Victoria Dom: rusza sprzedaż Metro Art IV
Coraz więcej klientów jest zainteresowanych zakupem mieszkania z Bezpiecznym Kredytem 2%. Zwiększony ruch obserwuje także Victoria Dom. Ruszyła właśnie sprzedaż Metro Art IV, najnowszej inwestycji dewelopera.
– W ostatnich tygodniach zainteresowanie nowymi mieszkaniami jest zdecydowanie większe niż na przełomie roku. Osób rozważających kupno własnego M jest o ok. 20-30% więcej niż jeszcze kilka miesięcy temu – mówi Ewa Rathe-Głowacka, dyrektor marketingu Victoria Dom. – To efekt zapowiadanego od miesięcy startu programu, znanego jako Bezpieczny Kredyt 2%. Wiele osób rezerwuje mieszkania już teraz, przed lipcowym debiutem dopłat. Chodzi o to by mieć czas na spokojne sprawdzenie, czy spełnią warunki i będą mogli skutecznie skorzystać z 10-letnich dopłat. Nowe mieszkania są kupowane także bez oczekiwania na finansowe wsparcie z budżetu państwa. Tu z kolei widzimy efekt złagodzenia oceny zdolności kredytowej przy kredytach hipotecznych. Dziś o kredyt jest łatwiej niż na przełomie roku. Wśród naszych klientów nie brakuje też takich, którzy kupili już u nas mieszkanie a dziś, gdy rodzina się im powiększyła, sprzedają je za naszym pośrednictwem i kupują większe – dodaje.
Nowa inwestycja na warszawskiej Pradze
Od kilku lat prawdziwy renesans przeżywa warszawska Praga. To właśnie tam, przy ul. Żupniczej powstaje osiedle Metro Art. W kolejnym, czwartym już etapie rozbudowy osiedla, w ofercie są 133 mieszkania 1-, 2-, 3-, 4- i 5-pokojowe o metrażach od 29 do 133 m2. Ceny zaczynają się od 11,2 tys. zł za m2. Metro Art jest osiedlem dobrze skomunikowanym z centrum, to inwestycja zaledwie 10 minut od Dworca Wileńskiego, w pobliżu planowana jest trzecia linia metra. Bogata w tej części Pragi jest sieć ułatwiających życie placówek handlowych, w tym m.in. Atrium Promenada, CH King Cross, Rondo Wiatraczna, Biedronka, Auchan czy dobrze znany po obu stronach Wisły Bazar Szembeka. Stąd blisko jest do plaż miejskich i bulwarów wiślanych, promu Pliszka oraz Parku Skaryszewskiego. – Jest też Rezerwat Olszynka Grochowska i Stadion Narodowy. Wraz ze sławną ulicą Francuską na Saskiej Kępie z kafejkami, restauracjami i wyjątkowym klimatem tworzy to bardzo atrakcyjną propozycję dla spędzania czasu wolnego – zachęca Ewa Rathe-Głowacka.
W zasięgu naszego klienta nieruchomość z Bezpiecznym Kredytem 2%
Przypomnijmy, że program dopłat dotyczy singli i małżeństw do 45 lat, którzy planują kupić swoje pierwsze mieszkanie. Single będą mogli pożyczyć do 500 tys. zł. W przypadku rodzin i osób samotnie wychowujących dzieci maksymalną kwotą kredytu będzie 600 tys. zł. Kredyt można będzie powiększyć o wkład własny do 200 tys. zł. Dopłata do rat będzie przysługiwała przez 10 lat. W okresie stosowania dopłat oprocentowanie kredytu, według wyjaśnień na stronie Ministerstwa Rozwoju i Technologii, wyniesie dla kredytobiorcy 2% powiększone o marżę, prowizję i inne opłaty bankowe (o ile będą pobierane).
Victoria Dom obecnie prowadzi 11 inwestycji w Warszawie i Krakowie. Eksperci wyliczają, że osoby, które zdecydują się na połączenie programu Bezpieczny Kredyt 2% i korzystają z kredytu bez wkładu własnego w Warszawie do dyspozycji mają mieszkania w cenie 11 824 zł/m2, a w Krakowie za 10 223 zł/m2.. – Nawet w tym wariancie w ofercie Victorii Dom występują mieszkania w Warszawie i w Krakowie, które są „w zasięgu” potencjalnego klienta. W szczegółowych wyliczeniach pomogą nasi eksperci z Domu Kredytowego Victoria – dodaje E.Rathe-Głowacka.
***
Victoria Dom to deweloper z 25-letnim doświadczeniem, którego filozofią jest maksymalne ułatwienie zakupu mieszkania. Pomaga w tym Dom Kredytowy Victoria. Victoria Dom oddała do użytku ponad 13 tys. mieszkań i domów. Spółka, która prowadzi inwestycje przede wszystkim w Warszawie, dwa lata temu rozpoczęła również budowę osiedla Viva Piast w Krakowie. Od 7 lat deweloper jest obecny także na rynku niemieckim – w Berlinie i Lipsku.
Victoria Dom jest członkiem Polskiego Związku Firm Deweloperskich, posiada certyfikat dewelopera poświadczający wiarygodność i fachowość usług. Victoria Dom była wielokrotnie nagradzana. Więcej informacji na stronie: www.victoriadom.pl

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.