Pierwsza na rynku możliwość zakupu ubezpieczeń przez video rozmowę
Dynamika i postęp technologiczny w obsłudze klienta wymuszają wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań. CUK Ubezpieczenia jako pierwsza firma w branży ubezpieczeniowej wprowadził właśnie video sprzedaż. Od dziś klienci mogą umawiać się z doradcami na spotkania video. Wprowadzona technologia pozwala na pełną obsługę i zamknięcie sprzedaży wraz z dokonaniem płatności.
Rezerwacja video spotkania jest bardzo intuicyjna. Oprócz prostego mechanizmu pozwalającego na wybór terminu, system sam będzie wysyłał informacje przypominające o spotkaniu. Wszystko zostało przygotowane zgodnie z trendem mobile first, czyli dostęp do spotkań będzie możliwy z poziomu telefonów komórkowych i komputerów bez konieczności instalacji dodatkowego oprogramowania. Co więcej, na poziomie video spotkania będzie można dokonać pełnej obsługi wraz z zamknięciem transakcji i dokonaniem płatności.
– Pełna integracja systemów informatycznych i obsługi bezpośredniej powoduje, że kupowanie ubezpieczeń staje się łatwiejsze. Klienci w czasie krótszym niż 2 minuty mają dostęp do wszystkich ofert na rynku. Kanał video będzie kolejną opcją dla osób ceniących sobie bezpośredni kontakt m.in. za pomocą urządzeń mobilnych. Z perspektywy doradcy to dodatkowa przestrzeń z pełną ekspozycją oferowanego produktu. Doradca jest kluczowym ogniwem w komunikacji z klientem, bez względu na to, jak dalece będzie postępowała digitalizacja – mówi Marcin Dyliński, Dyrektor departamentu Marketingu i E-Commerce w CUK Ubezpieczenia
CUK Ubezpieczenia to jedyna multiagencja w Polsce, która sprzedaje polisy we wszystkich dostępnych kanałach (z ang. omnichannel), to znaczy, że klienci mogą skorzystać z ponad 500 placówek w całej Polsce lub wykupić polisę korzystając z kalkulatorów na stronie www, aplikacji i contact center. Wprowadzenie video sprzedaży otwiera kolejny kanał sprzedaży.
– Mamy świadomość, że część z naszych klientów po prostu lubi bezpośrednie spotkania z doradcą. Video spotkanie daje szansę na poznanie doradcy oraz oferty niemal w ten sam sposób, jak podczas wizyty w placówce – dodaje Marcin Dyliński.

88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia

Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku

Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.