PPK przez telefon w Compensie Życie
Compensa Życie wprowadza możliwość zawarcia umowy o zarządzanie PPK przez telefon. To jeden z elementów reagowania spółek Compensy na zagrożenie koronawirusem.
Sieć sprzedaży Compensy Życie zyskuje możliwość telefonicznego zawarcia umowy o zarządzanie PPK. Również spotkania i szkolenia dla klientów odbywają się online.
- To odpowiedź na zagrożenie epidemią koronawirusa w Polsce. Dzięki tym działaniom niemal całkowicie przestawiliśmy się na zdalną, elektroniczną obsługę procesu sprzedaży i obsługi PPK. Warto przypomnieć, że od wejścia w życie rządowego programu udostępniamy pracodawcom narzędzia IT, które ułatwiają i minimalizują formalności, jak również, co jest dziś najważniejsze, eliminują bezpośredni kontakt z innymi osobami – mówi Konrad Kluska, Członek Zarządu Compensy Życie odpowiedzialny za obszar PPK.
Firmowa oferta PPK, oprócz dostępu do rozbudowanych narzędzi obsługowych, jako jedyna na rynku składa się z połączenia części inwestycyjnej z ochronną. Pracownicy korzystający z programu w Compensie Życie otrzymują bez dodatkowej opłaty ochronę ubezpieczeniową na wypadek śmierci oraz ciężkiego inwalidztwa w wyniku wypadku z sumą ubezpieczenia do 100 000 zł.
Compensa: szereg działań i narzędzi
Modyfikacja procesu sprzedaży PPK to jedno z wielu działań wdrażanych i promowanych przez spółki Compensy w obliczu zagrożenia koronawirusem. Aby zapewnić klientom i pracownikom bezpieczeństwo, firma podjęła decyzję o rozpoczęciu działania w trybie pracy zdalnej. Ponadto ubezpieczyciel zachęca klientów do korzystania z funkcji „Znajdź Agenta”, dostępnej na stronie internetowej ubezpieczyciela – pozwala to na zakup polisy bez wychodzenia z domu. W obszarze likwidacji szkód znaczenia nabiera natomiast uruchomiona w 2019 roku aplikacja do samodzielnej likwidacji szkód z prostych ubezpieczeń majątkowych i komunikacyjnych.
Źródło: Compensa TUnŻ S.A. Vienna Insurance Group

88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia

Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku

Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.