Komunikaty PR

Najwyższa jakość obsługi klienta w Warcie ponownie potwierdzona

2022-04-22  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Coroczne sprawozdania Rzecznika Finansowego pokazują m.in. skalę sytuacji, w których u poszczególnych ubezpieczycieli występują sporne kwestie między klientem a firmą. Dane te przedstawiają liczbę spraw kierowanych do Biura Rzecznika na tle udziału danego ubezpieczyciela w rynku, które następnie wyrażane są w postaci procentowej. Im ten wynik jest niższy, tym lepiej świadczy to o firmie, pokazując, że jej klienci zgłaszają relatywnie najmniej zastrzeżeń, a ewentualne problemy rozwiązywane są na najwyższym poziomie.

W segmencie ubezpieczeń majątkowych Warta uplasowała się na pierwszym miejscu w Polsce, uzyskując bezkonkurencyjny wskaźnik na poziomie 61 proc. Dla porównania – kolejni ubezpieczyciele uzyskali w tym rankingu wyniki 77 proc. i 83 proc. O sukcesie Warty może świadczyć też fakt, że na 14 dużych towarzystw ubezpieczeniowych tylko cztery osiągnęły wskaźnik poniżej 100 proc.

Najwyższą pozycję Warta zajęła także w segmencie ubezpieczeń komunikacyjnych. W 2021 roku odnotowała wynik na poziomie 52 proc., wyraźnie dystansując resztę stawki. Kolejne dwie firmy w zestawieniu Rzecznika Finansowego odnotowały wskaźniki odpowiednio 69 proc. i 80 proc. W tym przypadku zaledwie pięciu na 14 największych ubezpieczycieli zdołało zmieścić się poniżej progu 100 proc.

W obu kategoriach pozycja Warty jako lidera staje się już tradycją. Firma była numerem jeden pod względem jakości obsługi klienta w ubezpieczeniach majątkowych i komunikacyjnych także w sprawozdaniach Rzecznika za lata 2018, 2019 i 2020.

- Te wyniki cieszą podwójnie, bo nie tylko oznaczają, że jako firma ponownie zajmujemy pierwsze miejsce na rynku, ale mówią też wprost o zadowoleniu naszych klientów. Nawet jeśli wynikną sytuacje kontrowersyjne, mogą oni spodziewać się szybko i skutecznie załatwionej sprawy, co daje im spokój i poczucie bezpieczeństwa - a o to przecież chodzi w ubezpieczeniach. Pozycja lidera, jaką zajmuje Warta, to również zasługa naszych pracowników i agentów, którzy dbając o długofalowe relacje z klientem przyczyniają się do niwelowania wszelkich nieporozumień. Stale udoskonalamy procedury rozpatrywania wniosków, a także pracujemy nad kolejnymi wdrożeniami, które usprawnią i przyspieszą obsługę spraw naszych klientów – mówi Rafał Stankiewicz, wiceprezes zarządu w Warcie, odpowiedzialny za likwidację szkód i operacje.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ubezpieczenia 88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia Biuro prasowe
2024-12-05 | 13:00

88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia

Polscy rolnicy coraz bardziej świadomie podchodzą do ochrony swoich gospodarstw. Już 88% z nich, poza obowiązkowymi polisami, sięga po dodatkowe produkty ubezpieczeniowe – wynika z
Ubezpieczenia Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku
2024-11-22 | 08:20

Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku

Posiadanie ubezpieczenia od ryzyka utraty bądź kradzieży danych osobowych deklaruje od 13 do 28 proc. firm z sektora MŚP, w zależności od ich wielkości. Ale choć cyberpolisy są coraz
Ubezpieczenia Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
2024-11-20 | 11:00

Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie

Porty jako infrastruktura krytyczna Porty są dziś kluczową infrastrukturą dla gospodarek Europy, obsługując znaczną część międzynarodowego handlu. Około 75% europejskiego importu i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.