VeloBank z nowym domem mediowym
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Propozycje domów mediowych oceniono według kilku kryteriów związanych z obszarami: analizy rynku i strategii, podejścia do planowania mediów, narzędzi, zespołu obsługującego bank oraz warunków zakupowych. Nad prawidłowością przebiegu przetargu oraz oceną merytoryczną tabel gwarancyjnych czuwał Audytor – Media Strategy Warsaw. Celem banku było znalezienie partnera, który wesprze strategię holistycznego podejścia do komunikacji offline i online oraz jak największych synergii podejmowanych działań.
- Dziękujemy naszej dotychczasowej agencji mediowej Spark Foundry za owocną współpracę. Szczególne za ogromny wysiłek włożony w kampanię rebrandingową VeloBanku, którą realizowaliśmy od listopada 2022 roku i która była dużym sukcesem. Przed nami i naszym nowym partnerem mediowym kolejne wyzwania i czas komunikacji rozwijającej się oferty, która obejmuje klientów indywidualnych, firmowych oraz private banking. Od początku jesteśmy marką, która stawia na innowacje i sięga po odważne rozwiązania marketingowe. W tej materii nic się nie zmienia. Initiative dobrze rozumie nasze potrzeby i cieszymy się, że dołączają do Świata Bardziej Velo – mówi Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.
- VeloBank znacząco wybija się spośród konkurentów nie tylko ofertą, ale i komunikacją – doceniamy szczególnie szybkość podejmowania decyzji i niestandardowe podejście. Nie benchmarkuje się do konkurencji, stara się przede wszystkim odpowiedzieć na potrzeby swoich klientów. Cieszymy się więc bardzo, że nasza odpowiedź na potrzeby VeloBanku zaowocowała współpracą. To dla nas nie tylko wielka satysfakcja, ale także inspiracja do dalszego doskonalenia naszych rozwiązań i zapewnienia naszemu nowemu klientowi jeszcze lepszego wsparcia w realizacji jego celów biznesowych – dodaje Justyna Mazur, Managing Director Initiative Poland & CEE.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Blackout w Hiszpanii i Portugalii ujawnił braki europejskiego systemu elektroenergetycznego. Niezbędna modernizacja sieci i połączeń między krajami
Komisja Europejska musi wyciągnąć wnioski z problemów z dostawami energii w Hiszpanii i Portugalii. Zapowiada też podjęcie działań, aby uniknąć takich poważnych blackoutów w przyszłości. Eksperci apelują przede wszystkim o inwestycje w modernizację sieci, by była ona gotowa na większą liczbę źródeł odnawialnych, a także w rozbudowę połączeń między państwami członkowskimi, dzięki czemu łatwiej będzie reagować na kryzysy.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Telekomunikacja
Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.