Wiener digitalizuje ubezpieczenia korporacyjne
Made in PR
Wejnerta 26/2
02-619 Warszawa
k.okragly|madeinpr.pl| |k.okragly|madeinpr.pl
603185005
www.madeinpr.pl
Pośrednicy Wiener otrzymali dostęp do Portalu Ubezpieczeń Korporacyjnych. Tym samym agenci zyskali intuicyjne narzędzie do sprzedaży ubezpieczeń dla klientów biznesowych.
Cyfryzacja, automatyzacja i digitalizacja to jeden z najważniejszych punktów strategii firmy na ten rok. Jeszcze w 2019 r. Wiener przedstawił rynkowi nową platformę sprzedaży detalicznej – Wie.net, która tylko w ciągu pierwszych kilku tygodni zyskała 6 tys. czynnych użytkowników. Kolejne rozwiązania – sprzedaż on-line dla agentów oraz zdalna likwidacja szkód stanowiły odpowiedź na nowe wyzwania dla sieci sprzedaży.
Portal ubezpieczeń korporacyjnych
Niedawno agenci Wiener otrzymali na szeroką skalę możliwość sprzedaży ubezpieczeń z wykorzystaniem Portalu Ubezpieczeń Korporacyjnych. Pierwszym wdrożonym produktem jest ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej Zawodowej Przewoźnika Drogowego (OCZPD), które dotychczas dostępne było wyłącznie w kalkulatorze offline. Jednym z atutów wynikających z dostępności produktu na portalu, jest możliwość wnioskowania o obniżkę składki on-line. W praktyce oznacza to, że pośrednik i klient w czasie rzeczywistym mogą otrzymać akceptację składki ze strony Wiener.
- To niezwykle ważne rozwiązanie, które odpowiada na aktualne potrzeby agentów – wyjaśnia Adam Dwulecki, członek zarządu Wiener. Zdajemy sobie sprawę, jak ważna, szczególnie w obecnych, pełnych wyzwań czasach, jest szybka obsługa klientów biznesowych. Dlatego już w zeszłym roku rozpoczęliśmy prace nad nowym rozwiązaniem, które sprosta oczekiwaniom pośredników. Dziś śmiało mogę powiedzieć, że nasze rozwiązanie zostało dobrze przyjęte przez rynek. Nasi underwriterzy i koordynatorzy ubezpieczeń korporacyjnych codziennie odpowiadają na zapytania i dostosowują ofertę do potrzeb klientów.
Obecnie 90 procent decyzji dotyczących przesyłanych zapytań zapada w czasie krótszym niż 15 min. Z Portalu czynnie korzysta już prawie 3.5 tys. pośredników.
Nowe produkty już niebawem
Już niebawem do dyspozycji agentów obsługujących ubezpieczenia flotowe zostanie przekazany kolejny moduł do obsługi Umów Generalnych, dzięki któremu pośrednicy będą mogli w sposób zautomatyzowany przekazywać dane do Wiener, a system będzie weryfikował ich poprawność i kompletność.
To dopiero początek prac związany z wdrożeniem nowych produktów dla naszych Pośredników. Wiener pracuje już nad nowymi rozwiązaniami. Produkty tworzone dla Portalu to odpowiedź na potrzeby klienta biznesowego wymagającego szybkiej i wystandaryzowanej oferty „od ręki”.

88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia

Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku

Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.