Komunikaty PR

Upoluj roślinne nowości. Produkty Plant Hunter dostępne tylko w Żabce!

2021-04-28  |  11:15
Biuro prasowe

Coraz więcej osób w Polsce wyklucza lub ogranicza spożycie mięsa. Z myślą o klientach szukających zamienników dla produktów i dań pochodzenia zwierzęcego, Żabka stworzyła pierwszą w 100% roślinną markę własną, która będzie miała swoją premierę w wybranych sklepach Żabka w całej Polsce. Plant Hunter to najwyższej jakości i w pełni roślinne produkty. W smaku mają przypominać tradycyjne dania, zaspokajając apetyt nawet największych mięsożerców. Roślinne polowanie rozpocznie się już 28 kwietnia br.

Już blisko 40% Polaków deklaruje, że są fleksitarianami, czyli ograniczają spożycie mięsa i nabiału, sięgając częściej po produkty roślinne. Z myślą o tych konsumentach stworzyliśmy markę Plant Hunter, która może ich wspierać w dążeniu do zmiany codziennych nawyków żywieniowych. Tworząc nową linię produktów, z ogromną starannością dobieraliśmy składniki, dbając o ich jakość oraz zaskakujący smak. Wprowadzenie pierwszej w 100% roślinnej marki własnej do oferty Żabki poprzedziły liczne testy i badania, a także merytoryczna współpraca z naszymi partnerami – powiedziała Anna Grabowska, Wiceprezeska Zarządu ds. Strategii Konsumenckich Żabka Polska. 

Produkty oferowane w ramach marki Plant Hunter mają w 100% roślinny skład. Nie zawierają konserwantów i oleju palmowego. Zostały przygotowane we współpracy z szefami kuchni i stanowią pyszną alternatywę dla produktów pochodzenia zwierzęcego. Są też idealną opcją dla osób, które żyją szybko i nie mają czasu samodzielnie przyrządzać smacznych i dobrze zbilansowanych posiłków. Nadają się bowiem do spożycia od ręki lub – w przypadku dań obiadowych – po krótkim podgrzaniu w kuchence mikrofalowej.

W ofercie Plant Huntera znajdą się dania obiadowe: „Spaghetti jak bolońskie”, „Kotlet jak drobiowy” czy „Kremowe tagliatelle jak z kurczakiem”, które zamiast mięsa posiadają roślinny zamiennik na bazie soi (bez GMO). Klienci będą mogli skusić się na pasty na bazie tofu: „Pastę jak rybną” lub „Pastę jak jajeczną”, a także sałatki: „Sałatkę jarzynową jak z jajkiem”, w której  jajka doskonale zastępuje tofu oraz czarna sól kala namak lub „Sałatkę makaronową jak z majonezem” na bazie makaronu gotowanego z dodatkiem brokuła oraz ogórka konserwowego. Wielką gratką są również słodkie przekąski: batonik kremowy o smaku słonego karmelu lub orzechów, a także stworzone za pomocą innowacyjnej metody HPP roślinne shaki: truskawkowy – na bazie migdałów i nerkowców lub czekoladowy – na bazie orzechów nerkowca i czekolady.

Rynek produktów roślinnych w Polsce jest już wart ponad 600 mln zł. Żabka, odpowiadając na nowe potrzeby coraz większej grupy Polaków, stawia kolejny krok w upowszechnianiu się dostępu do dobrego roślinnego jedzenia. Z końcem kwietnia wszyscy, którzy ograniczają spożycie produktów zwierzęcych, będą mogli dalej cieszyć się znanymi daniami, acz w roślinnym wydaniu – smakiem roślinnego kotleta „jak drobiowego” czy sałatki jarzynowej „jak z jajkiem”. Cieszymy się, że jako RoślinnieJemy mieliśmy możliwość aktywnie włączenia się w proces budowania marki Plant Hunter – komentuje Maciej Otrębski, ekspert kampanii RoślinnieJemy, promującej spożycie produktów i dań roślinnych.

Produkty marki Plant Hunter dostępne są od 28 kwietnia br. w wybranych sklepach sieci Żabka.

Sieć Żabka, tworząc swoją ofertę, stara się jak najlepiej reagować na aktualne trendy żywieniowe i potrzeby współczesnych konsumentów. Wprowadzenie marki własnej Plant Hunter to kolejny krok w rozwijaniu asortymentu produktów w 100% roślinnych, których w ofercie Żabki znajduje się już kilkadziesiąt.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.