Komunikaty PR

VW FS kontynuuje akcję „Ty kupujesz polisę online – my sadzimy drzewo”

2024-05-29  |  10:00
Biuro prasowe

Volkswagen Financial Services ogłasza kontynuację inicjatywy proekologicznej na rzecz naszego środowiska naturalnego. W ramach akcji „Ty kupujesz polisę online – my sadzimy drzewo” za każdy zakup ubezpieczenia komunikacyjnego lub ochrony pogwarancyjnej online, VW FS zobowiązuje się posadzić jedno drzewo. Przy wsparciu Polskiego Związku Zrzeszeń Leśnych firma planuje posadzić 20 000 drzew, co odpowiada powierzchni 3,5 ha nowego lasu.

Klucz to dbać o siebie i planetę

W zeszłym roku w ramach tej samej akcji firma VW FS posadziła 15 000 drzew. W tym roku postanowiono zwiększyć swój wkład i zasadzić aż 20 000 buków, jaworów i jodeł w dwóch małopolskich lokalizacjach: Zubrzycy Dolnej (2 ha) oraz Chyżnem (1,5 ha). Nowe obszary leśne będą nie tylko pięknym dodatkiem do krajobrazu, ale również przyniosą ogromne korzyści dla środowiska. Rosnący las będzie produkować ok. 2 400 kg tlenu dziennie, co zaspokoi dobowe zapotrzebowanie dla niemal 9 000 ludzi.

Jak dołączyć do akcji?

Zakup polisy online jest prosty i wygodny, a cała procedura odbywa się bez wychodzenia z domu. Oto, jak wziąć udział w akcji „Ty kupujesz polisę online – my sadzimy drzewo”:

  1. Ustal z doradcą zakres polisy komunikacyjnej lub ochrony pogwarancyjnej.
  2. Doradca wyśle oferty na adres e-mail.
  3. Wybierz ofertę i zapłać przez internet.
  4. Gotową polisę otrzymasz na maila.
  5. VW FS sadzi Twoje drzewo!

W efekcie każdy klient Volkswagen Financial Services, oprócz dbania o bezpieczeństwo swojego pojazdu, jednocześnie przyczynia się do ochrony środowiska.

 – Jesteśmy niezwykle dumni z sukcesu zeszłorocznej akcji i z entuzjazmem patrzymy na tegoroczne wyzwanie. Razem z naszymi klientami wspólnie tworzymy zrównoważoną przyszłość. Każda zakupiona polisa to kolejny krok w stronę zdrowszej, bardziej zielonej planety – dodaje Magdalena Kaca, dyrektor Departamentu Zarządzania Klientem i Produktem w Volkswagen Financial Services.

Volkswagen Financial Services zaprasza do udziału w akcji i wspólnego działania na rzecz ochrony naszej planety. Wszystkie informacje o inicjatywie można znaleźć na stronie: https://www.vwfs.pl/klienci-biznesowi/ubezpieczenia/twoja-polisa-online.html

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ubezpieczenia Petsy wprowadza darmowe ubezpieczenia w ramach swoich usług petsittingu. Biuro prasowe
2024-07-16 | 10:00

Petsy wprowadza darmowe ubezpieczenia w ramach swoich usług petsittingu.

Rozwijany od 2020 roku startup Petsy stał się w naszym kraju liderem usług opieki nad zwierzętami domowymi. Ich platforma, łącząca właścicieli pupili ze zweryfikowanymi petsitterami,
Ubezpieczenia Przetwórstwo przemysłowe: 24,2 tys. ofert pracy i rosnące znaczenie ubezpieczeń
2024-07-10 | 13:32

Przetwórstwo przemysłowe: 24,2 tys. ofert pracy i rosnące znaczenie ubezpieczeń

W przemyśle jest największy popyt na pracę – firmy mają 24,2 tys. wakatów. Pracodawcy sięgają po różne sposoby na przyciągnięcie pracowników. Do
Ubezpieczenia Czy EKUZ wystarczy polskim kibicom na Euro 2024?
2024-06-14 | 15:45

Czy EKUZ wystarczy polskim kibicom na Euro 2024?

Kibice z Polski pojadą za reprezentacją na co najmniej trzy mecze fazy grupowej Euro 2024. Jeżeli w podróż zabiorą kartę EKUZ, uzyskają dostęp do publicznej służby zdrowia

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gospodarka

Sektor MŚP wyczekuje cofnięcia Polskiego Ładu. W 2025 roku mały biznes może liczyć na więcej korzystnych zmian

Obrona interesów MŚP w postępowaniach interwencyjno-procesowych oraz uruchomienie mediacji pomiędzy organami administracji i przedsiębiorcami będą priorytetami w nowej kadencji Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Od czerwca to stanowisko piastuje Agnieszka Majewska. Jak wskazuje, najpilniejszą potrzeba jest jednak reforma danin publicznych, przede wszystkim zmiana sposobu rozliczania składki zdrowotnej. – Przedsiębiorcom mocno zależy, żeby wrócić do tego, co było przed Polskim Ładem. W tej chwili niektórzy zgłaszają się do Biura Rzecznika MŚP, wskazując, że płacą składki w wysokości ok. 300 tys. zł, to są olbrzymie pieniądze – mówi Agnieszka Majewska. Koalicjanci w rządzie mają jednak różne pomysły na tę reformę.

Problemy społeczne

Pielęgniarki narzekają na przeciążenie pracą i braki kadrowe. Jest to odczuwalne zwłaszcza dla młodego personelu

Niemal 3/4 pielęgniarek pozytywnie ocenia swoją satysfakcję zawodową z pracy, przede wszystkim doceniając zróżnicowanie zajęć i dobre relacje ze współpracownikami – wynika z badania SGGW w Warszawie. Duża grupa, zwłaszcza młodych osób wchodzących do zawodu, narzeka jednak na przeciążenie pracą i niedobór personelu. Obecnie Polska jest jednym z krajów o najniższej liczbie pielęgniarek, a ich średnia wieku to ponad 54 lata. Liczba odejść z zawodu będzie więc rosła z roku na rok.

Prawo

Prace nad przepisami o asystencji osobistej na ostatniej prostej. Pomoże ona zaktywizować zawodowo osoby z niepełnosprawnościami i ich opiekunów

Osoby z niepełnosprawnościami czekają na ustawowe uregulowanie asystencji osobistej. Jak zapowiedział w czerwcu Łukasz Krasoń, pełnomocnik rządu ds. osób z niepełnosprawnościami, projekt przepisów jest już na ostatniej prostej. Upowszechnienie się asystencji osobistej pozwoliłoby sporej grupie osób z niepełnosprawnościami na bardziej aktywne życie, także pod względem zawodowym. Z danych GUS wynika, że tylko 19,6 proc. z nich jest aktywnych zawodowo. – Asystencja osobista jest jak tlen i zapewnia możliwości niezależnego życia – mówi prezeska Fundacji Centrum Edukacji Niewidzialna Małgorzata Szumowska.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.