OC w życiu prywatnym tylko za złotówkę – promocja Generali dla klientów CUK Ubez
Ubezpieczenie OC pojazdu jest ubezpieczeniem obowiązkowym i przez to najpopularniejszym w naszym kraju. Przy zakupie polisy warto poszukać takiej oferty, która daje możliwości zakupu dodatkowego ubezpieczenia w atrakcyjnej cenie np. OC w życiu prywatnym.
OC samochodu jest najpopularniejszym ubezpieczeniem. Jego brak grozi bardzo wysokimi karami, nie dziwi więc fakt, że kierowcy przestrzegają terminów jego ważności. Towarzystwa ubezpieczeniowe często do OC, ale również innych obowiązkowych ubezpieczeń, oferują atrakcyjne pakiety, zwierające dodatkowe ubezpieczenia gwarantujące pełną ochronę. Oferta obowiązkowego OC w Generali obejmuje zupełnie darmowe Assistance Standard. Tego typu ochrona przyda się podczas nagłej kolizji czy wypadku, dodatkowo w jej ramach można skorzystać z holowania pojazdu. W ramach OC przysługuje również darmowa Zielona Karta, dodatkowo klient może wykupić ubezpieczenie OC w życiu prywatnym w niezwykle atrakcyjnej cenie.
- W kwietniu razem z Generali przygotowaliśmy atrakcyjną ofertę ubezpieczenia OC samochodu i dodatkowo ubezpieczenie OC w życiu prywatnym za 1 zł! Jest to ochrona w niespodziewanych sytuacjach, które mogą zdarzyć się poza samochodem, np. podczas potrącenia przechodnia w czasie przejażdżki rowerem. OC w życiu prywatnym obejmuje także szkody majątkowe. To z kolei gwarancja ochrony podczas zdarzenia, w wyniku którego doszło uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotu osobie trzeciej np. aparat fotograficzny, smartfon czy nawet szyba w samochodzie. Warto jednak pamiętać, że takie ubezpieczenie działa tylko w przypadku szkody wyrządzonej nieumyślnie. Jeśli chodzi o pakiet OC zawiera on Assistance Standard i darmową Zieloną Kartę. Do zestawu dołączone jest również NNW z wysoką sumą ubezpieczenia i szerokim zakresem ochrony. Klient może również dobrać AC w wariancie ALL RISK czy ochronę szyb. Warto skontaktować się z naszym doradcą, by #bezwychodzenia z domu otrzymać najbardziej atrakcyjną ofertę – zachęca Anna Pawłowska-Kruzińska, dyrektor marketingu w multiagencji CUK Ubezpieczenia.
Wszystkie oferty są dostępne od 1 do 30 kwietnia w placówkach CUK Ubezpieczenia oraz na stronie www.cuk.pl. Ponadto multiagencja CUK prowadzi Akcję Partnerską, dzięki której przy zakupie polisy w: Generali, Proama i TUZ, uzyskamy dodatkowe 800 punktów PAYBACK. Akcja trwa przez cały drugi kwartał, a szczegóły można znaleźć na stronie multiagencji CUK.
88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia
Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku
Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
IT i technologie
W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]
Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.
Edukacja
Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami
Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.
Fundusze unijne
Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty
Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.