Formularz Compensy do zgłaszania szkód online wysoko oceniany
Do końca lutego trwało badanie poziomu satysfakcji klientów po skorzystaniu z formularza Compensy do zgłaszania szkód online. Ankietowani pozytywnie odpowiedzieli zarówno na pytanie o czytelność formularza, jak i jego długość. Ankieta została przeprowadzona na próbie 4693 osób, które skorzystały z formularza w ciągu kilkunastu ostatnich miesięcy.
Compensa przeprowadziła badanie, które miało na celu zbadanie poziomu satysfakcji klientów po skorzystaniu z formularza do zgłaszania szkód online. Wyniki wskazują na wysoki poziom zadowolenia ankietowanych – w pytaniu o czytelność i zrozumiałość formularza aż 90% respondentów przyznała najwyższe oceny (70% - ocena „5”, 20% - ocena „4”), natomiast w pytaniu o długość arkusza ponad 81% badanych osób odpowiedziała, że jest on krótki.
Wyniki ankiety to dla nas bardzo ważny wskaźnik satysfakcji klientów, szczególnie że badanie zostało przeprowadzone na wysokiej próbie niemal 4700 osób. Czytelność i krótka forma formularza to właściwe podstawa – klient który zgłasza szkodę, jest zazwyczaj w emocjonalnie trudnej sytuacji i potrzebuje jasnych i czytelnych informacji, dzięki którym będzie mógł szybko dopełnić formalności i zając się pilnymi dla niego sprawami. Dlatego wysoką notę w ankiecie traktujemy jako konkretną wiadomość, że idziemy w dobrym kierunku – komentuje Grzegorz Werpachowski, Dyrektor Departamentu Danych i Strategii Klienta.
Badane osoby korzystały z formularza aby zgłosić szkody komunikacyjne (ok 50% osób), mienia (ok 21% osób) oraz życiowe (ok 29%). Badanie trwało od października 2021 roku i zostało przeprowadzone w postaci elektronicznej ankiety od razu po zakończeniu rejestracji szkody przez klienta.

88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia

Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku

Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy nie korzystają z hossy trwającej na warszawskiej giełdzie. Na wzrostach zarabiają głównie inwestorzy zagraniczni
Od października 2022 roku na rynkach akcji trwa hossa, nie omija ona także warszawskiej giełdy. Mimo to inwestorzy indywidualni odpowiadają zaledwie za kilkanaście procent inwestycji, a o wzrostach decyduje i na nich zarabia głównie kapitał z zagranicy. Widać to również po napływach i odpływach do i z funduszy inwestycyjnych. Zdaniem Tomasza Koraba, prezesa EQUES Investment TFI, do przekonania Polaków do inwestowania na rodzimej giełdzie potrzeba zysków z akcji, informacji o tych zyskach docierającej do konsumentów oraz czasu.
Polityka
Obowiązek zapełniania magazynów gazu w UE przed sezonem zimowym ma zapewnić bezpieczeństwo dostaw. Wpłynie też na stabilizację cen

Unia Europejska przedłuży przepisy z 2022 roku dotyczące magazynowania gazu. Będą one obowiązywać do końca 2027 roku. Zobowiązują one państwa członkowskie do osiągnięcia określonego poziomu zapełnienia magazynów gazu przed sezonem zimowym. Magazyny gazu pokrywają 30 proc. zapotrzebowania Unii Europejskiej na niego w miesiącach zimowych. Nowe unijne przepisy mają zapewnić stabilne i przystępne cenowo dostawy.
Infrastruktura
Gminy zwlekają z uchwaleniem planów ogólnych zagospodarowania przestrzennego. Może to spowodować przesunięcie terminu ich wejścia w życie

Reforma systemu planowania i zagospodarowania przestrzennego rozpoczęła się we wrześniu 2023 roku wraz z wejściem w życie większości przepisów nowelizacji ustawy z 27 marca 2003 roku. Uwzględniono w niej plany ogólne gminy (POG) – nowe dokumenty planistyczne, za których przygotowanie mają odpowiadać samorządy. Rada Ministrów w kwietniu br. uchwaliła jednak ustawę o zmianie ustawy z 7 lipca 2023 roku, a jej celem jest zmiana terminu obowiązywania studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin na 30 czerwca 2026 roku. Wskazana data może nie być ostateczna z uwagi na to, że żadna z gmin nie uchwaliła jeszcze POG.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.