Ubezpieczenie na wypadek wyłudzenia „na wnuczka”
LoveBrands Relations
Ul. Generała Józefa Zajączka 11 lok. C5
01-510 Warszawa
izabela.hoppe|lbrelations.pl| |izabela.hoppe|lbrelations.pl
608 750 786
www.lbrelations.pl
Pomimo wielu akcji edukacyjnych, tendencja oszustw „na wnuczka” od kilku lat utrzymuje się na podobnym poziomie. Według danych statystycznych Komendy Głównej Policji, w 2019 roku metodą „na wnuczka” czy „policjanta” wyłudzono ponad 72 mln zł. Ofiarą przestępstw padło ok 4,5 tyś poszkodowanych, głównie w dużych miastach Polski. Najwięcej pieniędzy wyłudzono w Warszawie i sąsiednich powiatach – prawie 22 miliony złotych.
Czy ubezpieczenie chroni przed metodą „na wnuczka”?
Osobami najbardziej narażonymi na tego typu oszustwa są seniorzy. Statystyki prowadzone przez policję pokazują, że ponad 44% osób, które padły ofiarą metody „na wnuczka” to osoby w przedziale wiekowym 70-79 lat, a kolejne 36% to osoby powyżej 80 roku życia. Dlatego prócz akcji edukacyjnych warto pomyśleć o dodatkowej formie zabezpieczenia dla swoich rodziców lub dziadków.
Takie zabezpieczenie gwarantuje polisa ubezpieczeniowa Generali. Generali oferuje w ramach ubezpieczenia domu lub mieszkania ochronę nie tylko na wypadek wyłudzenia pieniędzy „na wnuczka” czy „policjanta”, ale także w przypadku podszywania się pod inne osoby. Jest to szczególnie ważne, ponieważ oszuści stają się coraz bardziej kreatywni w swoich metodach.
„Zakres ochrony obejmujący wyłudzenie gwarantuje osobom starszym, powyżej 65 roku życia, zwrot przekazanej oszustowi gotówki nawet do sumy 30 000 zł. Jest to bardzo ważny element ochrony, ponieważ, jak pokazują policyjne statystyki, co roku dochodzi do dużej liczby tego typu oszustw. Bardzo ważne jest dla nas, aby w ofercie posiadać produkty dedykowane różnym klientom, w zależności od ich potrzeb i szkód, na które są najbardziej narażeni. Stąd też propozycja ubezpieczenia Generali, która zapewnia dodatkowe bezpieczeństwo seniorom.” – mówi Małgorzata Maciejewska Makroregionalny Dyrektor Sprzedaży CUK Ubezpieczenia
Warto ubezpieczyć się kompleksowo
Ciężko przewidzieć zdarzenia, w których my, lub nasi bliscy, wyrządzimy szkodę. Zniszczenie wyposażenia pokoju hotelowego przez naszego psa, zbicie szyby w oknie przez dziecko w trakcie gry w piłkę czy np. zahaczenie kierownicą roweru o lusterko zaparkowanego samochodu mogą przytrafić się każdemu, a ubezpieczenie OC w życiu prywatnym okazuje się w takiej sytuacji niezbędne. Polisa uchroni nas m.in. przed finansowymi konsekwencjami zdarzeń, których skutkiem są szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone osobom trzecim.
CUK Ubezpieczenia wraz z Generali przygotowało pakiet, który zapewnia kompleksową ochronę na wypadek szkód, których to my będziemy sprawcami. Wykupując obowiązkową polisę OC na samochód warto od razu zadbać o OC w życiu prywatnym, aby w przyszłości nie martwić się skutkami finansowymi zdarzeń. Zwłaszcza, że dodatkowe ubezpieczenie obejmuje wszystkich domowników, w tym wspomniane wyżej zwierzęta domowe.
Do końca marca za pośrednictwem CUK Ubezpieczenia można skorzystać z oferty Generali, w ramach której przy zakupie OC komunikacyjnego, OC w życiu prywatnym kosztuje złotówkę.
„Ubiegły rok i trwająca pandemia Covid-19 uświadomiły nam, jak nieprzewidywalne potrafi być życie i jak zmienna jest otaczająca nas rzeczywistość. Dlatego z okazji naszego 20-lecia przygotowaliśmy MOC RABATÓW. To wyjątkowe oferty ubezpieczeń m.in. Generali, Proamy czy TUZ Ubezpieczenia, które zapewnią klientom maksymalne bezpieczeństwo i kompleksową ochronę w kluczowych obszarach: ubezpieczeń komunikacyjnych, domu lub mieszkania i ubezpieczeń życia i zdrowia” dodaje Małgorzata Maciejewska.
***************************************************************
CUK Ubezpieczenia, wiodący w Polsce dystrybutor ubezpieczeń oferujący produkty ponad 30 Towarzystw Ubezpieczeniowych. Firma funkcjonuje od 20 lat będąc technologicznym i jakościowym liderem branży. Multiagencja działa poprzez różne kanały dotarcia do Klienta i prowadzi sprzedaż poprzez sieć 340 Placówek własnych i franczyzowych, ponad 300 punktów partnerskich, własne Contact Center oraz kanały online. Misją firmy jest kreowanie przyjaznego dla Klienta świata ubezpieczeń. Potwierdzeniem tego są nagrody, które otrzymaliśmy, m.in.: Godło Firma Przyjazna Klientowi, Godło Najwyższa Jakość Quality International oraz Godło Jakość Roku w kategorii Usługa Roku. W naszej firmie najważniejsi są ludzie, którzy z nami pracują i wartości, jakie wnoszą. W codziennej pracy stawiamy na bezpośrednią komunikację, przyjacielskie relacje, poszukiwanie skutecznych rozwiązań oraz nabywanie nowych umiejętności.

88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia

Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku

Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Finansowanie Europejskiego Banku Inwestycyjnego wspiera rozwój OZE czy infrastruktury drogowej. Wśród nowych priorytetów bezpieczeństwo i obronność
Od momentu przystąpienia do UE polska gospodarka urosła dwukrotnie – skumulowany wzrost PKB wyniósł 99 proc., a połowa wzrostu wynikała z członkostwa w UE. Duża w tym zasługa Europejskiego Banku Inwestycyjnego, który od 2004 roku przekazał w Polsce 100 mld euro w finansowanie projektów związanych m.in. z efektywnością energetyczną, OZE czy zrównoważonym rozwojem miast. EBI zwiększa też inwestycje w obronność i bezpieczeństwo – w 2024 roku bank zainwestował 300 mln euro w pierwszy polski program satelitarny.
Polityka
Duży udział własności państwowej negatywnie wyróżnia Polskę na tle Europy. Większość Polaków za ograniczeniem wpływu polityków na gospodarkę

Polska negatywnie wyróżnia się na tle krajów UE i OECD pod względem własności państwowej. Państwo kontroluje nie tylko duże, kluczowe dla gospodarki przedsiębiorstwa, lecz również graczy w mniej znaczących sektorach, jak słodycze czy armatura. Zdaniem przedstawicieli FOR „zatruwa” to zarówno gospodarkę, jak i politykę. W badaniach organizacji Polacy wypowiedzieli się proprywatyzacyjnie, choć w przypadku pytań o prywatyzacje dużych firm już nie byli tak zdecydowani.
Transport
Polska jednym z największych rynków aut używanych na świecie. Dwie trzecie kierowców planuje zakup z drugiej ręki

66 proc. konsumentów, którzy w ciągu najbliższych trzech lat chcą zmienić samochód, deklaruje zakup z drugiej ręki – wynika z badania autoDNA. W Polsce na jedno auto nowe, z salonu, przypada pięć używanych. Chociaż rynek wtórny się stopniowo profesjonalizuje, wciąż liczne są nieprawidłowości i próby oszukania kupującego. 81 proc. kupujących deklaruje, że weryfikuje stan auta przed zakupem, ale często jest to bardzo pobieżny proces.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.