Komunikaty PR

W Centrum Galardia otwiera się Kaufland

2022-02-17  |  15:50
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Żelazińska
Valkea Media

Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/

Stage Capital, właściciel Centrum Galardia i Sierra Balmain, zarządca obiektu, podpisali umowę najmu z nowym operatorem spożywczym w Centrum Galardia. Już pod koniec lutego na powierzchni 4460 mkw., dotychczas zajmowanej przez Tesco, będzie funkcjonował Kaufland. To pierwszy w Starachowicach sklep tej sieci supermarketów.

„Cieszymy się, że możemy powitać Kaufland w Galardii, zapewniając naszym partnerom handlowym i rekreacyjnym obecność jednego z najlepszych na rynku sprzedawców żywności. Galardia dominuje w handlu detalicznym i rekreacyjnym w mieście, z powodzeniem funkcjonując w ciągu ostatnich dwóch lat trwania pandemii. Dzięki poszerzeniu oferty o Kaufland, sukces ten zostanie znacznie wzmocniony. Klienci ze Starachowic oraz okolic skorzystają z posiadania tak jakościowego, nowego sklepu spożywczego w sercu wiodącej oferty handlowej i rozrywkowej miasta. Szczególnie cieszy nas bezproblemowa współpraca ze wszystkimi naszymi partnerami, która umożliwiła realizację skomplikowanych transakcji. Chcielibyśmy przekazać szczere podziękowania dla Tesco, Kaufland oraz zespołu Sierra Balmain za ich ciężką pracę i profesjonalizm” – powiedział James Tugwell, investment manager Stage Capital.

„Jako jedna z największych sieci handlowych w Polsce nieustannie dokładamy starań, aby zapewnić klientom dostęp do różnorodnej oferty produktów najwyższej jakości w konkurencyjnych cenach. To nasza misja, którą od ponad 20 lat konsekwentnie realizujemy. Cieszymy się, że teraz będzie to możliwe także w Starachowicach. Lokalizacja w Centrum Galardia nie jest przypadkowa – takie umiejscowienie naszego marketu pozwoli mieszkańcom zrobić kompleksowe zakupy i skorzystać z szerokiego wachlarza usług na jednej przestrzeni. To duża oszczędność czasu, którą klienci bardzo cenią” – podsumowuje Ewelina Jarosińska, członek zarządu Kaufland Polska.

_______________________________________________________________________________________

Galardia to pierwsze, nowoczesne centrum handlowo-rozrywkowe w Starachowicach, w którym znajduje się także pierwsze w regionie wielosalowe kino Helios z czterema ekranami dla ponad 600 widzów. Centrum zostało wybudowane przez Stage Capital i Sierra Balmain. Otwarte w październiku 2014 roku oferuje klientom 38 sklepów znanych polskich i międzynarodowych marek oraz sześć punktów sprzedaży w formie kiosków. Sierra Balmain odpowiada za wszystkie aspekty zarządzania aktywami, zarządzanie nieruchomością oraz leasing.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Valkea Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.