Komunikaty PR

VW FS kontynuuje akcję „Ty kupujesz polisę online – my sadzimy drzewo”

2024-05-29  |  10:00
Biuro prasowe

Volkswagen Financial Services ogłasza kontynuację inicjatywy proekologicznej na rzecz naszego środowiska naturalnego. W ramach akcji „Ty kupujesz polisę online – my sadzimy drzewo” za każdy zakup ubezpieczenia komunikacyjnego lub ochrony pogwarancyjnej online, VW FS zobowiązuje się posadzić jedno drzewo. Przy wsparciu Polskiego Związku Zrzeszeń Leśnych firma planuje posadzić 20 000 drzew, co odpowiada powierzchni 3,5 ha nowego lasu.

Klucz to dbać o siebie i planetę

W zeszłym roku w ramach tej samej akcji firma VW FS posadziła 15 000 drzew. W tym roku postanowiono zwiększyć swój wkład i zasadzić aż 20 000 buków, jaworów i jodeł w dwóch małopolskich lokalizacjach: Zubrzycy Dolnej (2 ha) oraz Chyżnem (1,5 ha). Nowe obszary leśne będą nie tylko pięknym dodatkiem do krajobrazu, ale również przyniosą ogromne korzyści dla środowiska. Rosnący las będzie produkować ok. 2 400 kg tlenu dziennie, co zaspokoi dobowe zapotrzebowanie dla niemal 9 000 ludzi.

Jak dołączyć do akcji?

Zakup polisy online jest prosty i wygodny, a cała procedura odbywa się bez wychodzenia z domu. Oto, jak wziąć udział w akcji „Ty kupujesz polisę online – my sadzimy drzewo”:

  1. Ustal z doradcą zakres polisy komunikacyjnej lub ochrony pogwarancyjnej.
  2. Doradca wyśle oferty na adres e-mail.
  3. Wybierz ofertę i zapłać przez internet.
  4. Gotową polisę otrzymasz na maila.
  5. VW FS sadzi Twoje drzewo!

W efekcie każdy klient Volkswagen Financial Services, oprócz dbania o bezpieczeństwo swojego pojazdu, jednocześnie przyczynia się do ochrony środowiska.

 – Jesteśmy niezwykle dumni z sukcesu zeszłorocznej akcji i z entuzjazmem patrzymy na tegoroczne wyzwanie. Razem z naszymi klientami wspólnie tworzymy zrównoważoną przyszłość. Każda zakupiona polisa to kolejny krok w stronę zdrowszej, bardziej zielonej planety – dodaje Magdalena Kaca, dyrektor Departamentu Zarządzania Klientem i Produktem w Volkswagen Financial Services.

Volkswagen Financial Services zaprasza do udziału w akcji i wspólnego działania na rzecz ochrony naszej planety. Wszystkie informacje o inicjatywie można znaleźć na stronie: https://www.vwfs.pl/klienci-biznesowi/ubezpieczenia/twoja-polisa-online.html

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ubezpieczenia 88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia Biuro prasowe
2024-12-05 | 13:00

88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia

Polscy rolnicy coraz bardziej świadomie podchodzą do ochrony swoich gospodarstw. Już 88% z nich, poza obowiązkowymi polisami, sięga po dodatkowe produkty ubezpieczeniowe – wynika z
Ubezpieczenia Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku
2024-11-22 | 08:20

Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku

Posiadanie ubezpieczenia od ryzyka utraty bądź kradzieży danych osobowych deklaruje od 13 do 28 proc. firm z sektora MŚP, w zależności od ich wielkości. Ale choć cyberpolisy są coraz
Ubezpieczenia Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
2024-11-20 | 11:00

Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie

Porty jako infrastruktura krytyczna Porty są dziś kluczową infrastrukturą dla gospodarek Europy, obsługując znaczną część międzynarodowego handlu. Około 75% europejskiego importu i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.