Komunikaty PR

TUZ Ubezpieczenia otwiera pierwszy punkt w Warszawie

2022-08-12  |  12:30
Biuro prasowe

Nowy punkt obsługi klienta TUZ Ubezpieczenia mieści się w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 41. Jest zaprojektowany z myślą głównie o klientach detalicznych. Zainteresowani ofertą mogą na miejscu porozmawiać z przedstawicielami ubezpieczyciela, zasięgnąć porady i opinii na temat poszczególnych pakietów ubezpieczeń.

TUZ Ubezpieczenia w związku z rosnącym zainteresowaniem produktami firmy, od początku roku rozwija program placówek partnerskich. – W Warszawie przygotowaliśmy wzorcowy punkt obsługi klienta – mówi Krzysztof Dechnik, menedżer projektu. – Klienci mogą tu zapoznać się z naszą ofertą, choćby najlepszą w rankingu ubezpieczeń szkolnych Bezpieczną Nauką czy często nagradzanym i wyróżnianym przez różne podmioty Bezpiecznym Domem.

Otwarcie własnej placówki ma przybliżyć ofertę i zaspokoić potrzeby tych klientów, którzy wolą osobisty kontakt z przedstawicielem firmy. – To wyjątkowe i piękne miejsce, które sprzyja podejmowaniu dobrych decyzji ubezpieczeniowych. Docelowo chcielibyśmy otworzyć placówki w każdym mieście powiatowym – mówi Dawid Piasecki, członek zarządu TUZ.

W ofercie dostępnej w placówce są m.in. ubezpieczenie samochodu, ubezpieczenie dla rolników, szkolne dla dzieci i młodzieży oraz pakiet Bezpieczny Dom, czyli pełne ubezpieczenie domu lub mieszkania, które cieszy się największym powodzeniem wśród klientów. To jedyne ubezpieczenie wyróżnione Godłem „Teraz Polska” w tegorocznej XXXII Edycji Konkursu na Najlepsze Produkty i Usługi, a TUZ Ubezpieczenia jest pierwszym od 10 lat towarzystwem ubezpieczeniowym, które otrzymało znak „Teraz Polska”. W „Gazecie Ubezpieczeniowej” Bezpieczny Dom znalazł się na pierwszym miejscu w rankingu ubezpieczeń domów i mieszkań.  

Punkt przy Domaniewskiej został zaprojektowany w stylu eko kawiarni, w pięknych, dużych i klimatycznych wnętrzach. – Chcieliśmy, żeby klient czuł się tu komfortowo i żeby wnętrze oddawało charakter firmy. TUZ jest firmą nowoczesną, ekologiczną, przyjazną, elastyczną wobec partnerów i klientów. Myślę, że udało nam się to wszystko oddać w naszym projekcie – mówi Agnieszka Bałazy, która zaprojektowała wnętrza placówki.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ubezpieczenia 88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia Biuro prasowe
2024-12-05 | 13:00

88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia

Polscy rolnicy coraz bardziej świadomie podchodzą do ochrony swoich gospodarstw. Już 88% z nich, poza obowiązkowymi polisami, sięga po dodatkowe produkty ubezpieczeniowe – wynika z
Ubezpieczenia Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku
2024-11-22 | 08:20

Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku

Posiadanie ubezpieczenia od ryzyka utraty bądź kradzieży danych osobowych deklaruje od 13 do 28 proc. firm z sektora MŚP, w zależności od ich wielkości. Ale choć cyberpolisy są coraz
Ubezpieczenia Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
2024-11-20 | 11:00

Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie

Porty jako infrastruktura krytyczna Porty są dziś kluczową infrastrukturą dla gospodarek Europy, obsługując znaczną część międzynarodowego handlu. Około 75% europejskiego importu i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.