Komunikaty PR

TUZ Ubezpieczenia z nowymi produktami dla przedsiębiorców i brokerów

2022-11-29  |  13:30

 

Firma planuje podwoić sprzedaż dla klienta korporacyjnego

 

 

TUZ Ubezpieczenia wprowadził do sprzedaży dwa nowe produkty: Ubezpieczenie mienia przedsiębiorstw oraz Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.

 

– Po zmianach w zakresie budowy zespołu sprzedażowego oraz nowych rozwiązań dla brokerów wprowadziliśmy nowe produkty – mówi Monika Bidermann, dyrektorka Departamentu Rozwoju Biznesu i Współpracy z Brokerami w TUZ Ubezpieczenia. Nowy produkt konsoliduje cztery Ogólnymi Warunkami Ubezpieczenia w jedno oraz znacząco rozszerza zakres ubezpieczenia mienia. Wprowadziliśmy szereg rozwiązań, których celem jest dopasowanie ubezpieczenia mienia i OC do dzisiejszych realiów rynkowych, a przede wszystkim zapewnienie kompleksowej ochrony klientom. Przy tworzeniu nowego produktu dużo czasu poświęciliśmy na konsultacje z brokerami, underwriterami oraz zespołem sprzedażowym – tłumaczy Monika Bidermann.

 

Najważniejsze według wielu przedsiębiorców są zakres ubezpieczenia i możliwość dostosowania ochrony ubezpieczeniowej do rodzaju prowadzonej działalności. Dla wielu kluczowe jest indywidualne podejście do ich potrzeb.

 

– Zarówno w ubezpieczeniu mienia, jak i OC dla przedsiębiorców, możemy zaoferować dodatkowe rozszerzenia lub modyfikować postanowienia oferty o klauzule brokerskie, tworząc w ten sposób program ubezpieczenia „szyty na miarę”. Wprowadzenie zmian w obu produktach ma na celu podniesienie składki przypisanej TUZ Ubezpieczenia w zakresie ubezpieczeń dla klienta korporacyjnego. Chcielibyśmy, aby wzrost był dwukrotny. Taka jest strategia naszej firmy na najbliższe trzy lata – zapowiada Monika Bidermann.

 

Firma pracuje nad nowymi warunkami także dla ryzyk ubezpieczenia utraty zysku, maszyn od awarii oraz sprzętu elektronicznego. Każdy z brokerów może zapoznać się z nowymi warunkami ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej. Przygotowano szereg akcji, jak m.in. webinary czy szkolenia. TUZ Ubezpieczenia zapowiada także, że to dopiero początek prac związanych z wdrażaniem nowych produktów dla klienta instytucjonalnego.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ubezpieczenia 88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia Biuro prasowe
2024-12-05 | 13:00

88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia

Polscy rolnicy coraz bardziej świadomie podchodzą do ochrony swoich gospodarstw. Już 88% z nich, poza obowiązkowymi polisami, sięga po dodatkowe produkty ubezpieczeniowe – wynika z
Ubezpieczenia Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku
2024-11-22 | 08:20

Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku

Posiadanie ubezpieczenia od ryzyka utraty bądź kradzieży danych osobowych deklaruje od 13 do 28 proc. firm z sektora MŚP, w zależności od ich wielkości. Ale choć cyberpolisy są coraz
Ubezpieczenia Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
2024-11-20 | 11:00

Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie

Porty jako infrastruktura krytyczna Porty są dziś kluczową infrastrukturą dla gospodarek Europy, obsługując znaczną część międzynarodowego handlu. Około 75% europejskiego importu i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.