W imię bezpieczeństwa marek w Internecie – RTB House dołącza do GARM
RTB House, globalna firma dostarczająca nowoczesne technologie marketingowe dla największych marek i agencji na całym świecie, przystąpiło do stowarzyszenia GARM (The Global Alliance for Responsible Media). Ten kluczowy partnerski projekt to dla RTB House kolejny krok w kierunku jeszcze większego zaangażowania na rzecz bezpieczeństwa marek w Internecie oraz starań o bardziej odpowiedzialny wirtualny ekosystem.
GARM to organizacja powstała w 2019 roku z inicjatywy WFA (World Federation of Advertisers), która za cel obrała walkę ze szkodliwymi treściami w Internecie oraz możliwością ich monetyzowania za pośrednictwem reklam. The Global Alliance for Responsible Media to wyjątkowy projekt, który z powodzeniem jednoczy siłę i wiedzę wydawców, agencji mediowych, dostawców oraz krajowych partnerów – każdy ze stowarzyszonych podmiotów odgrywa kluczową rolę we wspólnych działaniach na rzecz priorytetyzacji bezpieczeństwa w Internecie.
Do największych globalnych członków zrzeszonych w ramach GARM należą dziś takie marki jak Adidas, Microsoft, Havas Media czy LinkedIn. RTB House zasili to prestiżowe grono swoją ekspertyzą z dziedziny ochrony prywatności oraz reklamowych rozwiązań cookieless, opartych na algorytmach Deep Learning. Firma dołączy do specjalnej grupy projektowej skoncentrowanej na kluczowych zagadnieniach dotyczących odpowiedzialności i bezpieczeństwa w sieci, takich jak:
- Stworzenie wspólnej definicji GARM dot. szkodliwych treści
- Opracowanie standardów raportowania GARM dot. szkodliwych treści
- Opieka i niezależny nadzór nad kwestiami działań dot. bezpieczeństwa marki, prowadzenia integracji oraz raportowania
- Opracowanie narzędzi pozwalających na lepsze zarządzanie treściami sąsiadującymi z reklamami marki
Jako RTB House mamy obowiązek chronić zarówno marki, jak i użytkowników przed szkodliwymi treściami, zapewniając reklamodawcom najskuteczniejsze rozwiązania w zakresie brand safety. Dlatego z dumą dołączamy do zaszczytnego grona członków GARM, aby wspólnie podjąć wyzwanie nad opracowaniem spójnych i przejrzystych wytycznych reklamy online. Dla naszej firmy to kolejny krok w celu zrealizowania misji dbałości o bezpieczeństwo marki w Internecie – mówi Andrzej Surkont, dyrektor działu Global Inventory Partnerships w RTB House.
Jesteśmy szczęśliwi z dołączenia RTB House do naszego rosnącego grona liderów sfery digital, którzy wspólnie podjęli walkę o stworzenie sprawiedliwszego i bardziej odpowiedzialnego krajobrazu mediów cyfrowych. RTB House, jako firma stawiająca na bezpieczeństwo marek i autorzy nowoczesnej technologii świetnie współgrającej z podjętymi przez GARM wyzwaniami, to cenny partner w dalszym rozwoju naszej strategii bezpieczeństwa marek w sieci – dodaje Rob Rakowitz, Initiative Lead, GARM
Oprócz dołączenia do globalnej inicjatywy GARM, w 2021 r. RTB House zdobyło również certyfikat TAG (Trustworthy Accountability Group), jednocześnie spełniając wszystkie wymagania organizacji dotyczące certyfikacji w zakresie przeciwdziałania nieuczciwym praktykom. Tym samym algorytmy narzędzi RTB House są zgodne z najwyższymi standardami branżowymi w zakresie monitorowania, wykrywania i blokowania nieprawidłowego ruchu.
---
Informacje dla redaktorów
RTB House to globalna firma dostarczająca innowacyjne rozwiązania marketingowe dla największych marek z całego świata. Autorski mechanizm zakupu reklam, oparty w stu procentach o algorytmy Deep Learning, umożliwia reklamodawcom osiąganie znaczących wyników oraz realizację celów krótko-, średnio- i długoterminowych.
Spółka RTB House została założona w 2012 roku i posiada biura w ponad 30 lokalizacjach na całym świecie, m.in. w Nowym Jorku, Londynie, Tokio, Singapurze, São Paulo, Moskwie, Stambule, Dubaju i Warszawie. Zespół składa się z ponad 500 specjalistów i obsługuje ponad 2000 kampanii dla klientów w krajach Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki, Azji, Pacyfiku oraz Ameryki Północnej i Południowej.
Od 2018 roku, po pomyślnym wdrożeniu technologii Deep Learning w 100 procentach algorytmów, RTB House uruchomiła dwa, niezależne od głównego działu R&D, zespoły koncentrujące się na rozwiązaniach z zakresu marketingu i technologii. AI Marketing Lab jest ukierunkowany na badania i rozwój w szeroko pojętym obszarze marketingu. Z kolei celem Creatives Lab jest rozwój kreacji, zwiększanie ich efektywności, jak również poszerzanie oferty w zakresie dostępnych formatów, jak np. kreacje dynamiczne czy wideo, precyzyjnie dopasowanych do potrzeb brandingowych klientów.
Więcej informacji na stronie www.rtbhouse.com.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.