Komunikaty PR

Tomasz Skwara nowym dyrektorem działu ubezpieczeń majątkowych i transportowych

2023-06-23  |  11:35

Tomasz Skwara będzie odpowiedzialny za zarządzanie portfelem ubezpieczeń majątkowych, technicznych i transportowych, jego rozwój oraz rentowność. Jednocześnie będzie zarządzał zespołem złożonym z doświadczonych underwriterów oraz inżynierów oceny ryzyka.

Tomasz Skwara z rynkiem ubezpieczeń korporacyjnych związany jest od początku kariery zawodowej, czyli ponad 20 lat. Od zawsze specjalizował się w underwritingu ubezpieczeń majątku i utraty zysku (BI), posiada również kompetencje w zakresie ubezpieczeń technicznych. Jest doświadczonym menedżerem, który zdobył swoją wiedzę i umiejętności pracując w renomowanych firmach ubezpieczeniowych (PZU, Allianz Polska).

Tomasz Skwara ukończył Finanse i Bankowość w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Nowe stanowisko to zawsze nowe wyzwania, których na pewno nie zabraknie biorąc pod uwagę plany i ambicje Colonnade. Zdecydowałem się na tę współpracę, ponieważ firma wyróżnia się unikalną kulturą pracy, elastycznością i otwartością na nieszablonowe rozwiązania. Jednocześnie stabilność biznesową zapewnia wsparcie ze strony wiodących światowych reasekuratorów, a doświadczony i zgrany zespół gwarantuje profesjonalizm i wsparcie w pokonywaniu przeszkód. Jestem przekonany, że wspólnie osiągniemy zamierzone cele – powiedział Tomasz Skwara, dyrektor działu ubezpieczeń majątkowych i transportowych w Colonnade.

Tomasz Skwara jest nie tylko ekspertem w dziedzinie ubezpieczeń majątkowych, ale także liderem, który potrafi motywować i wspierać zespół. Jesteśmy przekonani, że jego wiedza i umiejętności przyczynią się do rozwoju produktów, usług i dalszego wzmocnienia pozycji firmy na rynku ubezpieczeń majątkowych – dodaje Agata Grygorowicz, dyrektor departamentu ubezpieczeń korporacyjnych w Colonnade.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ubezpieczenia 88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia Biuro prasowe
2024-12-05 | 13:00

88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia

Polscy rolnicy coraz bardziej świadomie podchodzą do ochrony swoich gospodarstw. Już 88% z nich, poza obowiązkowymi polisami, sięga po dodatkowe produkty ubezpieczeniowe – wynika z
Ubezpieczenia Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku
2024-11-22 | 08:20

Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku

Posiadanie ubezpieczenia od ryzyka utraty bądź kradzieży danych osobowych deklaruje od 13 do 28 proc. firm z sektora MŚP, w zależności od ich wielkości. Ale choć cyberpolisy są coraz
Ubezpieczenia Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
2024-11-20 | 11:00

Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie

Porty jako infrastruktura krytyczna Porty są dziś kluczową infrastrukturą dla gospodarek Europy, obsługując znaczną część międzynarodowego handlu. Około 75% europejskiego importu i

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.