Komunikaty PR

W Galerii nad Jeziorem przed Świętami otwiera się nowy salon Deichmann

2023-12-15  |  11:00
Biuro prasowe

Konińska Galeria nad Jeziorem powiększa swoją ofertę o jedną z najpopularniejszych sieci obuwniczych w Polsce. Nowy sklep Deichmann otworzył się dla klientów w przedświątecznym czasie, 14 grudnia.

Międzynarodowa sieć Deichmann obejmuje sklepy w 24 krajach Europy oraz USA. Jest to jedna z najbardziej rozpoznawalnych i najchętniej wybieranych marek obuwniczych również w Polsce.

Teraz tę popularną markę wprowadziła do swojej oferty konińska Galeria nad Jeziorem. Nowy sklep Deichmann otwarty został 14 grudnia. Klienci mają do dyspozycji salon o powierzchni 440 m2, w którym znaleźć mogą szeroką ofertę butów dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci, a ponadto torby, plecaki i akcesoria. Sklep został zaprojektowany i urządzony w nowoczesnym, charakterystycznym dla tej marki koncepcie. Minimalizm i stonowane barwy stanowią tło dla prezentowanego różnorodnego asortymentu.

„Poszerzanie grona naszych najemców o marki cenione i wyczekiwane przez klientów, jest naszym strategicznym celem. W tym roku udaje nam się go realizować bardzo systematycznie. Wiosną tego roku otworzyliśmy Sinsay, latem Pepco, teraz, w samym środku sezonu przedświątecznego możemy zaprosić mieszkańców Konina do sklepu jednej z topowych marek obuwniczych. Tym samym konsekwentnie komponujemy pożądany tenant mix” mówi Agata Stańkowska, Head of Leasing Sierra Balmain.

Deichmann swoją wiodącą na rynku pozycję zyskuje przede wszystkim dzięki dobrej relacji ceny do jakości, a przy tym utrzymywaniu oferty zgodnej z aktualnymi trendami. W ofercie sklepu znajdują się produkty marek własnych takich jak Graceland, Catwalk, eleganckie buty 5th Avenue czy obuwie tradycyjnych marek, jak Elefanten, Gallus i Medicus. Linię sportową tworzą znane brandy m.in. adidas, Nike, Puma, Fila oraz marki własne.

Nowy sklep obuwniczy poszerzył ofertę modową galerii, wśród której znajdują się sklepy takie jak: CCC, Martes Sport, Sinsay, Moodo, Top Secret czy Diverse. Malowniczo położona Galeria nad Jeziorem to pierwsze centrum handlowe w Koninie. Atrakcyjna okolica Jeziorka Zatorze, bezpłatny parking, dostępność kina Helios, organizowane tu wydarzenia, a także szeroka oferta sklepów, sprawiają, że jest ona chętnie wybieranym miejscem zakupów i rodzinnego spędzania czasu. Za komercjalizację galerii odpowiada Sierra Balmain.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Konsument Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.