Upoluj roślinne nowości. Produkty Plant Hunter dostępne tylko w Żabce!
Coraz więcej osób w Polsce wyklucza lub ogranicza spożycie mięsa. Z myślą o klientach szukających zamienników dla produktów i dań pochodzenia zwierzęcego, Żabka stworzyła pierwszą w 100% roślinną markę własną, która będzie miała swoją premierę w wybranych sklepach Żabka w całej Polsce. Plant Hunter to najwyższej jakości i w pełni roślinne produkty. W smaku mają przypominać tradycyjne dania, zaspokajając apetyt nawet największych mięsożerców. Roślinne polowanie rozpocznie się już 28 kwietnia br.
– Już blisko 40% Polaków deklaruje, że są fleksitarianami, czyli ograniczają spożycie mięsa i nabiału, sięgając częściej po produkty roślinne. Z myślą o tych konsumentach stworzyliśmy markę Plant Hunter, która może ich wspierać w dążeniu do zmiany codziennych nawyków żywieniowych. Tworząc nową linię produktów, z ogromną starannością dobieraliśmy składniki, dbając o ich jakość oraz zaskakujący smak. Wprowadzenie pierwszej w 100% roślinnej marki własnej do oferty Żabki poprzedziły liczne testy i badania, a także merytoryczna współpraca z naszymi partnerami – powiedziała Anna Grabowska, Wiceprezeska Zarządu ds. Strategii Konsumenckich Żabka Polska.
Produkty oferowane w ramach marki Plant Hunter mają w 100% roślinny skład. Nie zawierają konserwantów i oleju palmowego. Zostały przygotowane we współpracy z szefami kuchni i stanowią pyszną alternatywę dla produktów pochodzenia zwierzęcego. Są też idealną opcją dla osób, które żyją szybko i nie mają czasu samodzielnie przyrządzać smacznych i dobrze zbilansowanych posiłków. Nadają się bowiem do spożycia od ręki lub – w przypadku dań obiadowych – po krótkim podgrzaniu w kuchence mikrofalowej.
W ofercie Plant Huntera znajdą się dania obiadowe: „Spaghetti jak bolońskie”, „Kotlet jak drobiowy” czy „Kremowe tagliatelle jak z kurczakiem”, które zamiast mięsa posiadają roślinny zamiennik na bazie soi (bez GMO). Klienci będą mogli skusić się na pasty na bazie tofu: „Pastę jak rybną” lub „Pastę jak jajeczną”, a także sałatki: „Sałatkę jarzynową jak z jajkiem”, w której jajka doskonale zastępuje tofu oraz czarna sól kala namak lub „Sałatkę makaronową jak z majonezem” na bazie makaronu gotowanego z dodatkiem brokuła oraz ogórka konserwowego. Wielką gratką są również słodkie przekąski: batonik kremowy o smaku słonego karmelu lub orzechów, a także stworzone za pomocą innowacyjnej metody HPP roślinne shaki: truskawkowy – na bazie migdałów i nerkowców lub czekoladowy – na bazie orzechów nerkowca i czekolady.
– Rynek produktów roślinnych w Polsce jest już wart ponad 600 mln zł. Żabka, odpowiadając na nowe potrzeby coraz większej grupy Polaków, stawia kolejny krok w upowszechnianiu się dostępu do dobrego roślinnego jedzenia. Z końcem kwietnia wszyscy, którzy ograniczają spożycie produktów zwierzęcych, będą mogli dalej cieszyć się znanymi daniami, acz w roślinnym wydaniu – smakiem roślinnego kotleta „jak drobiowego” czy sałatki jarzynowej „jak z jajkiem”. Cieszymy się, że jako RoślinnieJemy mieliśmy możliwość aktywnie włączenia się w proces budowania marki Plant Hunter – komentuje Maciej Otrębski, ekspert kampanii RoślinnieJemy, promującej spożycie produktów i dań roślinnych.
Produkty marki Plant Hunter dostępne są od 28 kwietnia br. w wybranych sklepach sieci Żabka.
Sieć Żabka, tworząc swoją ofertę, stara się jak najlepiej reagować na aktualne trendy żywieniowe i potrzeby współczesnych konsumentów. Wprowadzenie marki własnej Plant Hunter to kolejny krok w rozwijaniu asortymentu produktów w 100% roślinnych, których w ofercie Żabki znajduje się już kilkadziesiąt.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.