Vectra AI z nowym dyrektorem ds. marketingu
Vectra AI powołała Tommy'ego Jenkinsa na stanowisko Chief Marketing Officer (CMO). Jenkins posiada ponad 20-letnie doświadczenie w branży technologicznej, obejmujące opracowywanie skutecznych strategii wejścia na rynek i prowadzeniu produktów generujących globalny popyt. Jenkins dołącza do firmy po okresie jej wyjątkowego wzrostu i będzie odgrywać kluczową rolę w dalszym zwiększaniu globalnego zasięgu.
– Liczba i skala cyberataków stale rosną, dlatego większość organizacji gwałtownie zwiększa inwestycje w narzędzia umożliwiające wykrywanie i reakcje na zagrożenia, aby chronić się przed cyberprzestępcami. Zaowocowało to szybkim rozwojem naszej globalnej działalności w ostatnich miesiącach. – powiedział Hitesh Sheth, prezes i dyrektor generalny Vectra AI.
–Cieszymy się, że możemy powitać Tommy'ego w naszym zespole kierowniczym. Będzie on odgrywał kluczową rolę w napędzaniu kolejnej fazy wzrostu. Jego ogromne doświadczenie marketingowe pozwoli nam rozwinąć naszą globalną strategię wejścia na rynek i nadać jej nowe kierunki, a także pozwoli pogłębić nasze zaangażowanie w kontakty z obecnymi i potencjalnymi klientami – zaznaczył Sheth.
Jako dyrektor ds. marketingu Jenkins będzie nadzorował wszystkie strategiczne inicjatywy marketingowe Vectry AI: przyspieszanie wzrostu firmy, zwiększanie globalnej rozpoznawalności marki poprzez kreatywne i ciekawe przedstawianie produktów oraz pełnienie roli katalizatora innowacji, wdrażającego rozbudowane możliwości technologii wspierających marketing.
– W miarę jak organizacje przenoszą więcej swoich aplikacji i danych do chmury, cyberatakujący doskonalą swoje taktyki i techniki, znajdując nowe drogi wejścia i więcej sposobów na dyskretne poruszanie się wewnątrz środowiska organizacji – powiedział Jenkins. – W rzeczywistości to, jak, kiedy i gdzie większość napastników przenika do środka, pozostaje w dużym stopniu nieznane. Vectra AI ma wyjątkową pozycję w obszarze zabezpieczeń i jest rozpoznawana jako lider w rozwiązywaniu tego problemu. Cieszę się, że mogę dołączyć do zespołu w tym krytycznym momencie rozwoju firmy i z niecierpliwością czekam na poszerzenie naszych globalnych działań i dalszą skuteczną penetrację rynku.
Jenkins pełnił ostatnio funkcję p.o. CMO w firmie Veeam, wiodącym dostawcy rozwiązań do tworzenia kopii zapasowych, odzyskiwania danych i zarządzania nimi, gdzie opracował innowacyjne strategie marketingowe, które przyczyniły się do wzrostu przychodów i liczby zamówień, a także zbudował silną, globalnej rozpoznawalność marki. Wcześniej zajmował również stanowiska kierownicze w firmach Red Hat, AvidXchange i SevOne, gdzie przyczynił się do ich trwałego wzrostu.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.