VeloBank posadzi niemal 6 tys. drzew w imieniu swoich klientów
Dzięki akcji „Sadzimy razem #VeloLas” w polskich lasach, w najbliższych miesiącach pojawi się prawie 6 tys. nowych drzew. W ramach zainaugurowanej w Dzień Ochrony Środowiska inicjatywy, VeloBank finansuje nowe nasadzenia, nagradzając w ten sposób klientów, którzy otwierają VeloKonto za pomocą aplikacji mObywatel. Co istotne liczba sadzonek rośnie z dnia na dzień wraz z kolejnymi zakładanymi rachunkami.
VeloBank połączył najnowszą technologię wykorzystywaną w procesie otwierania rachunku bieżącego VeloKonto z troską o środowisko. Uruchomiona pięć miesięcy temu akcja „Sadzimy razem #VeloLas” ma na celu promowanie postaw proekologicznych, zachęcając jednocześnie do korzystania z innowacji, jaką jest uwierzytelnianie danych osobowych za pomocą aplikacji mObywatel.
– W Świecie Bardziej Velo technologia idzie w parze z naturą. Nasza akcja to przykład tego, jak nowoczesne bankowanie może wspierać środowisko. Każdy klient, który otworzy VeloKonto z użyciem mObywatela, od razu uzyskuje cyfrowy imienny certyfikat, potwierdzający zasadzenia drzewa. Od rozpoczęcia akcji, tj. 5 czerwca dzięki naszym klientom sfinansujemy zakup ponad 5760 sadzonek, m.in. w okolicach Józefowa pod Łodzią. I to nie koniec, VeloDrzew ciągle przybywa. Wiosną przyszłego roku odbędą się kolejne nasadzenia w oparciu o licznik, który cały czas bije na www.posadzimy.pl – podkreśla Katarzyna Meissner, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu VeloBanku.
Bankowanie z troską o środowisko
Dzięki wykorzystaniu rządowej aplikacji można otworzyć VeloKonto bez potrzeby odwiedzania oddziału banku. Dzięki mObywatelowi VeloBank wprowadził bankowanie na nowy poziom wygody. Obecnie osoby otwierające VeloKonto oszczędzają czas, nie musząc wpisywać ręcznie swoich danych osobowych. Zyskują też pewność, że podane informacje będą poprawne. Sam proces potwierdzania tożsamości jest intuicyjny i bezpieczny. Równocześnie VeloBank wspiera rozwój drzewostanu w polskich lasach.
– To bardzo nowatorskie podejście do finansowania nasadzeń. VeloBank zachęca klientów do korzystania z innowacji technologicznych i jednocześnie uświadamia, jak ważna jest troska o środowisko. Użycie aplikacji wiąże się z nową sadzonką, która przyczyni się do zmniejszenia śladu węglowego w Polsce. Do tego każdy z uczestników akcji otrzymuje cyfrowy certyfikat potwierdzający posadzenie drzewa w jego imieniu wraz z oznaczeniem położenia lasu na internetowej mapie – mówi Paweł Romański, twórca projektu Posadzimy.pl, partnera odpowiedzialnego za powstanie VeloLasu.
VeloKonto to nowoczesny rachunek bankowy, którego prowadzenie jest wolne od opłat. Już 5 transakcji bezgotówkowych sprawia, że korzystanie z karty przypisanej do konta staje się wolne od opłat. Ważną cechą VeloKonta jest możliwość uruchomienia konta oszczędnościowego VeloSkarbonki, która pozwala klientom wygodnie oszczędzać i pomnażać odkładane podczas codziennych zakupów sumy oprocentowaniem 7% w skali roku do 3 tys. złotych.
Dla nowych klientów, którzy spełnią warunki promocji „Witaj w VeloBanku” bank oferuje nawet do 600 zł cashbacku za zakupy kartą lub BLIKIEM. Promocja trwa do 30.11.2023 r. W ramach promocji „Witaj w VeloBanku” wypłacimy maksymalnie 100 zł w ciągu każdych kolejnych 30 dni od daty otwarcia VeloKonta i maksymalnie 600 zł podczas 180 dni okresu trwania promocji. Aby przystąpić do promocji, należy mieć VeloKonto, VeloSkarbonkę, aktywne zgody marketingowe oraz nie mieć u nas konta od 31.12.2022 r. Szczegóły promocji w regulaminie.
Link do akcji Sadzimy razem #VeloLas: https://www.velobank.pl/velodrzewo.
Oprocentowanie 7% na VeloSkarbonce jest oprocentowaniem zmiennym. Stan na dzień 1.09.2023 r.
Szczegóły oferty VeloKonta, w tym regulamin rachunku, regulamin promocji oraz Tabela Opłat i Prowizji, znajdują się w placówkach VeloBanku oraz na velobank.pl.

Unijny cel klimatyczny do 2040 roku komentują organizacje pozarządowe

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta – polityka środowiskowa, dialog i role interesariuszy” - konferencja Rekopol
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Banki spółdzielcze coraz ważniejsze dla finansowania gospodarki. Współpraca z BGK ma pobudzić lokalne inwestycje
Banki spółdzielcze w coraz większym stopniu odpowiadają za finansowanie rozwoju gospodarki. Ich udział w ostatnich latach wzrósł, a kondycja sektora się poprawiła. Bank Gospodarstwa Krajowego chce wzmocnić współpracę z bankami spółdzielczymi na rzecz finansowania lokalnego rozwoju. To jeden z elementów nowej strategii BGK na lata 2025–2030. Narzędziami, które do tego służą, są gwarancje BGK.
Prawo
Przedstawienie projektu przez KE oznacza początek dyskusji nad nowym siedmioletnim budżetem. W PE zdania co do jego kształtu są podzielone

16 lipca br. Komisja Europejska przedstawi propozycję wieloletnich ram finansowych. To będzie dopiero początek wytężonych prac nad kształtem nowego budżetu i trudnych dyskusji na ten temat, bo wśród państw członkowskich, ale też w różnych frakcjach parlamentarnych jest wiele różnic dotyczących szczegółowych rozwiązań. Chodzi m.in. o podejście do wspólnego zadłużania się, nowych źródeł zasobów UE czy rozszerzania kompetencji UE.
Konsument
Konflikty i żywioły wpływają na wakacyjne plany Polaków. Bezpieczeństwo coraz ważniejsze przy wyborze letniej destynacji

Sytuacja geopolityczna i pogodowa sprawia, że Polacy coraz rozważniej podchodzą do wyboru wakacyjnych kierunków. Choć nieprzewidziane zdarzenia mogą się zdarzyć w każdym miejscu na świecie, to minimalizowaniu ryzyka służą m.in. sprawdzanie ostrzeżeń dla podróżnych na stronach Ministerstwa Spraw Zagranicznych, rejestracja w systemie Odyseusz, który zadziała w razie kryzysowej sytuacji, a także wyjazd z ubezpieczeniem turystycznym. Koszty ewentualnego leczenia czy repatriacji znacząco przewyższają bowiem wysokość składki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.