Laur Klienta GRAND PRIX 2020 dla Europ Assistance Polska
Europ Assistance Polska
Wołoska 5
02-675 Warszawa
justyna.niebutkowska|europ-assistance.pl| |justyna.niebutkowska|europ-assistance.pl
+ 48 (22) 205 50 04
www.europ-assistance.pl/
Firma Europ Assistance Polska ponownie została wyróżniona w rankingu „Laur Klienta”, zdobywając nagrodę GRAND PRIX, w kategorii usług assistance. Wyróżnienie przyznawane jest na podstawie wyników ogólnopolskiego badania klientów.
Nagroda w plebiscycie „Laur Klienta” przyznawana jest w oparciu o opinię klientów, co czyni ją obiektywnym źródłem informacji o trendach rynkowych, preferencjach i rekomendacjach. Firma, która zdobywa wyróżnianie, musi wyróżniać się jakością obsługi i innowacyjnością oraz cieszyć się uznaniem wśród odbiorców usług. W tym roku Europ Assistance została ponownie docenione przez klientów w kategorii usług assistance w plebiscycie „Laur Klienta” otrzymując wyróżnienie GRAND PRIX.
Wyróżnienie to potwierdza silną pozycję, którą firma utrzymuje od lat w tym plebiscycie,
w ramach swojej kategorii. Program skierowany jest do firm, dla których nadrzędną ideą jest dbałość o najwyższą, jakość swoich produktów, usług, standardów zarządzania oraz obsługi klienta.
Cieszymy się z przyznania nam, po raz kolejny tego wyróżnienia, oraz docenienia naszej oferty i jakości świadczonych przez nas usług. Nagroda ta jest dla nas powodem do dumy oraz potwierdzeniem, że nasza strategia, wartości i codzienna działalność na rzecz klientów i innych interesariuszy znajdują ich uznanie – mówi Ryszard Grzelak, Prezes Europ Assistance Polska.

88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia

Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku

Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.