Komunikaty PR

Wiener digitalizuje ubezpieczenia korporacyjne

2020-05-28  |  10:48
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Okrągły
Made in PR

Wejnerta 26/2
02-619 Warszawa
k.okragly|madeinpr.pl| |k.okragly|madeinpr.pl
603185005
www.madeinpr.pl

Pośrednicy Wiener otrzymali dostęp do Portalu Ubezpieczeń Korporacyjnych. Tym samym agenci zyskali intuicyjne narzędzie do sprzedaży ubezpieczeń dla klientów biznesowych.

Cyfryzacja, automatyzacja i digitalizacja to jeden z najważniejszych punktów strategii firmy na ten rok. Jeszcze w 2019 r. Wiener przedstawił rynkowi nową platformę sprzedaży detalicznej – Wie.net, która tylko w ciągu pierwszych kilku tygodni zyskała 6 tys. czynnych użytkowników. Kolejne rozwiązania – sprzedaż on-line dla agentów oraz zdalna likwidacja szkód stanowiły odpowiedź na nowe wyzwania dla sieci sprzedaży.

Portal ubezpieczeń korporacyjnych

Niedawno agenci Wiener otrzymali na szeroką skalę możliwość sprzedaży ubezpieczeń z wykorzystaniem Portalu Ubezpieczeń Korporacyjnych. Pierwszym wdrożonym produktem jest ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej Zawodowej Przewoźnika Drogowego (OCZPD), które dotychczas dostępne było wyłącznie w kalkulatorze offline. Jednym z atutów wynikających z dostępności produktu na portalu, jest możliwość wnioskowania o obniżkę składki on-line. W praktyce oznacza to, że pośrednik i klient w czasie rzeczywistym  mogą otrzymać akceptację składki ze strony Wiener.

- To niezwykle ważne rozwiązanie, które odpowiada na aktualne potrzeby agentów – wyjaśnia Adam Dwulecki, członek zarządu Wiener. Zdajemy sobie sprawę, jak ważna, szczególnie w obecnych, pełnych wyzwań czasach, jest szybka obsługa klientów biznesowych. Dlatego już w zeszłym roku rozpoczęliśmy prace nad nowym rozwiązaniem, które sprosta oczekiwaniom pośredników. Dziś śmiało mogę powiedzieć, że nasze rozwiązanie zostało dobrze przyjęte przez rynek. Nasi underwriterzy i koordynatorzy ubezpieczeń korporacyjnych codziennie odpowiadają na zapytania i dostosowują ofertę do potrzeb klientów.

Obecnie 90 procent decyzji dotyczących przesyłanych zapytań zapada w czasie krótszym niż 15 min. Z Portalu czynnie korzysta już prawie 3.5 tys. pośredników.

Nowe produkty już niebawem

Już niebawem do dyspozycji agentów obsługujących ubezpieczenia flotowe zostanie przekazany kolejny moduł do obsługi Umów Generalnych, dzięki któremu pośrednicy będą mogli w sposób zautomatyzowany przekazywać dane do Wiener, a system będzie weryfikował ich poprawność i kompletność.

To dopiero początek prac związany z wdrożeniem nowych produktów dla naszych Pośredników. Wiener pracuje już nad nowymi rozwiązaniami. Produkty tworzone dla Portalu to odpowiedź na potrzeby klienta biznesowego wymagającego szybkiej i wystandaryzowanej oferty „od ręki”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Made in PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ubezpieczenia 88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia Biuro prasowe
2024-12-05 | 13:00

88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia

Polscy rolnicy coraz bardziej świadomie podchodzą do ochrony swoich gospodarstw. Już 88% z nich, poza obowiązkowymi polisami, sięga po dodatkowe produkty ubezpieczeniowe – wynika z
Ubezpieczenia Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku
2024-11-22 | 08:20

Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku

Posiadanie ubezpieczenia od ryzyka utraty bądź kradzieży danych osobowych deklaruje od 13 do 28 proc. firm z sektora MŚP, w zależności od ich wielkości. Ale choć cyberpolisy są coraz
Ubezpieczenia Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
2024-11-20 | 11:00

Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie

Porty jako infrastruktura krytyczna Porty są dziś kluczową infrastrukturą dla gospodarek Europy, obsługując znaczną część międzynarodowego handlu. Około 75% europejskiego importu i

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.