W Blue City przybywa klientów i najemców biur
Communication Unlimited
ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl
W Warszawie nie brakuje centrów handlowych i choć wydaje się, że są do siebie podobne, każde ma swoją specyfikę. Blue City jest wybierane przez klientów ze względu na komfort robienia zakupów, atrakcyjne ceny i możliwość skorzystania z unikatowej rodzinnej strefy rozrywki.
Wyniki ankiety przeprowadzonej przez agencję badawczą IQS pokazują, że Blue City jest wybierane przez klientów ze względu na komfort robienia zakupów, atrakcyjne ceny i możliwość skorzystania z unikatowej rodzinnej strefy rozrywki. Centrum jest postrzegane jako przyjazne, przestronne, rodzinne, wesołe i dobre na szybkie zakupy. Atutami Blue City są dogodna lokalizacja, ale i różnorodność oferty dopasowanej do profilu klientów.
Odwiedzalność Blue City już jesienią ubiegłego roku wróciła do poziomu z rekordowego 2019 roku. O dwucyfrową wartość rok do roku wzrosły również średnie obroty najemców. Centrum nie narzeka na poziom komercjalizacji, który utrzymuje się na poziomie 95 proc. i obecnie w Blue City do wynajęcia jest tylko kilka małych powierzchni. Wkrótce salon po Go Sport przejmie nowy najemca i w drugim kwartale otworzy swój sklep.
- Ludzie do nas przychodzą, bo mamy dobrą ofertę handlową skierowaną do klientów
z różną grubością portfela, unikatową rozrywkę oraz wysoki poziom wynajętej powierzchni. Wpływa to na zadowolenie z odwiedzin i przekłada się na chęć wracania do centrum– mówi Yoram Reshef, wiceprezes Blue City sp. z o.o.
Nowi najemcy biur
Coraz więcej klientów Blue City, podobnie jak w innych centrach handlowych, to obywatele Ukrainy. W ubiegłym roku w biurowej części kompleksu Blue City (Blue Office) swój oddział otworzyło Państwowe Przedsiębiorstwo „Dokument” z siedzibą w Kijowie. Instytucja, która zajęła 600 mkw., jest odpowiedzialna za aktualizację dokumentów i wydawanie paszportów obywatelom ukraińskim, którzy przebywają w Polsce. Wejście do tej placówki znajduje się na poziomie +2 centrum, przy części restauracyjnej.
W styczniu działalność w Blue Office rozpoczęła druga instytucja, której usługi skierowane są do Ukraińców. Centrum wizowe VFS, którego działania koncentrują się przede wszystkim na wspieraniu współpracy rządu kanadyjskiego z osobami przebywającymi do Polski z Ukrainy, wynajęło biuro o powierzchni 800 mkw. Wejście do VFS również zaplanowano na poziomie +2 centrum handlowego, tuż nad sklepem TK Maxx. Do centrum wizowego prowadzą osobne schody, na tarasie i w środku również zostały urządzone poczekalnie dla petentów.
- Instytucje te przyciągają do nas wielu obywateli Ukrainy, co bardzo nas cieszy. Nasi nowi klienci doceniają łatwy dojazd, możliwość wygodnego parkowania, a także szeroki dostęp do oferty handlowej i usługowej. Korzyści są obopólne. Dzięki nim restauracje i kawiarnie już od samego rana pracuje na pełnych obrotach, a i inni najemcy centrum zyskali kolejnych kupujących – dodaje Yoram Reshef.
Konkurencyjne stawki czynszu
Wcześniej wolną powierzchnię biurową Blue City udostępniło uchodźcom. Podczas największej fali emigracyjnej zorganizowało właśnie w części biurowej kompleksu Blue Office miejsca noclegowe, które funkcjonowało od końca lutego do maja 2022 roku pod roboczą nazwą „Hotel Taras”. W sumie w hotelu było 29 łóżek. Centrum przekazało gościom z Ukrainy pościel i ręczniki. Użyczyło obszerną, w pełni wyposażoną kuchnię oraz łazienki. Hotel przyjmował głównie kobiety i dzieci, które przebywały w Blue City w większości rotacyjnie.
- Szukamy cały czas najemców na pozostałe wolne powierzchnie biurowe. Mamy konkurencyjne stawki czynszu, jesteśmy elastyczni i oferujemy coś unikalnego: dostęp do sklepów i usług, w tym banków, poczty, centrum medycznego, klubu fitness, kina. Pracownicy Blue Office mają do dyspozycji 25 restauracji i kawiarni. Prowadzimy dla nich „Projekt Sąsiad”, czyli program korzyści dla pracowników biurowca. Dzięki niemu mogą korzystać na terenie centrum handlowego z licznych zniżek i benefitów. Ważnym udogodnieniem jest również bezpłatny parking dla pracowników oraz infrastruktura rowerowa – podsumowuje Yoram Reshef.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Ślązacy wciąż nie są uznani za mniejszość etniczną. Temat języka śląskiego wraca do debaty publicznej i prac parlamentarnych
W Polsce 600 tys. osób deklaruje narodowość śląską, a 460 tys. mówi po śląsku. Kwestia uznania etnolektu śląskiego za język regionalny od lat wzbudza żywe dyskusje. Zwolennicy zmiany statusu języka śląskiego najbliżej celu byli w 2024 roku, ale nowelizację ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych zablokowało prezydenckie weto. Ostatnio problem wybrzmiał podczas debaty w Parlamencie Europejskim, ale zdaniem Łukasza Kohuta z PO na forum UE również trudna jest walka o prawa mniejszości etnicznych i językowych.
Transport
Polacy z niejednoznacznymi opiniami na temat autonomicznych pojazdów. Wiedzą o korzyściach, ale zgłaszają też obawy

Polacy widzą w pojazdach autonomicznych szansę na poprawę bezpieczeństwa na drogach i zwiększenie mobilności osób starszych czy z niepełnosprawnościami. Jednocześnie rozwojowi technologii AV towarzyszą obawy, m.in. o utratę kontroli nad pojazdem czy o większą awaryjność niż w przypadku tradycyjnych aut – wynika z prowadzonych przez Łukasiewicz – PIMOT badań na temat akceptacji społecznej dla AV. Te obawy wskazują, że rozwojowi technologii powinna także towarzyszyć edukacja, zarówno kierowców, jak i pasażerów. Eksperci mówią także o konieczności transparentnego informowania o możliwościach i ograniczeniach AV.
Prawo
70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.