Komunikaty PR

Vixa Games przygotowuje kosmiczną rozgrywkę

2020-12-04  |  09:30
Biuro prasowe

 

Vixa Games, producent i wydawca gier, specjalizujący się w casualowych rozgrywkach z segmentu indie premium, zapowiedział nowy tytuł Dino Galaxy Tennis. Propozycja sportowego turnieju w galaktycznej przestrzeni dostępna będzie w wersji na PC oraz Nintendo Switch w II kwartale 2021 roku.

Projekt, nad którym obecnie pracuje Vixa Games dostępny będzie w trybie fabularnym singleplayer i multiplayer w trybach 1 na 1 oraz 2 na 2. Fabuła gry odbywa się w alternatywnym uniwersum w kosmosie. 

- Produkcja Dino Galaxy Tennis, nad którą aktualnie pracujemy, spodoba się miłośnikom tytułów, które łączą zabawę z rywalizacją i adrenaliną. Dla graczy przygotowaliśmy trzy tryby gry o innej mechanice, cztery typy wyzwań i sześć planet różniących się fizyką i efektami specjalnymi. Zarówno doświadczeni, jak i początkujący zawodnicy, wybierając Dino Galaxy Tennis spędzą aktywnie czas i odkryją w sobie sportowego ducha walki – mówi Juliusz Mićko, prezes Vixa Games. 

Podczas meczu gracze wcielą się w rolę dinozaurów, których celem jest zwycięstwo podczas Galaktycznego Turnieju Tenisa. W trakcie rozgrywki odbędą wizyty na pięciu planetach, by pokonać ich liderów i zdobyć turniejowe odznaki.

 - Gracz, dążąc do osiągnięcia sukcesu, w kolejnych etapach rozgrywki zyska specjalne umiejętności, które ułatwią mu zwycięstwo w starciach. Czynny udział w meczu, tak jak w życiu każdego sportowca, wymaga skupienia i determinacji. W trakcie rozgrywki zawodnik napotka trudności i będzie musiał zmierzyć się z nieuczciwym konkurentem. Na kosmicznym korcie tenisowym, który przygotowujemy, z pewnością, nie zabraknie emocji – dodaje Juliusz Mićko, prezes firmy Vixa Games.  

Premiera tytułu planowana jest w II kwartale 2021 roku.  Dino Galaxy Tennis dostępna będzie w wersji na PC oraz Nintendo Switch.

Spółka w 2021 roku, poza Dino Galaxy Tennis, planuje również premierę tytułu The Crackpet Show. Gra dedykowana będzie PC i platformom konsolowym. Spółka zaczęła właśnie pierwsze prace nad kolejnym tytułem, którego zapowiedź nastąpi w kolejnym roku.

Celem Vixa Games jest wydanie co najmniej dwóch średniobudżetowych gier z segmentu indie premium rocznie. Studio specjalizuje się w tworzeniu produkcji na PC, Xbox, PlayStation, Nintendo Switch oraz urządzenia mobilne. Wśród najpopularniejszych tytułów spółki są, m.in. platformowa gra akcji Jumping Joe, która sprzedała się w nakładzie 350 tys. kopii oraz  artystyczna propozycja Love Colors z liczbą ponad 100 tys. sprzedanych egzemplarzy

Studio w przyszłym roku chce zadebiutować na rynku NewConnect.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności

Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.

Infrastruktura

Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.

Polityka

Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.