Kompleksowe ubezpieczenie od CUK Ubezpieczenia – do OC komunikacyjnego OC w życi
Wszyscy lubimy kompleksowe rozwiązania. Opcje dwa w jednym to oszczędność czasu i często też pieniędzy. Jak się okazuje, w taki sposób można też kupować ubezpieczenia. W lipcu CUK Ubezpieczenia razem z Generali przygotowały promocyjną ofertę na ubezpieczenie OC samochodu a do niego OC w życiu prywatnym za symboliczną złotówkę.
Kompleksowe rozwiązania są bardzo dobrze dobierane. Firmy ubezpieczeniowe również chętnie decydują się na takie rozwiązania. Do popularnych ubezpieczeń proponują ubezpieczenia nieco rzadziej zawierane. W lipcu Generali do OC pojazdu proponuje OC w życiu prywatnym jedynie za złotówkę. Pakiet obowiązkowego OC w Generali obejmuje zupełnie darmowe Assistance Standard. W jego skład wchodzi holowanie pojazdu po wypadku na terenie Polski oraz auto zastępcze. Dodatkowo darmowa Zielona Karta i brak udziałów własnych w szkodzie.
- „W lipcu klienci kupując OC pojazdów od Generali mają okazje nabyć ubezpieczenie w życiu prywatnym jedynie za złotówkę. Chroni ono na przykład, gdy wyrządzimy szkodę jadąc rowerem czy hulajnogą. Co ważne, ubezpieczenie obejmuje zarówno osobę ubezpieczoną, jak i osoby najbliższe. W ramach OC pojazdów klient otrzymuje standardowy pakiet assistance z holowaniem i autem zastępczym. W przypadku szkody to właściciel pojazdu decyduje o sposobie jej likwidacji. Może wybrać autoryzowaną stację obsługi, warsztat Generali lub wycenę eksperta, tzw. wariant kosztorysowy. Zbliżają się wakacje, warto więc skontaktować się z naszym doradcą, by otrzymać najbardziej atrakcyjną ofertę, a zaoszczędzone pieniądze przeznaczyć na wakacje z rodziną” – zachęca Maciej Kuczwalski, ekspert Multiagencji CUK Ubezpieczenia.
Wszystkie oferty są dostępne od 1 do 31 lipca w placówkach CUK Ubezpieczenia oraz na stronie www.cuk.pl. Ponadto multiagencja CUK prowadzi Akcję Partnerską, dzięki której przy zakupie polisy w: Compensa, Generali, Wiener i TUZ, uzyskamy dodatkowe 800 punktów PAYBACK. Akcja trwa przez cały trzeci kwartał, a szczegóły można znaleźć na stronie multiagencji CUK.

88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia

Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku

Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Pracodawcy chcą ułatwień w zatrudnianiu cudzoziemców. Strategia migracyjna ograniczy jednak napływ imigrantów
Zatrudnianie obcokrajowców, zwłaszcza w zawodach, w których brakuje rąk do pracy i wykwalifikowanej siły roboczej, może być sposobem na częściowe uzupełnienie niedoborów kadrowych, z którymi coraz częściej borykają się polscy pracodawcy. Choć firmy apelują o maksymalne ułatwienie tego procesu, to proponowana przez rząd strategia migracyjna podkreśla raczej potrzebę kontrolowania napływu migrantów.
Handel
Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.
Infrastruktura
Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.