Komunikaty PR

Ubezpieczenie Compensa Rodzina z rabatami w CUK

2020-07-16  |  13:00

Ubezpieczenie nieruchomości nie jest priorytetowym wydatkiem. Warto jednak zainwestować w ochronę naszego domu czy mieszkania, zwłaszcza u progu lata. Zmienna pogoda, gwałtowne burze i silny wiatr mogą wyrządzić wiele szkód. Ubezpieczenie przed nimi nie uchroni, ale może pomóc w naprawie powstałych szkód. Dodatkowo, w lipcu CUK Ubezpieczenia i Compensa przygotowały atrakcyjną ofertę ubezpieczeniową – 15% zniżkę.

Gwałtowne zjawiska pogodowe mogą spowodować duże szkody. Koszty związane z niespodziewanym remontem nieruchomości, naprawą czy zakupem nowego wyposażenia mogą być naprawdę wysokie. Nie każdego będzie stać na niespodziewany remont czy zakup nowego sprzętu. Czy można uchronić się przed niespodziewanymi wydatkami? Oczywiście, wystarczy zaopatrzyć się w ubezpieczenie.  Multiagencja CUK Ubezpieczenia razem z firmą ubezpieczeniową Compensa przygotowała ubezpieczenie Compensa Rodzina, które nie tylko chroni od zdarzeń losowych, ale też umożliwia ochronę wyposażenia domu, zbiorów i unikatowych kolekcji.

- „Ubezpieczenie Compensa Rodzina to jeden z ciekawszych produktów dedykowanych dla domu i mieszkania. Oprócz standardowego ubezpieczenia od ognia i innych zdarzeń losowych lub wersji All Risk możliwe jest również objęcie ochroną zbiorów kolekcjonerskich. Pamiętajmy, że wakacje wiążą się z wyjazdami. W czasie nieobecności właścicieli dom narażony jest na kradzieże i inne wypadki losowe.  Warto więc pomyśleć o ubezpieczeniu wyposażenia domu, zwłaszcza jeśli mamy cenne czy zabytkowe przedmioty. Dzięki elastycznemu zakresowi ubezpieczenia i szerokiemu wachlarzowi produktów dodatkowych takich jak Home Assistant, NNW czy OC w życiu prywatnym każdy z klientów będzie mógł skomponować ubezpieczenie według swoich potrzeb. Dodatkowo Compensa w ramach ubezpieczenia oferuje specjalne zniżki, 15% na ubezpieczenie mieszkania, 10% da osób chcących ubezpieczyć dom i 5% rabat dla osób kontynuujących ubezpieczenie w TU Compensa” – zachęca Maciej Kuczwalski, ekspert multiagencji CUK Ubezpieczenia.

Wszystkie oferty są dostępne od 1 do 31 lipca w placówkach CUK Ubezpieczenia oraz na stronie www.cuk.pl. Ponadto multiagencja CUK prowadzi Akcję Partnerską, dzięki której przy zakupie polisy w: Compensa, Generali, Wiener i TUZ, uzyskamy dodatkowe 800 punktów PAYBACK. Akcja trwa przez cały trzeci kwartał, a szczegóły można znaleźć na stronie multiagencji CUK.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ubezpieczenia Allianz Partners notuje rekordowe wyniki za 2023 rok Biuro prasowe
2024-04-24 | 12:00

Allianz Partners notuje rekordowe wyniki za 2023 rok

Kluczowe dane: Przychody w 2023 r.: 9,3 mld euro (+13% w porównaniu do 2022 r.) Zysk operacyjny: 301,2 mln euro (+5,8% w porównaniu do 2022 r.) Wskaźnik
Ubezpieczenia Czy księgowi ubezpieczają się na zbyt niskie sumy?
2024-04-18 | 15:30

Czy księgowi ubezpieczają się na zbyt niskie sumy?

Firmy księgowe i biura rachunkowe najczęściej wybierają ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej (OC) zawodowej z sumami gwarancyjnymi na poziomie od 50 do 100 tys. zł – podaje
Ubezpieczenia BRAK ZDJĘCIA
2024-04-04 | 14:07

Holowanie to 9 na 10 interwencji assistance dla motocykli

W 2023 r. aż 92% interwencji w ramach motocyklowego assistance polegało na holowaniu pojazdu – podaje towarzystwo ubezpieczeniowe Compensa. Kierowane do warsztatu jednoślady pokonywały na lawecie średnio ponad 62 km,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.