Komunikaty PR

USER.COM DOŁĄCZA DO FRANCUSKIEGO GIGANTA POSITIVE GROUP

2023-11-29  |  13:00
Biuro prasowe

Spółka User.com została częścią Positive Group z Francji rozwijającej technologie marketingowe. W wyniku akwizycji stworzona przez Polaków platforma marketing automation będzie flagowym produktem dla kluczowych klientów z segmentu średnich i dużych firm oraz asem w rękawie francuskiej grupy na drodze do ekspansji w całej Europie.

Strategiczne połączenie sił na rynku europejskim

User.com to spółka założona w 2016 roku przez Grzegorza Warzechę, do którego na wczesnym etapie dołączył Michał Korba. Razem stworzyli platformę automatyzującą działania marketingowe, z której dziś korzysta kilkuset klientów na świecie, w tym firmy takie, jak LG Electronics, Bricomarché, Castorama oraz BNP Paribas. Pozwala ona budować spersonalizowaną komunikację z klientami i sprzedawać więcej. Spółka celuje w sektor średnich i dużych firm, skutecznie konkurując na globalnym rynku z takimi graczami jak HubSpot, Salesforce Marketing Cloud, Emarsys czy Braze. Inwestycja w globalny produkt, jakim jest User.com to dla Positive Group ważny krok w kierunku zapewnienia sobie pozycji lidera w dziedzinie marketingu cyfrowego w Europie.

„User.com rósł dynamicznie jeszcze przed dołaczeniem do Positive Group. Przed nami duże projekty, które pozwolą przyspieszyć wprowadzenie nowej oferty dla dużych firm i korporacji w całej Europie. To wielka przyjemność powitać zespół User.com w rodzienie Positive Group. Mamy sobie wiele do zaoferowania pod względem doświadczenia, podejścia do biznesu i klienta, co stanowi bogactwo naszej współpracy.  To przejęcie odegra ważną rolę w historii grupy w nadchodzących miesiącach”. - komentuje Mathieu Tarnus, założyciel i CEO Positive Group

„U boku Positive Group User.com przyspieszy swój rozwój, pozostając wiernym swojemu DNA. Zbieżność wartości i dostęp do know-how pozwoli nam sięgnąć po jeszcze więcej”. - podkreśla Grzegorz Warzecha, jeden z założycieli User.com

Wizja i ambicje na przyszłość

Rynek rozwiązań marketing automation jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków rozwiązań MarTech, a User.com sięgał dotąd po największych graczy. Dlatego teraz dołącza do grupy jako flagowy produkt oferty skierowanej do kluczowych klientów i firm B2C. Ambicją Positive Group będzie kontynuowanie dynamicznego rozwoju User.com w Europie. Po pierwsze, poprzez uruchomienie marki w krajach, w których grupa jest już obecna - np. we Francji, Niemczech i Włoszech. Następnie poprzez wspólne wykorzystanie zasobów R&D z firm grupy w celu wzmocnienia funkcjonalności platformy. Za realizację planów i dalszy, dynamiczny rozwój całej grupy odpowiadać będzie międzynarodowy zespół, który dotąd pracował na sukcesy takich marek jak Leroy Merlin, Salesforce i Oracle. Do końca 2024 roku Positive Group planuje zatrudnić kolejne 30 osób.

Samodzielnie trudno było nam pozyskać do zespołu takie talenty jak ex-Head of Sales Salesforce i były CTO Leroy Merlin. Dołączając do Positive Group możemy dalej budować pozycję europejskiego championa dla klientów Enterprise. - dodaje Michał Korba.

User.com to obecnie ponad 40 pracowników i blisko 350 klientów na całym świecie. Spółka jest laureatem licznych programów jak Google Residency i InCredibles Sebastiana Kulczyka. W 2018 roku otrzymała nagrodę Aulery w kategorii najlepszy startup technologiczny.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gospodarka Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie Biuro prasowe
2025-03-27 | 10:00

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Godzenie rozwoju zawodowego z życiem rodzinnym, argumentowanie swojej wartości oraz dowodzenie słuszności swoich pomysłów – to zaledwie kilka wyzwań, na jakie
Gospodarka Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan
2025-03-24 | 15:50

Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan

Prawie 300 postulatów deregulacyjnych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, a dotyczących m.in podatków, zatrudnienia, cyfryzacji czy energetyki
Gospodarka BCC: budżet, inwestycje, podatki
2024-12-30 | 08:00

BCC: budżet, inwestycje, podatki

Polska gospodarka w ostatnich latach rozwija się w sposób dynamiczny, jednak nie bez wyzwań. Tempo wzrostu, chociaż nieco słabsze od oczekiwań z początku roku 2024 było solidne, a w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

Problemy społeczne

Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.

Motoryzacja

Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.