Komunikaty PR

Ubezpieczenie na wypadek wyłudzenia „na wnuczka”

2021-01-29  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Izabela Hoppe
LoveBrands Relations

Ul. Generała Józefa Zajączka 11 lok. C5
01-510 Warszawa
izabela.hoppe|lbrelations.pl| |izabela.hoppe|lbrelations.pl
608 750 786
www.lbrelations.pl
Do pobrania inf.pras ( 0.02 MB )

Pomimo wielu akcji edukacyjnych, tendencja oszustw „na wnuczka” od kilku lat utrzymuje się na podobnym poziomie. Według danych statystycznych Komendy Głównej Policji, w 2019 roku metodą „na wnuczka” czy „policjanta” wyłudzono ponad 72 mln zł. Ofiarą przestępstw padło ok 4,5 tyś poszkodowanych, głównie w dużych miastach Polski. Najwięcej pieniędzy wyłudzono w Warszawie i sąsiednich powiatach – prawie 22 miliony złotych.

Czy ubezpieczenie chroni przed metodą „na wnuczka”?

Osobami najbardziej narażonymi na tego typu oszustwa są seniorzy. Statystyki prowadzone przez policję pokazują, że ponad 44% osób, które padły ofiarą metody „na wnuczka” to osoby w przedziale wiekowym 70-79 lat, a kolejne 36% to osoby powyżej 80 roku życia. Dlatego prócz akcji edukacyjnych warto pomyśleć o dodatkowej formie zabezpieczenia dla swoich rodziców lub dziadków.

Takie zabezpieczenie gwarantuje polisa ubezpieczeniowa Generali. Generali oferuje w ramach ubezpieczenia domu lub mieszkania ochronę nie tylko na wypadek wyłudzenia pieniędzy „na wnuczka” czy „policjanta”, ale także w przypadku podszywania się pod inne osoby. Jest to szczególnie ważne, ponieważ oszuści stają się coraz bardziej kreatywni w swoich metodach.

„Zakres ochrony obejmujący wyłudzenie gwarantuje osobom starszym, powyżej 65 roku życia, zwrot przekazanej oszustowi gotówki nawet do sumy 30 000 zł. Jest to bardzo ważny element ochrony, ponieważ, jak pokazują policyjne statystyki, co roku dochodzi do dużej liczby tego typu oszustw. Bardzo ważne jest dla nas, aby w ofercie posiadać produkty dedykowane różnym klientom, w zależności od ich potrzeb i szkód, na które są najbardziej narażeni. Stąd też propozycja ubezpieczenia Generali, która zapewnia dodatkowe bezpieczeństwo seniorom.” mówi Małgorzata Maciejewska Makroregionalny Dyrektor Sprzedaży CUK Ubezpieczenia

Warto ubezpieczyć się kompleksowo

Ciężko przewidzieć zdarzenia, w których my, lub nasi bliscy, wyrządzimy szkodę. Zniszczenie wyposażenia pokoju hotelowego przez naszego psa, zbicie szyby w oknie przez dziecko w trakcie gry w piłkę czy np. zahaczenie kierownicą roweru o lusterko zaparkowanego samochodu mogą przytrafić się każdemu, a ubezpieczenie OC w życiu prywatnym okazuje się w takiej sytuacji niezbędne.  Polisa uchroni nas m.in. przed finansowymi konsekwencjami zdarzeń, których skutkiem są szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone osobom trzecim.

CUK Ubezpieczenia wraz z Generali przygotowało pakiet, który zapewnia kompleksową ochronę na wypadek szkód, których to my będziemy sprawcami. Wykupując obowiązkową polisę OC na samochód warto od razu zadbać o OC w życiu prywatnym, aby w przyszłości nie martwić się skutkami finansowymi zdarzeń. Zwłaszcza, że dodatkowe ubezpieczenie obejmuje wszystkich domowników, w tym wspomniane wyżej zwierzęta domowe.

Do końca marca za pośrednictwem CUK Ubezpieczenia można skorzystać z oferty Generali, w ramach której przy zakupie OC komunikacyjnego, OC w życiu prywatnym kosztuje złotówkę.

„Ubiegły rok i trwająca pandemia Covid-19 uświadomiły nam, jak nieprzewidywalne potrafi być życie i jak zmienna jest otaczająca nas rzeczywistość. Dlatego z okazji naszego 20-lecia przygotowaliśmy MOC RABATÓW. To wyjątkowe oferty ubezpieczeń m.in. Generali, Proamy czy TUZ Ubezpieczenia, które zapewnią klientom maksymalne bezpieczeństwo i kompleksową ochronę w kluczowych obszarach: ubezpieczeń komunikacyjnych, domu lub mieszkania i ubezpieczeń życia i zdrowia” dodaje Małgorzata Maciejewska.

 

***************************************************************

CUK Ubezpieczenia, wiodący w Polsce dystrybutor ubezpieczeń oferujący produkty ponad 30 Towarzystw Ubezpieczeniowych. Firma funkcjonuje od 20 lat będąc technologicznym i jakościowym liderem branży. Multiagencja działa poprzez różne kanały dotarcia do Klienta i prowadzi sprzedaż poprzez sieć 340 Placówek własnych i franczyzowych, ponad 300 punktów partnerskich, własne Contact Center oraz kanały online. Misją firmy jest kreowanie przyjaznego dla Klienta świata ubezpieczeń. Potwierdzeniem tego są nagrody, które otrzymaliśmy, m.in.: Godło Firma Przyjazna Klientowi, Godło Najwyższa Jakość Quality International oraz Godło Jakość Roku w kategorii Usługa Roku. W naszej firmie najważniejsi są ludzie, którzy z nami pracują i wartości, jakie wnoszą. W codziennej pracy stawiamy na bezpośrednią komunikację, przyjacielskie relacje, poszukiwanie skutecznych rozwiązań oraz nabywanie nowych umiejętności.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ubezpieczenia BRAK ZDJĘCIA
2024-04-04 | 14:07

Holowanie to 9 na 10 interwencji assistance dla motocykli

W 2023 r. aż 92% interwencji w ramach motocyklowego assistance polegało na holowaniu pojazdu – podaje towarzystwo ubezpieczeniowe Compensa. Kierowane do warsztatu jednoślady pokonywały na lawecie średnio ponad 62 km,
Ubezpieczenia Pęknięta szyba w samochodzie – ile kosztuje mandat, ile naprawa i wymiana, a ile
2024-04-03 | 10:57

Pęknięta szyba w samochodzie – ile kosztuje mandat, ile naprawa i wymiana, a ile

Spośród wszystkich zgłoszonych w 2023 r. do TUZ Ubezpieczenia szkód komunikacyjnych około 30 proc. związanych było z uszkodzeniami szyb. To dość częste szkody. 85 proc.
Ubezpieczenia BRAK ZDJĘCIA
2024-04-02 | 15:00

Rankomat.pl z ofertą ubezpieczeń od PZU

Największa na rynku porównywarka ubezpieczeń rozpoczęła współpracę z PZU – największym polskim ubezpieczycielem. W ofercie rankomat.pl dostępne są teraz pakiety polis komunikacyjnych tego towarzystwa. W skład

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Padają kolejne rekordy generacji energii z OZE. Przez jakość sieci duży potencjał wciąż jest niezagospodarowany

W Polsce padają w ostatnim czasie kolejne rekordy generacji prądu z OZE. – Potencjał wzrostu wciąż jednak mamy bardzo duży – zauważa Krzysztof Cibor z Greenpeace Polska. W tej chwili ten potencjał pozostaje w dużej mierze niewykorzystany m.in. przez regulacje hamujące rozwój energetyki wiatrowej na lądzie i zły stan sieci elektroenergetycznych, który przekłada się na dużą liczbę odmów przyłączania nowych źródeł odnawialnych albo konieczność ich czasowego wyłączania. Ekspert wskazuje, że to dwa najważniejsze zadania dla nowego rządu, który na czerwiec br. zapowiedział już liberalizację tzw. ustawy wiatrakowej.

Edukacja

Polacy mało wiedzą o instytucji rodzicielstwa zastępczego. Dwie trzecie społeczeństwa nigdy nie spotkało się z tym pojęciem

Aż 64 proc. Polaków nigdy nie spotkało się z pojęciem rodzicielstwa zastępczego zawodowego – wynika z badania przeprowadzonego w marcu br. na zlecenie Fundacji Happy Kids. Najliczniejszą grupą, która nie zna tego pojęcia, stanowią respondenci między 18. a 22. rokiem życia. Co 10. badany nie wie, jaka jest różnica między rodzicem zastępczym a rodzicem adopcyjnym. Zdaniem ekspertów brak świadomości ma konsekwencje dla rozwoju instytucji pieczy zastępczej w Polsce.

IT i technologie

Nowy ośrodek w Krakowie będzie wspierać innowacje dla NATO. Połączy start-upy i naukowców z sektorem obronności

Połączenie najzdolniejszych naukowców oraz technologicznych start-upów z firmami z sektora obronnego i wojskowego – to główny cel akceleratora, który powstaje w Krakowie. Będzie on należał do natowskiej sieci DIANA, która z założenia ma służyć rozwojowi technologii służących zarówno w obronności, jak i na rynku cywilnym w krajach sojuszniczych NATO. Eksperci liczą na rozwiązania wykorzystujące m.in. sztuczną inteligencję, drony czy technologie kwantowe. Dla sektora to szansa na pozyskanie innowacji na skalę światową, a dla start-upów szansa na wyjście na zagraniczne rynki i pozyskanie środków na globalny rozwój.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.