Europ Assistance z produktem na czas COVID-19
Europ Assistance Polska
Wołoska 5
02-675 Warszawa
justyna.niebutkowska|europ-assistance.pl| |justyna.niebutkowska|europ-assistance.pl
+ 48 (22) 205 50 04
www.europ-assistance.pl/
Europ Assistance Polska przygotowała produkt, który odpowiada na problemy związane z zagrożeniem epidemicznym COVID-19. Ten wyjątkowy na rynku produkt, oferowany z partnerami firmy, przewiduje pomoc na różnych etapach epidemii, począwszy od pomocy profilaktycznej dla osób zdrowych, aż po rekonwalescencję poszpitalną w przypadku osób zarażonych.
Pandemia koronawirusa, która zaskoczyła i sparaliżowała cały świat, pokazała dobitnie, że mimo rozwoju medycyny i farmakologii w obliczu globalnej epidemii stajemy się bezradni. Tylko w przeciągu ostatnich kilku lat na świecie miały miejsce inne epidemie tj. pandemia świńskiej grypy, SARS, ptasia grypa, czy ostatnio epidemia eboli. Mimo, że wszystkie były poważne, nigdy wcześniej nie wpłynęły na codzienne życie milionów ludzi tak, jak tegoroczna pandemia koronawirusa COVID-19.
Co jakiś czas pojawia się wirus, z którym medycyna nie jest sobie w stanie poradzić i który rozprzestrzenia się na masową skalę. Wielu naukowców już teraz przestrzega, że po pandemii koronawirusa, co jakiś czas będą pojawiały się nowe zagrożenia epidemiczne o podobnej skali. Ten stan rzeczy ma związek z wieloma czynnikami takimi jak zmiany klimatyczne, nadużywanie antybiotyków, czy częste podróżowanie. Aktualna sytuacja wpłynęła niemal na wszystkie obszary życia. Świat post-koronawirusowy nie będzie już taki sam. Zmienią się również oczekiwania i potrzeby klientów, a biznes będzie musiał na nie odpowiedzieć.
Europ Assistance Polska już teraz w odpowiedzi na aktualną sytuację i w trosce o inne podobne zdarzenia mogące wystąpić w przyszłości, przygotowało specjalny produkt, który oferuje swoim klientom. Oferta obejmuje ochronę związaną z wystąpieniem epidemii i wsparcie podczas różnych jej faz tj. ochrona profilaktyczna, pomoc w trakcie kwarantanny, wparcie w trakcie hospitalizacji i pomoc po hospitalizacji.
Dbanie o zdrowie i bezpieczeństwo naszych klientów, szczególnie w dynamicznie zmieniających się warunkach to nasze DNA. Dlatego już w kilka dni po ogłoszeniu epidemii w Polsce zaproponowaliśmy naszym partnerom, klientom i naszym pracownikom Infolinię COVID-19, a następnie produkt assistance, który obejmuje ubezpieczonych adekwatnymi świadczeniami zarówno w ramach profilaktyki, jak i zarażeń oraz rekonwalescencji.
W sytuacjach jak te związane z globalną epidemią, rola i sens assistance nabierają szczególnego znaczenia. Wierzymy, że nasze rozwiązania produktowe i technologiczne, dopasowane i dostępne dla naszych partnerów i klientów wtedy, kiedy są najbardziej potrzebne, będą im dobrze służyły w tym trudnym dla wszystkich czasie. – mówi Ryszard Grzelak, Prezes Europ Assistance Polska.

88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia

Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku

Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Branża materiałów budowlanych ostrzega przed rosnącym importem ze Wschodu. Rząd zapowiada działania w tym kierunku
Polscy przedstawiciele branży materiałów budowlanych są zaniepokojeni skalą importu wyrobów spoza Unii Europejskiej. Postępujące uzależnienie europejskiego rynku od dostaw z krajów o niższych standardach środowiskowych, pracowniczych i jakościowych skutkuje nie tylko osłabieniem jego konkurencyjności, spadkiem krajowej produkcji i redukcją miejsc pracy, ale również ucieczką emisji CO2. Branża apeluje więc o wprowadzenie zmian w zakresie handlu, w tym o wyrównanie stawek celnych na materiały budowlane. Rząd zapowiada podjęcie działań, które będą wspierać krajową branżę.
Ochrona środowiska
Rusza ważna inwestycja w Ustce. Nowa baza będzie zapleczem serwisowym dla morskich farm wiatrowych [AUDIO]

Wystartowały prace przy budowie bazy operacyjno-serwisowej w Ustce. Inwestycja będzie zapleczem dla obsługi morskiej farmy wiatrowej, którą PGE buduje na Bałtyku wraz z duńską firmą Ørsted. Uruchomienie Baltica 2 zaplanowane jest na 2027 rok. Baza ma także potencjał, by obsługiwać kolejne projekty morskie PGE. Będzie mieć znaczenie nie tylko dla rozwoju offshore w Polsce, lecz także dla samego regionu.
Handel
Rynek nieprzygotowany do wdrożenia systemu kaucyjnego. Może się opóźnić nawet o kilka miesięcy

Zdaniem przedstawicieli Polskiej Federacji Producentów Żywności Polska nie jest jeszcze przygotowana na wprowadzenie systemu kaucyjnego 1 października br. Za główny powód opóźnień podają brak licencji, które mogą powodować potężne straty finansowe. Eksperci wskazują, że system może ruszyć z kilkumiesięcznym opóźnieniem, co spowoduje chaos zarówno wśród konsumentów, jak i w handlu.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.