TUZ Ubezpieczenia otwiera pierwszy punkt w Warszawie
Nowy punkt obsługi klienta TUZ Ubezpieczenia mieści się w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 41. Jest zaprojektowany z myślą głównie o klientach detalicznych. Zainteresowani ofertą mogą na miejscu porozmawiać z przedstawicielami ubezpieczyciela, zasięgnąć porady i opinii na temat poszczególnych pakietów ubezpieczeń.
TUZ Ubezpieczenia w związku z rosnącym zainteresowaniem produktami firmy, od początku roku rozwija program placówek partnerskich. – W Warszawie przygotowaliśmy wzorcowy punkt obsługi klienta – mówi Krzysztof Dechnik, menedżer projektu. – Klienci mogą tu zapoznać się z naszą ofertą, choćby najlepszą w rankingu ubezpieczeń szkolnych Bezpieczną Nauką czy często nagradzanym i wyróżnianym przez różne podmioty Bezpiecznym Domem.
Otwarcie własnej placówki ma przybliżyć ofertę i zaspokoić potrzeby tych klientów, którzy wolą osobisty kontakt z przedstawicielem firmy. – To wyjątkowe i piękne miejsce, które sprzyja podejmowaniu dobrych decyzji ubezpieczeniowych. Docelowo chcielibyśmy otworzyć placówki w każdym mieście powiatowym – mówi Dawid Piasecki, członek zarządu TUZ.
W ofercie dostępnej w placówce są m.in. ubezpieczenie samochodu, ubezpieczenie dla rolników, szkolne dla dzieci i młodzieży oraz pakiet Bezpieczny Dom, czyli pełne ubezpieczenie domu lub mieszkania, które cieszy się największym powodzeniem wśród klientów. To jedyne ubezpieczenie wyróżnione Godłem „Teraz Polska” w tegorocznej XXXII Edycji Konkursu na Najlepsze Produkty i Usługi, a TUZ Ubezpieczenia jest pierwszym od 10 lat towarzystwem ubezpieczeniowym, które otrzymało znak „Teraz Polska”. W „Gazecie Ubezpieczeniowej” Bezpieczny Dom znalazł się na pierwszym miejscu w rankingu ubezpieczeń domów i mieszkań.
Punkt przy Domaniewskiej został zaprojektowany w stylu eko kawiarni, w pięknych, dużych i klimatycznych wnętrzach. – Chcieliśmy, żeby klient czuł się tu komfortowo i żeby wnętrze oddawało charakter firmy. TUZ jest firmą nowoczesną, ekologiczną, przyjazną, elastyczną wobec partnerów i klientów. Myślę, że udało nam się to wszystko oddać w naszym projekcie – mówi Agnieszka Bałazy, która zaprojektowała wnętrza placówki.

88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia

Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku

Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.