Wiener digitalizuje ubezpieczenia korporacyjne
Made in PR
Wejnerta 26/2
02-619 Warszawa
k.okragly|madeinpr.pl| |k.okragly|madeinpr.pl
603185005
www.madeinpr.pl
Pośrednicy Wiener otrzymali dostęp do Portalu Ubezpieczeń Korporacyjnych. Tym samym agenci zyskali intuicyjne narzędzie do sprzedaży ubezpieczeń dla klientów biznesowych.
Cyfryzacja, automatyzacja i digitalizacja to jeden z najważniejszych punktów strategii firmy na ten rok. Jeszcze w 2019 r. Wiener przedstawił rynkowi nową platformę sprzedaży detalicznej – Wie.net, która tylko w ciągu pierwszych kilku tygodni zyskała 6 tys. czynnych użytkowników. Kolejne rozwiązania – sprzedaż on-line dla agentów oraz zdalna likwidacja szkód stanowiły odpowiedź na nowe wyzwania dla sieci sprzedaży.
Portal ubezpieczeń korporacyjnych
Niedawno agenci Wiener otrzymali na szeroką skalę możliwość sprzedaży ubezpieczeń z wykorzystaniem Portalu Ubezpieczeń Korporacyjnych. Pierwszym wdrożonym produktem jest ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej Zawodowej Przewoźnika Drogowego (OCZPD), które dotychczas dostępne było wyłącznie w kalkulatorze offline. Jednym z atutów wynikających z dostępności produktu na portalu, jest możliwość wnioskowania o obniżkę składki on-line. W praktyce oznacza to, że pośrednik i klient w czasie rzeczywistym mogą otrzymać akceptację składki ze strony Wiener.
- To niezwykle ważne rozwiązanie, które odpowiada na aktualne potrzeby agentów – wyjaśnia Adam Dwulecki, członek zarządu Wiener. Zdajemy sobie sprawę, jak ważna, szczególnie w obecnych, pełnych wyzwań czasach, jest szybka obsługa klientów biznesowych. Dlatego już w zeszłym roku rozpoczęliśmy prace nad nowym rozwiązaniem, które sprosta oczekiwaniom pośredników. Dziś śmiało mogę powiedzieć, że nasze rozwiązanie zostało dobrze przyjęte przez rynek. Nasi underwriterzy i koordynatorzy ubezpieczeń korporacyjnych codziennie odpowiadają na zapytania i dostosowują ofertę do potrzeb klientów.
Obecnie 90 procent decyzji dotyczących przesyłanych zapytań zapada w czasie krótszym niż 15 min. Z Portalu czynnie korzysta już prawie 3.5 tys. pośredników.
Nowe produkty już niebawem
Już niebawem do dyspozycji agentów obsługujących ubezpieczenia flotowe zostanie przekazany kolejny moduł do obsługi Umów Generalnych, dzięki któremu pośrednicy będą mogli w sposób zautomatyzowany przekazywać dane do Wiener, a system będzie weryfikował ich poprawność i kompletność.
To dopiero początek prac związany z wdrożeniem nowych produktów dla naszych Pośredników. Wiener pracuje już nad nowymi rozwiązaniami. Produkty tworzone dla Portalu to odpowiedź na potrzeby klienta biznesowego wymagającego szybkiej i wystandaryzowanej oferty „od ręki”.

88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia

Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku

Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.