Komunikaty PR

TUZ Ubezpieczenia z nowymi produktami dla przedsiębiorców i brokerów

2022-11-29  |  13:30

 

Firma planuje podwoić sprzedaż dla klienta korporacyjnego

 

 

TUZ Ubezpieczenia wprowadził do sprzedaży dwa nowe produkty: Ubezpieczenie mienia przedsiębiorstw oraz Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.

 

– Po zmianach w zakresie budowy zespołu sprzedażowego oraz nowych rozwiązań dla brokerów wprowadziliśmy nowe produkty – mówi Monika Bidermann, dyrektorka Departamentu Rozwoju Biznesu i Współpracy z Brokerami w TUZ Ubezpieczenia. Nowy produkt konsoliduje cztery Ogólnymi Warunkami Ubezpieczenia w jedno oraz znacząco rozszerza zakres ubezpieczenia mienia. Wprowadziliśmy szereg rozwiązań, których celem jest dopasowanie ubezpieczenia mienia i OC do dzisiejszych realiów rynkowych, a przede wszystkim zapewnienie kompleksowej ochrony klientom. Przy tworzeniu nowego produktu dużo czasu poświęciliśmy na konsultacje z brokerami, underwriterami oraz zespołem sprzedażowym – tłumaczy Monika Bidermann.

 

Najważniejsze według wielu przedsiębiorców są zakres ubezpieczenia i możliwość dostosowania ochrony ubezpieczeniowej do rodzaju prowadzonej działalności. Dla wielu kluczowe jest indywidualne podejście do ich potrzeb.

 

– Zarówno w ubezpieczeniu mienia, jak i OC dla przedsiębiorców, możemy zaoferować dodatkowe rozszerzenia lub modyfikować postanowienia oferty o klauzule brokerskie, tworząc w ten sposób program ubezpieczenia „szyty na miarę”. Wprowadzenie zmian w obu produktach ma na celu podniesienie składki przypisanej TUZ Ubezpieczenia w zakresie ubezpieczeń dla klienta korporacyjnego. Chcielibyśmy, aby wzrost był dwukrotny. Taka jest strategia naszej firmy na najbliższe trzy lata – zapowiada Monika Bidermann.

 

Firma pracuje nad nowymi warunkami także dla ryzyk ubezpieczenia utraty zysku, maszyn od awarii oraz sprzętu elektronicznego. Każdy z brokerów może zapoznać się z nowymi warunkami ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej. Przygotowano szereg akcji, jak m.in. webinary czy szkolenia. TUZ Ubezpieczenia zapowiada także, że to dopiero początek prac związanych z wdrażaniem nowych produktów dla klienta instytucjonalnego.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ubezpieczenia Leadenhall: agenci zarobią na linkach sprzedażowych Biuro prasowe
2024-03-26 | 11:57

Leadenhall: agenci zarobią na linkach sprzedażowych

25 marca wszyscy agenci Leadenhall zyskali nowe narzędzie, które umożliwia ich klientom dokończenie zakupu ubezpieczenia online. Każda zawarta na odległość umowa zasila konto
Ubezpieczenia BRAK ZDJĘCIA
2024-03-25 | 09:22

MSP narzekają na płynność finansową. Czy przyda im się ubezpieczenie?

W 2023 roku aż 51% firm obawiało się utraty płynności finansowej, co stanowi najgorszy wynik od 2013 roku - podaje Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP). Na utratę płynności najbardziej narażone są mikrofirmy (51,1%),
Ubezpieczenia BRAK ZDJĘCIA
2024-03-19 | 10:28

Ilu rannych w wypadku poczeka na leczenie w ramach NFZ?

Każdego roku dziesiątki tysięcy osób zostaje rannych w wypadkach na polskich drogach – w 2023 r. policja naliczyła ok. 24 tys. poszkodowanych. Dojście do zdrowia na ścieżce NFZ może trwać miesiącami, np. na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Kongres MOVE

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Sektor ochrony zdrowia odpowiada za większe emisje CO2 niż lotnictwo. Zielone zmiany wymagają drastycznego przyspieszenia

Sektor ochrony zdrowia ponosi znaczące konsekwencje wynikające z rosnącej liczby ekstremalnych zjawisk klimatycznych, ale też poważnego zanieczyszczenia powietrza, a koszty z tym związane będą rosły. Z drugiej strony sam sektor też się przyczynia do zmian klimatycznych – odpowiada za 4 proc. emisji CO2, czym wyprzedza takie branże jak żegluga czy lotnictwo. O potrzebie przyspieszenia zielonych zmian w ochronie zdrowia coraz więcej się mówi, ale to wymaga konkretnych działań. Temu ma służyć powołana właśnie do życia Zielona Koalicja dla Zdrowia, w której uczestniczy prawie 30 podmiotów i której patronuje m.in. Narodowy Fundusz Zdrowia.

Ochrona środowiska

Nowa kadencja samorządów pod znakiem działań energetycznych i klimatycznych. 15 mld euro z UE może przyspieszyć zmiany w tym zakresie

Do wyborów samorządowych pozostał nieco ponad tydzień. Jak pokazuje nowy raport Fundacji Instytut na rzecz Ekorozwoju, na samorządowców nadchodzącej kadencji będzie czekać wiele wyzwań związanych z energetyką i polityką klimatyczną, które wynikają zarówno z regulacji UE, jak i oczekiwań społecznych. Jednak w praktyce możliwości aktywnego działania samorządów w tym obszarze są tak szerokie, jak umożliwiają im to regulacje prawne. – Tutaj pewnych rozwiązań po prostu nie ma albo są w dość dokuczliwy sposób szczegółowe i stwarzają samorządom duże trudności. Dlatego potrzebna jest interwencja rządu, żeby umożliwić samorządom aktywne działania – ocenia dr Wojciech Szymalski, prezes Fundacji Instytut na rzecz Ekorozwoju.

Prawo

Postęp technologiczny rewolucjonizuje pracę specjalistów ds. finansów. Stają się strategicznymi doradcami biznesu

Częste zmiany regulacyjne i postęp technologiczny wymuszają na specjalistach ds. finansów ciągłe nabywanie nowych kompetencji, doszkalanie i uaktualnianie swojej wiedzy. Ci, którzy potrafią się dostosować do szybkich zmian i wesprzeć swoimi umiejętnościami rozwój biznesu, mogą jednak liczyć na większe możliwości rozwoju kariery. – Finanse operują w świecie, który coraz szybciej się zmienia. To powoduje, że w przyszłości ludzie z obszaru finansów będą musieli poświęcać dużo więcej energii na to, żeby dotrzymać tempa – mówi Kuba Neneman, head of finance.ai, commercial data science manager w Shellu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.