Komunikaty PR

VeloBank i Pru nawiązały współpracę i oferują ubezpieczenie „Komfort Życia”

2023-06-13  |  11:00
Biuro prasowe

VeloBank, jako pierwszy bank w Polsce, nawiązał współpracę z towarzystwem ubezpieczeniowym Prudential w Polsce, oferującym ubezpieczenia pod marką Pru. Razem proponują klientom ubezpieczenie na życie „Komfort Życia”, które pozwala zabezpieczyć bliskich w razie nieprzewidzianych zdarzeń. Zapewnia im finansowe wsparcie w razie śmierci ubezpieczonego. Chroni też, wraz z umowami dodatkowymi, rozszerzającymi zakres ochrony polisy, w momencie poważnego zachorowania, niezdolności do pracy czy pobytu w szpitalu. Maksymalna suma ubezpieczenia to aż 10 mln zł. Oferta dostępna jest w placówkach własnych banku. Współpraca VeloBanku i Pru to połączenie nowoczesnej bankowości i ponad stuletniej tradycji ubezpieczeniowej.

Świadomość dotycząca ubezpieczeń na życie wśród Polaków rośnie. Z badania Prudential Family Index* przeprowadzonego w 2022 roku wynika, że dla 60% Polaków posiadanie polisy na życie to przejaw roztropności i rozsądku, podczas gdy jeszcze w 2017 roku z takim stwierdzeniem zgadzała się jedynie połowa badanych (51%). Jedocześnie spada odsetek twierdzących, że jest to przywilej tylko dla zamożnych (wskazuje tak 15% osób, podczas gdy w 2017 roku było to 20%). Pomimo wysokiej wagi przypisywanej ubezpieczeniom, polisę na życie posiada mniej niż co trzeci Polak (30%). VeloBank i Pru chcą zwiększyć dostępność tego typu ubezpieczeń dla rosnącej liczby świadomych osób.

– W VeloBanku to co jest ważne dla naszych klientów, jest ważne również dla nas. Chcemy zapewnić im łatwy i wygodny dostęp do produktu ubezpieczeniowego, który przyjdzie z pomocą w trudnych momentach. Dlatego rozwijamy naszą ofertę nawiązując unikatowe partnerstwo z Pru. Dzięki tej współpracy po raz kolejny wychodzimy poza zwykłą bankowość i pomagamy zapewnić finansowe bezpieczeństwo naszym klientom. Oferowane w ramach współpracy produkty ubezpieczeniowe poza ochroną na wypadek śmierci mogą pomóc także w razie choroby czy niezdolności do pracy – mówi Michał Staniszewski, Dyrektor Biura Bancassurance w VeloBanku.   

Bezpieczeństwo i wygoda

„Komfort Życia” to ubezpieczenie dla osób, które poszukują zabezpieczenia dla swoich bliskich na wypadek śmierci. Oferta Pru pozwala na elastyczne dopasowanie zakresu ochrony do indywidualnych potrzeb. Klienci mają możliwość wyboru aż 11 dodatkowych zakresów ochrony, w tym m.in. ubezpieczenie na wypadek poważnego zachorowania, niezdolności do pracy, pobytu w szpitalu, poważnego inwalidztwa, czy przejęcia opłacania składek przez ubezpieczyciela w trudnych sytuacjach związanych ze stanem zdrowia. W ramach umów dodatkowych możliwe jest także ubezpieczenie dziecka. Suma ubezpieczenia wynosi minimalnie 10 tys. zł, a maksymalnie aż 10 mln zł. Klienci VeloBanku mogą skorzystać z oferty „Komfort Życia” w placówkach własnych VeloBanku.

– Współpraca z VeloBankiem pozwoli nam zapewnić wsparcie w trudnych momentach jeszcze większej liczbie osób. W pierwszym etapie naszych działań będziemy oferować produkt ochronny „Komfort Życia”. To ubezpieczenie dla osób, które poszukują zabezpieczenia bliskich, gdy ich samych zabraknie, tak aby zapewnić im stabilizację i możliwość uregulowania zobowiązań finansowych. Zainteresowany zakupem polisy ma również możliwość rozszerzenia ochrony wybierając umowy dodatkowe – mówi Grzegorz Jasienowski, Dyrektor Departamentu Zewnętrznych Kanałów Dystrybucji Prudential w Polsce, towarzystwa ubezpieczeniowego oferującego ubezpieczenia pod marką Pru.

Połączenie tradycji i nowoczesności

Współpraca VeloBank z Pru to połączenie tradycji z nowoczesnością, której celem jest zapewnienie klientom banku najwyższej jakości usług oraz bezpieczeństwa. To również przykład konsekwentnej realizacji strategii obu firm nawiązywania partnerstw z podmiotami, którym przyświecają podobne cele – pomagania ludziom w budowaniu i ochronie ich przyszłości finansowej.

 

* Badanie Prudential Family Index zostało przeprowadzone przez agencję badawczą Beyond w listopadzie 2022 roku metodą CAWI (kwestionariuszowych wywiadów prowadzonych przez internet) na panelu firmy Norstat Polska, na próbie reprezentatywnej Polaków wieku 25-45 lat posiadających przynajmniej jedno dziecko. Badana próba liczyła 500 osób.

Ochrony ubezpieczeniowej udziela Prudential International Assurance plc z siedzibą w Dublinie działającą na rynku polskim poprzez Prudential International Assurance plc Spółka Akcyjna Oddział w Polsce z siedzibą w Warszawie (PIA), oferujący produkty ubezpieczeniowe pod marką Pru.

VeloBank S.A. pełni rolę agenta ubezpieczeniowego wpisanego do rejestru agentów ubezpieczeniowych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego, pod numerem 11254447/A. VeloBank S.A. z siedzibą w Warszawie (00-843) przy Rondzie Ignacego Daszyńskiego 2 C wykonuje czynności agencyjne na rzecz wielu zakładów ubezpieczeń.

Przed podpisaniem Umowy ubezpieczenia należy zapoznać się z ogólnymi warunkami ubezpieczenia oraz kosztami ubezpieczenia. Należy zwrócić uwagę szczególnie na zakres ochrony ubezpieczeniowej, sumę ubezpieczenia, warunki zawarcia Umowy ubezpieczenia, zasady odstąpienia lub wypowiedzenia Umowy ubezpieczenia oraz ograniczenia lub wyłączenia odpowiedzialności Towarzystwa Ubezpieczeń

Materiał ma charakter marketingowy.

Szczegóły oferty znajdują się na:

Ubezpieczenie Komfort Życia - VeloBank: https://www.velobank.pl/klienci-indywidualni/ubezpieczenia/komfort-zycia.html 

Komfort Życia - Ubezpieczenie na Życie dla Ciebie i Bliskich | Pru: https://www.pru.pl/ubezpieczenie-komfort-zycia/ 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ubezpieczenia 88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia Biuro prasowe
2024-12-05 | 13:00

88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia

Polscy rolnicy coraz bardziej świadomie podchodzą do ochrony swoich gospodarstw. Już 88% z nich, poza obowiązkowymi polisami, sięga po dodatkowe produkty ubezpieczeniowe – wynika z
Ubezpieczenia Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku
2024-11-22 | 08:20

Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku

Posiadanie ubezpieczenia od ryzyka utraty bądź kradzieży danych osobowych deklaruje od 13 do 28 proc. firm z sektora MŚP, w zależności od ich wielkości. Ale choć cyberpolisy są coraz
Ubezpieczenia Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
2024-11-20 | 11:00

Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie

Porty jako infrastruktura krytyczna Porty są dziś kluczową infrastrukturą dla gospodarek Europy, obsługując znaczną część międzynarodowego handlu. Około 75% europejskiego importu i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.