Tomasz Skwara nowym dyrektorem działu ubezpieczeń majątkowych i transportowych
Tomasz Skwara będzie odpowiedzialny za zarządzanie portfelem ubezpieczeń majątkowych, technicznych i transportowych, jego rozwój oraz rentowność. Jednocześnie będzie zarządzał zespołem złożonym z doświadczonych underwriterów oraz inżynierów oceny ryzyka.
Tomasz Skwara z rynkiem ubezpieczeń korporacyjnych związany jest od początku kariery zawodowej, czyli ponad 20 lat. Od zawsze specjalizował się w underwritingu ubezpieczeń majątku i utraty zysku (BI), posiada również kompetencje w zakresie ubezpieczeń technicznych. Jest doświadczonym menedżerem, który zdobył swoją wiedzę i umiejętności pracując w renomowanych firmach ubezpieczeniowych (PZU, Allianz Polska).
Tomasz Skwara ukończył Finanse i Bankowość w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Nowe stanowisko to zawsze nowe wyzwania, których na pewno nie zabraknie biorąc pod uwagę plany i ambicje Colonnade. Zdecydowałem się na tę współpracę, ponieważ firma wyróżnia się unikalną kulturą pracy, elastycznością i otwartością na nieszablonowe rozwiązania. Jednocześnie stabilność biznesową zapewnia wsparcie ze strony wiodących światowych reasekuratorów, a doświadczony i zgrany zespół gwarantuje profesjonalizm i wsparcie w pokonywaniu przeszkód. Jestem przekonany, że wspólnie osiągniemy zamierzone cele – powiedział Tomasz Skwara, dyrektor działu ubezpieczeń majątkowych i transportowych w Colonnade.
Tomasz Skwara jest nie tylko ekspertem w dziedzinie ubezpieczeń majątkowych, ale także liderem, który potrafi motywować i wspierać zespół. Jesteśmy przekonani, że jego wiedza i umiejętności przyczynią się do rozwoju produktów, usług i dalszego wzmocnienia pozycji firmy na rynku ubezpieczeń majątkowych – dodaje Agata Grygorowicz, dyrektor departamentu ubezpieczeń korporacyjnych w Colonnade.
W majówkę rośnie odsetek pijanych sprawców wypadków…
Nowe horyzonty w ubezpieczeniach – śniadanie pod chmurą
Allianz Partners notuje rekordowe wyniki za 2023 rok
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.