Komunikaty PR

W CUK Ubezpieczenia do OC samochodu OC w życiu prywatnym za symboliczną złotówkę

2020-06-18  |  13:00

Ubezpieczenie OC w życiu prywatnym nie jest ubezpieczeniem, po które Polacy sięgają w pierwszej kolejności. Warto się w nie jednak zaopatrzyć, zwłaszcza, że w tym miesiącu w ofercie CUK Ubezpieczenia do obowiązkowego OC pojazdu ochrona w życiu prywatnym to tylko 1 złoty.  

OC samochodu jest najczęściej kupowanym ubezpieczeniem przez Polaków. Obowiązek zawierania tego rodzaju polisy reguluje ustawa.  Towarzystwa ubezpieczeniowe chcąc uatrakcyjnić ofertę do tego typu ubezpieczeń oferują atrakcyjne pakiety gwarantujące kompleksową ochronę. W czerwcu Generali do OC pojazdu proponuje OC w życiu prywatnym jedynie za złotówkę.  Pakiet obowiązkowego OC w Generali obejmuje zupełnie darmowe Assistance Standard. W jego skład wchodzi holowanie pojazdu po wypadku na terenie Polski oraz auto zastępcze. Dodatkowo oferowana jest darmowa Zielona Karta i brak udziałów własnych w szkodzie. 

- W czerwcu klienci kupując OC pojazdów od Generali mają okazje nabyć ubezpieczenie w życiu prywatnym jedynie za złotówkę. Chroni ono na przykład klienta w takich sytuacjach jak wyrządzona szkoda podczas jazdy rowerem czy hulajnogą. Co ważne, ubezpieczenie obejmuje nie tylko ubezpieczonego, ale również osoby najbliższe. W ramach OC pojazdów klient otrzymuje standardowy pakiet assistance z holowaniem i autem zastępczym. W przypadku szkody to właściciel pojazdu decyduje o sposobie jej likwidacji. Może wybrać autoryzowaną stacje obsługi, warsztat Generali lub wycenę eksperta, tzw. wariant kosztorysowy. Zbliżają się wakacje, warto więc skontaktować się z naszym doradcą, by #bezwychodzeniazdomu otrzymać najbardziej atrakcyjną ofertę, a zaoszczędzone pieniądze przeznaczyć na wakacje z rodziną – zachęca Maciej Kuczwalski, ekspert multiagencji CUK Ubezpieczenia.

Wszystkie oferty są dostępne od 1 do 30 czerwca w placówkach CUK Ubezpieczenia oraz na stronie www.cuk.pl. Ponadto multiagencja CUK prowadzi Akcję Partnerską, dzięki której przy zakupie polisy w: Generali, Proama i TUZ, uzyskamy dodatkowe 800 punktów PAYBACK. Akcja trwa przez cały drugi kwartał, a szczegóły można znaleźć na stronie multiagencji CUK.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ubezpieczenia Allianz Partners notuje rekordowe wyniki za 2023 rok Biuro prasowe
2024-04-24 | 12:00

Allianz Partners notuje rekordowe wyniki za 2023 rok

Kluczowe dane: Przychody w 2023 r.: 9,3 mld euro (+13% w porównaniu do 2022 r.) Zysk operacyjny: 301,2 mln euro (+5,8% w porównaniu do 2022 r.) Wskaźnik
Ubezpieczenia Czy księgowi ubezpieczają się na zbyt niskie sumy?
2024-04-18 | 15:30

Czy księgowi ubezpieczają się na zbyt niskie sumy?

Firmy księgowe i biura rachunkowe najczęściej wybierają ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej (OC) zawodowej z sumami gwarancyjnymi na poziomie od 50 do 100 tys. zł – podaje
Ubezpieczenia BRAK ZDJĘCIA
2024-04-04 | 14:07

Holowanie to 9 na 10 interwencji assistance dla motocykli

W 2023 r. aż 92% interwencji w ramach motocyklowego assistance polegało na holowaniu pojazdu – podaje towarzystwo ubezpieczeniowe Compensa. Kierowane do warsztatu jednoślady pokonywały na lawecie średnio ponad 62 km,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem

Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.

Ochrona środowiska

Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat

Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.

Finanse

72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn

W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.