PPK przez telefon w Compensie Życie
Compensa Życie wprowadza możliwość zawarcia umowy o zarządzanie PPK przez telefon. To jeden z elementów reagowania spółek Compensy na zagrożenie koronawirusem.
Sieć sprzedaży Compensy Życie zyskuje możliwość telefonicznego zawarcia umowy o zarządzanie PPK. Również spotkania i szkolenia dla klientów odbywają się online.
- To odpowiedź na zagrożenie epidemią koronawirusa w Polsce. Dzięki tym działaniom niemal całkowicie przestawiliśmy się na zdalną, elektroniczną obsługę procesu sprzedaży i obsługi PPK. Warto przypomnieć, że od wejścia w życie rządowego programu udostępniamy pracodawcom narzędzia IT, które ułatwiają i minimalizują formalności, jak również, co jest dziś najważniejsze, eliminują bezpośredni kontakt z innymi osobami – mówi Konrad Kluska, Członek Zarządu Compensy Życie odpowiedzialny za obszar PPK.
Firmowa oferta PPK, oprócz dostępu do rozbudowanych narzędzi obsługowych, jako jedyna na rynku składa się z połączenia części inwestycyjnej z ochronną. Pracownicy korzystający z programu w Compensie Życie otrzymują bez dodatkowej opłaty ochronę ubezpieczeniową na wypadek śmierci oraz ciężkiego inwalidztwa w wyniku wypadku z sumą ubezpieczenia do 100 000 zł.
Compensa: szereg działań i narzędzi
Modyfikacja procesu sprzedaży PPK to jedno z wielu działań wdrażanych i promowanych przez spółki Compensy w obliczu zagrożenia koronawirusem. Aby zapewnić klientom i pracownikom bezpieczeństwo, firma podjęła decyzję o rozpoczęciu działania w trybie pracy zdalnej. Ponadto ubezpieczyciel zachęca klientów do korzystania z funkcji „Znajdź Agenta”, dostępnej na stronie internetowej ubezpieczyciela – pozwala to na zakup polisy bez wychodzenia z domu. W obszarze likwidacji szkód znaczenia nabiera natomiast uruchomiona w 2019 roku aplikacja do samodzielnej likwidacji szkód z prostych ubezpieczeń majątkowych i komunikacyjnych.
Źródło: Compensa TUnŻ S.A. Vienna Insurance Group

88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia

Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku

Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.