Komunikaty PR

Upfield buduje roślinną przyszłość

2020-06-19  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Trela
Yellowcups

Przewóz 34/p. 3
30-716 Kraków
anna.trela|yellowcups.pl| |anna.trela|yellowcups.pl
+48 733 070 360
yellowcups.pl/

Firma znana z produktów roślinnych, takich jak Delma, Rama, Flora, Kasia czy Violife, otworzy Centrum Nauk o Żywności.

Upfield, światowy producent żywności pochodzenia roślinnego m.in. do smarowania i pieczenia oraz oliwy z oliwek, kremów, past i serów, ogłosił plan otwarcia nowoczesnego Centrum Nauk o Żywności. Wartość inwestycji jest szacowana na 50 mln euro. Działanie to odzwierciedla ambitne dążenia firmy – Upfield stawia sobie za cel rozwój kategorii najwyższej jakości produktów z roślin, dostępnych w opakowaniach powstających w sposób zrównoważony.

Zgodnie z założeniami, Centrum Nauk o Żywności ma powstać w holenderskim mieście Wageningen, a jego otwarcie nastąpi jeszcze przed końcem 2021 r. Upfield planuje również stworzenie nowego globalnego biura w Amsterdamie.

Produkty tworzone z myślą o ludziach i planecie

Konsumenci coraz częściej poszukują produktów z roślinnym składem. Zwracają także uwagę na ich jakość, uważnie czytając etykiety. Odpowiedzią na potrzeby konsumentów są produkty, które znajdują się w portfolio Upfield. Firma jest światowym producentem produktów roślinnych cechujących się doskonałym smakiem, m.in. wegańskich serów, roślinnych alternatyw śmietany dla restauracji i cukierni czy dostępnych na polskim rynku produktów marek Rama, Flora, Flora ProActiv, Delma oraz kostki do pieczenia Kasia.

„Plan otwarcia Centrum Nauk o Żywieniu obrazuje nasze zaangażowanie w rozwój kategorii produktów roślinnych, który opiera się na pionierskich badaniach. Nasze liczne osiągnięcia w tej dziedzinie są imponujące. Od momentu, gdy dwa lata temu powstał Upfield, wprowadziliśmy nowe, wyróżniające się na rynku produkty — roślinne sery, śmietanę i produkty do smarowania. Nowe Centrum Nauk o Żywności Upfield pozwoli nam przyspieszyć realizację naszego ambitnego planu i opracowywać jeszcze więcej rozwiązań, które pozwolą cieszyć się wspaniałym smakiem naturalnych, roślinnych produktów, korzystnych zarówno dla zdrowia konsumentów, jak i dla planety. Jako światowy lider w żywieniu roślinnym jesteśmy bardzo podekscytowani tym, jakie znaczenia ta inwestycja ma dla przyszłości całej kategorii produktów roślinnych”, powiedział David Haines, CEO Grupy Upfield.

Globalne plany rozwoju

Holenderskie Wageningen, gdzie planowo ma powstać Centrum Nauk o Żywności Upfield, uważane jest za europejską Dolinę Krzemową przemysłu spożywczego i światowej klasy centrum innowacji w dziedzinie żywności. Wybierając tę lokalizację na miejsce nowego Centrum Nauki o Żywności, firma będzie mogła korzystać z niezwykle wartościowego zaplecza naukowego. W sąsiedztwie znajduje się m.in. Wageningen University & Research Centre (WUR) – uczelnia uznawana za wiodący na świecie ośrodek w dziedzinie zdrowej żywności i przemysłu rolno-spożywczego.

„Inwestycja, której celem jest utworzenie Centrum Nauk o Żywności Upfield, będzie oznaczała dostęp do najnowocześniejszego sprzętu, technologii oraz wyspecjalizowanego grona ekspertów i firm. Centrum pozwoli nam na wprowadzanie kolejnych innowacji, dając możliwość rozwoju kategorii naturalnej żywności pochodzenia roślinnego. To ekscytujące być częścią firmy, która wierzy w znaczenie nauki o żywności oraz rozwój wysokiej jakości produktów roślinnych i na ten cel przeznacza duże środki finansowe”, mówi John Verbakel, Dyrektor ds. Badań i Rozwoju Upfield.

Firma Upfield zobowiązała się również do otwarcia nowego globalnego biura w Amsterdamie – z planem realizacji inwestycji do końca 2021 r. Nowo wybudowana centrala pozwoli połączyć dwie główne siedziby firmy, które aktualnie znajdują się w Amsterdamie i Rotterdamie. Przeniesienie usprawni współpracę między zespołami pracującymi obecnie w różnych lokalizacjach. Przestrzeń będzie także oferować nowoczesne środowisko pracy, które odzwierciedla cel i misję Upfield – dążenie do budowania lepszej przyszłości ludzi i planety,  opartej na roślinach.

Upfield na świecie

Jako firma Upfield dążymy do tego, by oferując produkty roślinne o wyjątkowym smaku, stworzone z myślą o naszej plancie, uczynić ludzi zdrowszymi i szczęśliwszymi. Jako globalny roślinny producent oferujemy konsumentom na całym świecie asortyment ponad 100 doskonale znanych marek, takich jak m.in. Flora, Rama, Blue Band, Proactiv, Becel, I Can’t Believe It’s Not Butter, Country Crock and Violife. Nasze produkty sprzedajemy w ponad 95 krajach i posiadamy 17 zakładów produkcyjnych na całym świecie. Od 1871 roku tworzymy kategorię produktów do smarowania, korzystając z wieloletniego doświadczenia i wiedzy. Koncentrujemy się na dostarczaniu zdrowych roślinnych produktów najwyższej jakości o świetnym smaku. W ten sposób realizujemy naszą misję tworzenia „lepszej przyszłości opartej na roślinach”. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź naszą stronę internetową: www.upfield.com.

Upfield w Polsce

Upfield zatrudnia w Polsce ponad 400 osób. Większość stanowią pracownicy fabryki Upfield w Katowicach, z której świeża Delma, Flora, Rama i Kasia oraz wiele innych produktów z naturalnych olejów roślinnych trafia do sklepów w całej Europie. Produkty Upfield są również wykorzystywane przez szefów kuchni w ponad 6000 polskich restauracjach i hotelach (dane za 2019 r.).

Roślinne produkty Upfield:

  • nie zawierają częściowo utwardzonych olejów, które są źródłem szkodliwych tłuszczów „trans”,
  • nie zawierają cholesterolu,
  • mogą stanowić źródło nienasyconych kwasów tłuszczowych w diecie ze względu na swoje roślinne pochodzenie,
  • są alternatywą dla masła z krowiego mleka, ponieważ mogą zawierać nawet do 80% mniej tłuszczów nasyconych (w zależności od produktu),
  • bazują na olejach roślinnych, które są bogate w Omega 3 i Omega 6.
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Yellowcups
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Polacy sprawdzają, jak powstają produkty spożywcze? Biuro prasowe
2024-09-24 | 13:40

Polacy sprawdzają, jak powstają produkty spożywcze?

78,1% Polaków deklaruje, że ważne jest dla nich, czy producent prowadzi swoją działalność z poszanowaniem ludzi i środowiska – wynika z badania „Zrównoważony
Przemysł spożywczy Curly Light – nowość w portfolio produktów firmy Lorenz
2024-09-10 | 14:00

Curly Light – nowość w portfolio produktów firmy Lorenz

Wegańskie, z ilością tłuszczu obniżoną o 30% – to główne wyróżniki Curly Light, nowej wersji popularnych chrupek orzechowych Curly. Właściciel marki, firma Lorenz,
Przemysł spożywczy Nowość od Lajkonika – Dobry Chrup, czyli przekąski pełne smaku i pysznych ziaren
2024-08-20 | 18:00

Nowość od Lajkonika – Dobry Chrup, czyli przekąski pełne smaku i pysznych ziaren

Wypiekane w piecu, chrupiące i pełne ziaren – przekąski Dobry Chrup to nowy subbrand produktów marki Lajkonik. Krakersy, paluchy oraz bajgle z ziołami prowansalskimi są

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Do 2050 roku lotnictwo ma być zeroemisyjne. Do osiągnięcia tego celu konieczna jest wymiana floty i przejście na ekologiczne paliwa

Lotnictwo odpowiada za ok. 4 proc. całkowitej emisji gazów cieplarnianych w UE. Międzynarodowa Organizacja Lotnictwa Cywilnego (ICAO) prognozowała, że wraz z dynamicznym wzrostem ruchu lotniczego do 2050 roku emisje z lotnictwa mogą się potroić w porównaniu z 2015 rokiem. Dlatego dwa lata temu wszystkie państwa członkowskie tej organizacji przyjęły zobowiązanie, by w ciągu kolejnych 25 lat dążyć do zeroemisyjności. Eksperci oceniają, że do tego konieczne są co najmniej dwa warunki – przejście na ekologiczne paliwa lotnicze i modernizacja floty.

Prawo

Rośnie liczba wynalazków wykorzystujących sztuczną inteligencję. Za rozwojem technologii nie nadążają przepisy

W ciągu ostatnich 10 lat liczba patentów związanych z generatywną sztuczną inteligencją wzrosła z 733 w 2014 roku do ponad 14 tys. w 2023 roku – wynika z raportu Światowej Organizacji Własności Intelektualnej (WIPO). Łącznie w ciągu dekady przyznano niemal 54,5 tys. patentów dla tego typu wynalazków. Nie wszystkie kwestie związane z prawem własności intelektualnej, prawem autorskim, wykorzystaniem gen AI są uregulowane. – Potrzeba jeszcze trochę czasu, żeby znalazły się odpowiednie rozwiązania prawne, które pozwolą na ochronę rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję – ocenia Dorota Rzążewska, prezeska Polskiej Izby Rzeczników Patentowych.

DlaWas.info

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.