VII Podlaskie Targi Pracy w Atrium Biała
Już tylko dziesięć dni dzieli nas od wiosennej edycji Podlaskich Targów Pracy, organizowanych przez Kurier Poranny i Gazetę Współczesną we współpracy z Atrium Biała. Po raz siódmy pracodawcy wraz z kandydatami do pracy spotkają się w białostockiej galerii w dniach 24 -25 marca. Wśród wystawców pojawią się firmy reprezentujące wiele branż i oferujące pracę na różnych stanowiskach i z różnym doświadczeniem zawodowym. Dla osób poszukujących zatrudnienia to doskonała okazja do rozmów i poszerzenia kontaktów.
W dniach 24-25 marca br. w Atrium Biała w jednym miejscu będzie można przejrzeć oferty pracy wielu firm z województwa podlaskiego. Poszukiwani są zarówno pracownicy do działów produkcji, logistyki, handlu, a także do obsługi klienta oraz administracji. Wśród ofert pracy znajdują się propozycje nie tylko dla wykwalifikowanych osób z wieloletnim doświadczeniem, ale także dla osób, które dopiero rozpoczynają swoją karierę zawodową. Podlaskie Targi Pracy to odpowiednie miejsce do poszukiwania zatrudnienia dla każdego. Liczą się przede wszystkim chęci i zapał do pracy. Dzięki możliwości bezpośrednich rozmów z przedstawicielami podlaskich firm, będzie można łatwiej i szybciej odnaleźć wymarzone miejsce pracy, dowiedzieć się jakie umiejętności i kwalifikacje warto zdobyć lub poszerzyć, a także powiększyć siatkę kontaktów zawodowych.
Wśród wystawców, którzy zapowiedzieli swój udział w Podlaskich Targach Pracy są m.in.:
- Greenko – firma specjalizująca się prowadzeniu dedykowanych szkoleń, doradztwie biznesowym oraz wspieraniu partnerów w realizacji inwestycji w odnawialne źródła energii
- KAN – producent innowacyjnych systemów wodno-grzewczych
- Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku
- PGE Dystrybucja
- Podlaski Oddział Straży Granicznej
- Pronar – lider w produkcji i sprzedaży maszyn, urządzeń dla rolnictwa, usług komunalnych oraz branży transportowej
- Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich
- SaMASZ – producent wysokiej jakości maszyn rolniczych i komunalnych
- SSSE S.A. – Polska Strefa Inwestycji
- Wojskowe Centrum Rekrutacji w Białymstoku
- WestRock – wiodący producent papieru i opakowań
- Zakład Ubezpieczeń Społecznych
– Podlaskie Targi Pracy to miejsce spotkań pracodawcy z potencjalnym kandydatem do pracy, mają one charakter cykliczny i służą wspieraniu lokalnej przedsiębiorczości oraz rozwijaniu aktywności zawodowej w naszym regionie - mówi Justyna Doroszkiewicz, dyrektor Atrium Biała. - Udział w nich to znakomity sposób na pozyskanie nowych pracowników, a także okazja, aby zaprezentować swoją firmę i zareklamować siebie jako wiarygodnego pracodawcę. W nadchodzącej, wiosennej edycji swój udział zapowiedziało już liczne grono firm i organizacji z konkretnymi ofertami zatrudnienia, zarówno dla studentów, absolwentów, jak i osób rozważających zmiany w swoim życiu zawodowym. Podlaskie Targi Pracy są otwarte dla wszystkich szukających nowego zatrudnienia; to dla nich pomocne narzędzie w zorientowaniu się w obecnej sytuacji na rynku pracy - mówi Justyna Doroszkiewicz, dyrektor Atrium Biała.
Podlaskie Targi Pracy odbędą się w Atrium Biała w dniach 24-25 marca br., w piątek w godz. 11.00-17.00, w sobotę w godz. 11.00-16.00. Stoiska wystawców będą znajdować się przy perfumerii Sephora. Podobnie jak poprzednio, organizatorami wiosennej edycji targów są Gazeta Współczesna i Kurier Poranny.
Partnerstwo w organizacji Podlaskich Targów Pracy to element programu Atrium Razem, którego celem jest wsparcie i integracja lokalnej społeczności oraz wspólne budowanie przyjaznego środowiska rozwoju.
Więcej informacji na stronie www.atrium-biala.pl oraz na profilu Fb: https://www.facebook.com/AtriumBiala.

Nie ma wakacji od prac sezonowych – trwają cały rok. Jacy pracownicy są najbardziej poszukiwani?

Mercer Total Remuneration Survey (TRS) – kluczowe wnioski i obserwacje

Dyskusje o pokoleniu Z na rynku pracy, Women on boards i migracjach. Zakończyło się EFNI Wiosna w Warszawie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.