Vienna Life dba o bezpieczeństwo w czasach pandemii
Vienna Life podejmuje działania mające zapewnić bezpieczeństwo pracowników i klientów w czasie trwania epidemii COVID-19. Informowanie o tym, co ważne, możliwość zdalnego zarządzania posiadanymi produktami oraz elektroniczny obieg i autoryzacja dokumentów to odpowiedź firmy na bieżące wyzwania.
Bezpieczny dostęp do informacji i produktów
Bezpieczeństwo i zdrowie klientów jest dla Vienna Life wartością nadrzędną, dlatego firma włączyła się w akcję #zostańwdomu. Klienci Vienna Life mają pełen dostęp do swoich produktów zdalnie – dzięki serwisowi online oraz aplikacji mobilnej. Vienna Life Online pozwala m.in. sprawdzić przebieg inwestycji, zarządzać przyszłymi składkami
i aktywować nowe usługi. Z kolei bezpłatna aplikacja Vienna Life (na iOS i Android) pozwala w każdej chwili sprawdzić m.in. skład portfela inwestycyjnego, historię rachunku czy aktualne notowania funduszy. Do dyspozycji klientów niezmiennie pozostają także agenci oraz infolinia.
Vienna Life przekazuje też swoim klientom bieżące informacje o sytuacji rynkowej. Firma organizuje dla nich webinary i szkolenia. Ponadto na stronie internetowej oraz w kanałach social media publikowane są bieżące komentarze rynkowe, przygotowywane przez zespół zarządzający. Dzięki temu klienci, bez wychodzenia z domu, zyskują stały dostęp do najważniejszych informacji, co jest szczególnie ważne w tak dynamicznie zmiennych okolicznościach.
Pomocne narzędzia zawsze pod ręką i bez wychodzenia z domu
W dobie licznych wyzwań wszelkie udogodnienia pozwalające oszczędzić czas są na wagę złota. Dlatego Vienna Life udostępnia swoim klientom szereg bezpłatnych narzędzi, które mogą usprawnić zdalne zarządzanie portfelem. Należy do nich m.in. FundAlert, czyli monitoring funduszy dla wszystkich tych, którzy nie mają czasu lub możliwości, by stale śledzić notowania i bezzwłocznie reagować na dynamiczne zmiany rynkowe.
Z kolei inPlus to rozwiązanie, które pozwala łagodzić negatywny wpływ niepewnych okresów rynkowych, w czasie wzrostu dając jednocześnie szansę na zysk. Dzięki niemu podejmowanie istotnych decyzji można zlecić ekspertom, stale monitorującym sytuację na rynku.
Rebalancing pomaga natomiast klientom kontrolować poziom ryzyka ich inwestycji. W zależności od preferencji klienta, co kwartał, pół roku lub co rok narzędzie automatycznie dokona transferu środków pomiędzy funduszami, tak aby struktura portfela pozostała bez zmian. Pozwala to sprawnie
i konsekwentnie realizować długoterminowe cele inwestycyjne.
Ponadto zawieranie nowych umów z Vienna Life jest możliwe z wykorzystaniem internetu. Dzięki platformie eWniosek można elektronicznie podpisać umowę, a komplet dokumentów trafia na skrzynkę e-mailową klienta. Autoryzacja odbywa się za pomocą wdrożonego już w 2019 roku
e-Podpisu, stanowiącego zaawansowaną i bezpieczną formę elektronicznej autoryzacji dokumentów. Vienna Life była pierwszą firmą na rynku, która wdrożyła takie rozwiązanie.
Pamiętamy o pracownikach
Vienna Life, w tym trudnym czasie, dba także o swoich pracowników. Firma wdrożyła rozwiązania, zapewniające im bezpieczeństwo, a jednocześnie pozwalające bez przeszkód realizować zawodowe obowiązki. Pracownicy pracują zdalnie, a firma dostarcza im wielu przydatnych narzędzi komunikacyjnych, umożliwiających zarówno wykonywanie codziennych zadań, jak i utrzymywanie dobrych relacji wewnątrz firmy. Vienna Life dba także o możliwości rozwoju, zapewniając pracownikom webinaria i szkolenia. Z myślą o tych, którzy z jakichś względów muszą pojawić się
w biurze dokonywana jest codzienna dezynfekcja powierzchni oraz udostępnione są rękawiczki i maseczki ochronne oraz środki odkażające.

88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia

Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku

Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.