Komunikaty PR

Niezależny operator pocztowy Speedmail kolejny rok dla Generali

2021-07-27  |  05:50
Biuro prasowe
Kontakt
Michał Zębik
Good One PR

ul. Edwarda Jelinka 38
01-646 Warszawa
michal.zebik|goodonepr.pl| |michal.zebik|goodonepr.pl
796 996 253
www.goodonepr.pl

Spółka Speedmail będzie przez kolejny rok realizować doręczenia pocztowe dla Generali Polska. W czerwcu podpisano w tej sprawie porozumienie, które przedłuża trwającą od 2017 roku współpracę. Największy w Polsce alternatywny operator pocztowy będzie obsługiwał korespondencję zwykłą ubezpieczyciela. Generali to kolejny duży podmiot z branż takich jak ubezpieczenia, bankowość czy telekomunikacja, który postawił na ofertę prywatnej firmy pocztowej.

- W Generali wysyłamy do naszych klientów ponad 3 mln przesyłek zwykłych rocznie, z czego znaczna część jest realizowana przez Speedmail. Zdecydowaliśmy się na współpracę z tym operatorem ponieważ skutecznie realizuje usługę dostarczenia. Ponadto zapewnia nam możliwość śledzenia wszystkich przesyłek na każdym etapie doręczenia, co jest dla nas bardzo ważne - mówi Grzegorz Kowalik, Dyrektor Departamentu Administracji w Generali Polska.

Odkąd w 2013 roku uwolniono w Polsce rynek pocztowy, nadawcy mogą swobodnie wybierać podmiot obsługujący ich korespondencję. Dla wielu z nich stało się to szansą na redukcję kosztów, a zarazem podniesienie skuteczności doręczeń. Ze względu na skalę nadawanych przesyłek, na największe oszczędności mogą liczyć duzi nadawcy, tacy jak firmy ubezpieczeniowe, banki czy operatorzy telekomunikacyjni.

- Cieszymy się, że Generali pozostaje w gronie naszych klientów. To dla nas ważne, ze ufają nam zarówno duże firmy, jak i mniejsi nadawcy. Odbiorcami usług Speedmail są podmioty z branży ubezpieczeniowej, finansowej, telekomunikacyjnej czy windykacyjnej, ale też fundacje i jednostki samorządowe. Nieustannie staramy się zwiększać nasz zasięg oraz podnosić jakość usług m.in. dając możliwość monitorowania on-line wszystkich rodzajów przesyłek oraz dostęp do dokładnych raportów z realizacji usługi – tłumaczy Janusz Konopka, prezes spółki Speedmail.

Speedmail to czołowy polski niezależny operator pocztowy. Firma doręcza przesyłki listowe i marketingowe poprzez sieć ponad 100 placówek zlokalizowanych w większości dużych i średnich miast kraju. Spółka stale poszerza obszar działalności. W 2020 r. zwiększyła swój zasięg populacyjny o 3 proc., otwierając nowe punkty dystrybucyjne w kolejnych polskich miastach. Speedmail był wielokrotnie nagradzany za jakość swoich usług m.in. wyróżnieniem w konkursie PROCON Awards oraz wyróżnieniem Polskiego Towarzystwa Logistycznego za wprowadzenie systemu śledzenia online doręczeń listów.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ubezpieczenia Polisy OC drożeją o nawet 30% Biuro prasowe
2024-03-29 | 11:00

Polisy OC drożeją o nawet 30%

Od roku utrzymuje się trend podwyżkowy w cenach OC. W pierwszym kwartale tego roku kierowcy za obowiązkową polisę komunikacyjną musieli zapłacić prawie 100 zł więcej niż w analogicznym
Ubezpieczenia Leadenhall: agenci zarobią na linkach sprzedażowych
2024-03-26 | 11:57

Leadenhall: agenci zarobią na linkach sprzedażowych

25 marca wszyscy agenci Leadenhall zyskali nowe narzędzie, które umożliwia ich klientom dokończenie zakupu ubezpieczenia online. Każda zawarta na odległość umowa zasila konto
Ubezpieczenia BRAK ZDJĘCIA
2024-03-25 | 09:22

MSP narzekają na płynność finansową. Czy przyda im się ubezpieczenie?

W 2023 roku aż 51% firm obawiało się utraty płynności finansowej, co stanowi najgorszy wynik od 2013 roku - podaje Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP). Na utratę płynności najbardziej narażone są mikrofirmy (51,1%),

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Kongres MOVE

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Zorganizowane grupy cyberprzestępcze sięgają po coraz bardziej zaawansowane narzędzia sztucznej inteligencji. Często celem ataków jest infrastruktura krytyczna

Rozwój cyberprzestępczości postępuje w kierunku budowania powiązań o charakterze mafijnym i wykorzystywania zaawansowanych technologicznie rozwiązań, po jakie sięgają służby specjalne. Coraz częściej służy do tego także sztuczna inteligencja, która przyniosła ze sobą szereg nowych zagrożeń. Choć w ślad za technologicznym zaawansowaniem cyberprzestępców rozwijają się też narzędzia zapobiegające atakom, to wciąż najsłabszym ogniwem jest człowiek. Atrakcyjnym celem ataków dla hakerów są jednostki publiczne, infrastruktura krytyczna i samorządy, również te małe, którym brakuje zasobów finansowych i kadrowych, by zapewnić wystarczającą ochronę. 

Handel

Polacy jedzą coraz mniej jaj. Częściej sięgają po te z chowu alternatywnego, za które są skłonni zapłacić więcej

Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego.

Problemy społeczne

Docenianie przez szefa jest równie ważne dla pracowników, co atrakcyjne wynagrodzenie i obowiązki. Kluczową rolę odgrywa komunikacja między liderem a zespołem

Niemal co czwarty pracownik chciałby, by jego przełożony częściej go doceniał. Blisko połowa jest gotowa odejść z pracy z powodu szefa, nawet mimo zadowolenia z firmy i zarobków – wynika z badania „Lider w oczach pracowników” zrealizowanego dla Pluxee. – Liderzy pełnią kluczową rolę w budowaniu zespołu – są też coraz lepsi w rozumieniu tego, że niezbędna jest wizja i cel, do którego można angażować ludzi – ocenia Monika Reszko, psycholożka biznesu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.