Upominki dla pracowników jako narzędzie budowania wizerunku pracodawcy

Upominki dla pracowników jako narzędzie budowania wizerunku pracodawcy
Koniec roku to czas refleksji, podsumowań i wyrażania wdzięczności. W zawodowej sferze coraz częściej dostrzega się wagę gestów skierowanych do pracowników, które nie tylko budują atmosferę miejsca pracy, ale też wzmacniają pozytywny wizerunek pracodawcy. Jak się okazuje, drobne, ale przemyślane upominki mogą być kluczem do zdobycia sympatii zespołu.
W dzisiejszym świecie biznesu, gdzie rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, rzetelni pracownicy są jednym z najcenniejszych zasobów firmy. To właśnie ich pasja, ciężka praca i zaangażowanie przyczyniają się do sukcesów organizacji. Warto docenić ich nie tylko w formie bonusów czy podwyżek, ale także w bardziej osobisty sposób. Upominki świąteczne to doskonała okazja, by podziękować zespołowi za wysiłek włożony w całoroczną pracę.
Prezenty jako wyraz uznania
Podarunek to więcej niż przedmiot – to emocje, które za nim stoją i gest, który mówi „dziękuję” w subtelny, lecz pełen ciepła sposób. Elegancko zapakowane kosze pełne przysmaków, takich jak praliny, herbaty czy wykwintne pierniki doskonale wyrażają wdzięczność. Tego rodzaju prezenty nie tylko cieszą podniebienia, ale sprawiają, że obdarowanie osoby czują się docenione. Dzięki starannie dobranym, polskim produktom, takim jak soki, miody i kraftowe trunki np. od Breslauer czy The Big Fellow można stworzyć upominek, który będzie wyznacznikiem wysokiej klasy i dbałości o detale.
Personalizacja kluczem do serc pracowników
Świąteczne drobiazgi, które zawierają spersonalizowane elementy, mają szczególną moc budowania więzi z pracownikami. Może to być finezyjne opakowanie wielokrotnego użytku np. w formie kuferka, patery, tuby lub latarenki czy starannie dobrany zestaw produktów – przykładowo kawoszom przypadną do gustu słodycze z dodatkiem kawy Pluton z najstarszej palarni w Polsce, a wielbicielom korzennych przypraw, bakalii i owocowych przetworów zestaw Zimowa misa specjałów od Składu Praskiego.
Tego typu prezenty sprawią, że pracownicy czują się zauważeni – to potężne narzędzie employer brandingowe. Wspierają one poczucie przynależności do organizacji, wzmacniają lojalność i zadowolenie kadry. To istotne szczególnie w czasach, gdy rynek pracy wymaga od pracodawców działań wykraczających poza standardowe benefity. Nic tak nie cieszy, jak osobisty akcent – indywidualna dedykacja czy spersonalizowana czekolada mogą uczynić każdy prezent wyjątkowym.
W stronę zrównoważonego podejścia
Coraz więcej firm zwraca też uwagę na ekologiczny wymiar upominków. Oferują one certyfikowane produkty, które wyróżniają się czystymi składami i krótką etykietą, co odpowiada na rosnące oczekiwania konsumentów poszukujących zdrowych, naturalnych produktów. W trosce o środowisko stosują one przyjazne opakowania i wypełniacze, a proces dostarczania produktów odbywa się w sposób neutralny pod względem ekologicznym.
Marki starają się również zminimalizować odpady produkcyjne, a klientów zachęcają do ponownego wykorzystania opakowań. Ponadto, wiele z nich korzysta w 100% z zielonej energii, świadcząc tym samym o swoim zaangażowaniu w zrównoważony rozwój. Taki wybór to sygnał, że firma dba nie tylko o swoich ludzi, ale również o przyszłość planety. Popularnym zabiegiem jest też sadzenie drzew w zamian za złożone zamówienia.
Małe gesty, duże efekty
Nie od dziś wiadomo, że to właśnie drobiazgi budują największe wrażenie. Estetycznie zapakowany prezent, jak ten z kolekcji Christmas Moments projektu Martyny Wójcik-Śmierskiej, wręczony wraz z życzeniami, staje się miłym wspomnieniem, które pracownik zabiera ze sobą na świąteczną przerwę w domowym zaciszu. To mały krok, który przynosi ogromne korzyści – wzmacnia relacje w zespole, poprawia nastrój i sprawia, że świąteczna atmosfera obecnie jest także w codziennej pracy.
Marka Nobilia, specjalizująca się w tworzeniu wyjątkowych koszy prezentowych, doskonale rozumie, jak wielką rolę odgrywa jakość i dbałość o szczegóły w budowaniu relacji. Jej świąteczne zestawy, pełne smakołyków i aromatów, to idealne narzędzie dla firm, które pragną docenić swoich pracowników. Świąteczny katalog dostępny jest na stronie: www.nobilia.pl

Mercer Total Remuneration Survey (TRS) – kluczowe wnioski i obserwacje

Dyskusje o pokoleniu Z na rynku pracy, Women on boards i migracjach. Zakończyło się EFNI Wiosna w Warszawie

Zaskocz swoich pracowników: 500 zł na karcie Pluxee, które działa jak 560 zł!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Blackout w Hiszpanii i Portugalii ujawnił braki europejskiego systemu elektroenergetycznego. Niezbędna modernizacja sieci i połączeń między krajami
Komisja Europejska musi wyciągnąć wnioski z problemów z dostawami energii w Hiszpanii i Portugalii. Zapowiada też podjęcie działań, aby uniknąć takich poważnych blackoutów w przyszłości. Eksperci apelują przede wszystkim o inwestycje w modernizację sieci, by była ona gotowa na większą liczbę źródeł odnawialnych, a także w rozbudowę połączeń między państwami członkowskimi, dzięki czemu łatwiej będzie reagować na kryzysy.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Telekomunikacja
Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.