Komunikaty PR

#UnbowlingKFC - niezwykła kampania KFC Poké Bowl

2021-07-22  |  11:15
Biuro prasowe

Czy zdarzyło się Wam kiedyś zgłodnieć w trakcie przejażdżki motocyklem, na boisku grając z przyjaciółmi w koszykówkę albo po prostu na swoim własnym balkonie robiąc coś, co sprawia Wam super frajdę? Chętnie byście coś zjedli, ale nie chcecie przerywać tego, co akurat robicie. W najnowszej kampanii z udziałem influencerów KFC Polska udowadnia, że pyszna nowość KFC Poké Bowl może być zjedzona wszędzie i w niemal każdej pozycji, oczywiście z zachowaniem zasad bezpieczeństwa.

W domu, na dworze, a nawet w trakcie akrobacji na sali gimnastycznej. W ramach kampanii #UnbowlingKFC, jedenastu twórców pokazało na swoich profilach na Instagramie, że jedyne, co nas ogranicza w pomyśle na najbardziej niecodzienne miejsce jedzenia KFC Poké Bowl to nasz wyobraźnia. Do akcji zaprosili też swoich followersów.

Od dwóch miesięcy w sieci restauracji KFC fani chrupiącego kurczaka mogą zamówić przepyszne danie – KFC Poké Bowl. To propozycja, której większą cześć składników wybiera się samodzielnie, a dostępne dodatki inspirowane są smakami Kalifornii, Meksyku oraz Orientu. KFC Poké Bowl to doskonały pomysł na letni posiłek, a dzięki temu, że serwowany jest w wygodnej, papierowej misce, idealnie nadaje się na sycącą przekąskę do parku, czy spotkanie z przyjaciółmi. Ale nie tylko!

Influencerzy, którzy wzięli udział w kampanii #UnbowlingKFC pokazali, że KFC Poké Bowl można zjeść dosłownie wszędzie. Pomysły były bardzo różne. Dziewczyny z @_duo_infinity i @shymczyk wybrali KFC Poké Bowl jako świetną opcję na regenerację po treningu, @czerni28 zabrał swoje danie na przejażdżkę motocyklem, a @instabaks udowodnił, że KFC Poké Bowl świetnie nadaje się na obiad w trakcie sesji w studio tatuażu. To, że KFC Poké Bowl można zabrać ze sobą wszędzie, nawet w powietrze pokazała @juliamaciuszek. W kampanii udział wzięli też @marryanneduda, @ouqier_, @djfelipe012, @s_lukasick, @kacperstepinski, oraz @amelia_wierzbowska.

Dodatkowo, każdy z twórców zorganizował dla swoich fanów mikro-konkurs, w którym zachęcał ich do  opisania, w jakim najdziwniejszym miejscu zjedliby swojego KFC Poké Bowl. Łącznie, na wszystkich 11 profilach pojawiło się blisko 400 zgłoszeń konkursowych, a influencerzy wybrali po 5 najlepszych komentarzy do swoich instagramowych stories. Nagrodami w konkursach były vouchery do KFC.

Poké Bowl to zupełnie nowa propozycja w restauracjach szybkiej obsługi, która jest dostępna w wyjątkowych zestawieniach smakowych i szturmem podbija serca Gości restauracji KFC. Mogą oni wybrać jeden z trzech wariantów KFC Poké Bowl: unikalne California Sun z porcją zaliczanego do tzw. superfoods awokado oraz ananasa, sprawdzone zestawienie, czyli Nowy Meksyk z dodatkiem kukurydzy, sera Cheddar i sosu BBQ oraz wyraziste Sweetest Chili, które zaskoczy swoją orientalną nutą. Kolejnym krokiem jest wybór bazowego składnika dania, którym może być ryż z warzywami, frytki lub dodatkowa poracja sałaty, a ostatnim jest decyzja odnośnie głównego dodatku. Tu do wyboru są klasyczne, chrupiące Bites, grillowany filet kurczaka, dla tych którzy dodać daniu jeszcze więcej lekkości, a także grillowany ser Halloumi dla wszystkich, którzy preferują wersję KFC wege. Całość, jak zawsze w KFC, przygotowywana jest na miejscu w restauracji, zgodnie z zamówieniem Gościa.

Dzięki aż trzem wariantom smakowym i możliwości tworzenia tak wielu kombinacji z dostępnych w ofercie dodatków, KFC Poké Bowl można jeść praktycznie za każdym razem w innej wersji, więc o nudzie absolutnie nie ma tu mowy.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Promocja dla fanów kina domowego - Hisense Laser TV z gratisowym telewizorem! Biuro prasowe
2021-07-30 | 16:30

Promocja dla fanów kina domowego - Hisense Laser TV z gratisowym telewizorem!

Hisense, jeden z liderów rynku RTV i AGD, wspólnie z siecią Media Expert, przygotował wyjątkową promocję dla wszystkich fanów domowego kina. Kupując jeden z wybranych
Konsument Raport: ile Polacy wydają na urządzanie wnętrz?
2021-07-27 | 12:00

Raport: ile Polacy wydają na urządzanie wnętrz?

Letnie miesiące sprzyjają większym i mniejszym remontom. Platforma Homebook.pl w najnowszym raporcie sprawdziła, jak kształtują się wydatki związane ze zmianami aranżacji w polskich
Konsument O czym pamiętać przy planowaniu wakacji, by nie wpaść w długi?
2021-07-23 | 01:00

O czym pamiętać przy planowaniu wakacji, by nie wpaść w długi?

Z danych ZPF wynika, że Polacy odpowiedzialnie podchodzą do kwestii finansowania wypoczynku – to jeden z najczęściej wskazywanych celów oszczędzania pieniędzy.

Więcej ważnych informacji

Złote Spinacze 2021

Transport

Pandemia wzmocniła rolę portów morskich w transporcie. Szczecin i Świnoujście notują kolejny miesiąc wzrostów

Lipiec był kolejnym z rzędu miesiącem wzrostów w przeładunkach towarów w portach w Szczecinie i Świnoujściu. Po pierwszej połowie roku wzrost był na poziomie 11,5 proc. Jeśli ta dynamika się utrzyma, obecny rok prześcignie 2019 rok. Perspektywy są jeszcze lepsze, bo kolejne inwestycje zwiększają możliwości obu portów. Ubiegły rok, chociaż zamknął się na niewielkim minusie, pokazał, jak ważna jest rola portów morskich w krajowym transporcie.

Konsument

Coraz więcej nieruchomości w Polsce jest smart. Polacy najczęściej inwestują w inteligentne systemy zarządzania oświetleniem i ogrzewaniem

40 proc. Polaków użytkuje urządzenia, które są uważane za elementy inteligentnego domu – wynika z badania Somfy, dostawcy rozwiązań automatyki domowej i smart home. Co więcej, 60 proc. użytkowników zamierza dalej inwestować w unowocześnianie swoich nieruchomości. Kierunkiem rozwoju smart home jest integracja wszystkich urządzeń i sterowanie nimi za pomocą aplikacji czy asystenta głosowego. – Konsumenci zaczynają rozumieć, że smart home to nie tylko pojedyncze rozwiązanie, ale cały ekosystem, który można dostosować do stylu życia mieszkańców – mówi Radosław Borkowski, dyrektor zarządzający Somfy Polska.

Ochrona środowiska

Od 14 do 36 tys. górników będzie potrzebować wsparcia na rynku pracy. Wielu znajdzie zatrudnienie w energetyce odnawialnej

Do końca tej dekady od 14 do 36 tys. górników będzie potrzebować wsparcia na rynku pracy: przebranżowienia, relokacji do innych kopalni albo wcześniejszego odejścia na emeryturę. Jednocześnie do tego czasu na Śląsku istnieje możliwość stworzenia nawet 75–85 tys. nowych miejsc pracy, a największe szanse na zastąpienie górniczych etatów mają budownictwo, przetwórstwo przemysłowe i energetyka oparta na OZE – pokazują szacunki Instytutu Badań Strukturalnych. – Nie wolno tracić czasu, trzeba od razu przystąpić do tych działań. One muszą być podejmowane stopniowo, bez gwałtownych ruchów, każdy  obawia się pogorszenia sytuacji materialnej i utraty pracy – podkreśla prezes zarządu ILF Consulting Engineers Polska, Andrzej Dercz.

Konsument

Prawie połowa Polaków chce żyć bardziej ekologicznie, nawet jeśli oznacza to wyrzeczenia. Proekologicznego podejścia oczekują również od firm

Rośnie świadomość ekologiczna Polaków. 47 proc. społeczeństwa deklaruje, że zmieniłoby styl życia na bardziej ekologiczny, nawet jeśli wiązałoby się to z wyrzeczeniami i mniejszą wygodą – wynika z badania Barometr Providenta. Najczęściej wskazywane działania podejmowane na rzecz środowiska to segregowanie odpadów, oszczędzanie wody i rezygnacja z plastiku. Proekologicznego podejścia Polacy oczekują również od firm. Chcieliby także pracować w otoczeniu roślinności. Dziś połowa badanych wskazuje, że w ich miejscu pracy nie ma w ogóle roślin lub jest ich za mało.