycje w czyste środowisko i oferta mieszkań na wynajem

Wyludnianie się małych i średnich miast i ucieczka młodych do większych aglomeracji to zjawisko obserwowane od dawna. Dzięki pandemii i pracy zdalnej okazało się, że nie trzeba mieszkać blisko miejsca pracy, co może okazać się szansą dla mniejszych ośrodków. Ich dużym plusem są też niższe koszty utrzymania. Jeśli lokalne społeczności zaproponują wykształconym ludziom warunki do wygodnego i przyjemnego życia, m.in. czyste środowisko i atrakcyjną ofertę mieszkaniową, będą mogły konkurować z większymi miastami o nowych mieszkańców. To może pomóc samorządom pozyskać wykwalifikowanych pracowników m.in. do pracy w urzędach, szpitalach czy szkołach.