Komunikaty PR

W pandemii rośnie sprzedaż płyt gazowych bez płomieni

2021-04-27  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Hanna Gehrke - Gut
GutPR Hanna Gehrke - Gut

ul. Ludwika Rydygiera 14/14
50-249 Wrocław
gutpr|gutpr.pl| |gutpr|gutpr.pl
512078181
gutpr.pl

Branży AGD udało się uniknąć kryzysu spowodowanego pandemią koronawirusa. Polacy zamknięci w domach zauważyli wszelkie braki lub niefunkcjonalności w wyposażeniu - i postanowili to zmienić. Dzięki temu wiele firm produkujących sprzęty gospodarstwa domowego odnotowało w 2020 roku wzrosty w sprzedaży swoich rozwiązań. Jednym z nich była firma SOLGAZ, polski producent innowacyjnych płyt gazowych bez płomieni.

Pandemia odbiła swoje piętno na wielu branżach - nie tylko ze względu na początkowe utrudnienia w funkcjonowaniu zakładów pracy, obostrzenia i nakazy państwowe. Producentów sprzętu AGD niewątpliwie dotknęło czasowe zamknięcie sklepów stacjonarnych, stanowiących główny kanał sprzedaży. W krótkim okresie w to miejsce pojawiła się efektywna sprzedaż online.

Mimo tego, niektóre przedsiębiorstwa w czasie trwania pandemii cieszyły się stabilnym i rosnącym zainteresowaniem klientów. Mowa tutaj o firmie SOLGAZ, polskim producencie sprzętu AGD z 18-letnim doświadczeniem, specjalizującym się w wytwarzaniu produktów wyjątkowych w skali rynku – opatentowanych płyt gazowych opartych na technologii gaz-pod-szkłem. O powodach uzyskanych wzrostów w trudnym dla wielu przedsiębiorstw czasie opowiada Ireneusz Bartnikowski, Prezes firmy SOLGAZ.

Nowa rzeczywistość

Ostatni rok był czasem nie zawsze pełnym optymizmu dla wielu Polaków. Przymusowa izolacja, dystans społeczny oraz przeniesienie pracy z biura do domu sprawiły, że zupełnie inaczej podeszliśmy do podejmowania decyzji zakupowych, wstrzymując niektóre planowane inwestycje, a zajmując się tym, co dzieje się bezpośrednio wokół nas. Długotrwałe zamknięcie w domach pokazało wiele niedociągnięć naszych mieszkań, których wnętrza dotychczas wydawały się być wystarczające, a wymuszona zmiana stylu życia wpłynęła na pojawienie się zupełnie nowych potrzeb.

- Wybuch pandemii i zamknięcie w domach było motorem napędowym do przeprowadzenia wielu mniejszych i większych remontów w naszych domach. Wynikły one z tego, że dotychczasowa funkcjonalność, której wymagaliśmy od domowej przestrzeni przestała być dla wielu z nas wystarczająca. Odczuliśmy potrzebę ulepszenia i upiększenia wnętrz. Duży wpływ na chęć zmian w przestrzeni kuchennej, czyli na przykład wymianę sprzętu AGD, miało wstrzymanie pracy lokali gastronomicznych, z których usług chętnie korzysta gro Polaków. Wielu z nas odkryło też podczas lockdownu nowe pasje i umiejętności kulinarne, które wymagały unowocześnienia kuchni - mówi Ireneusz Bartnikowski, Prezes firmy SOLGAZ.

Podczas czasowego zamykania sklepów, nabywcy rozpoczęli poszukiwanie rozwiązań AGD w Internecie. Sprzedaż online w trakcie pandemii stała się motorem napędowym dla wielu firm, w tym także SOLGAZ.

W stronę gazu

Jednym z najpopularniejszych rozwiązań, które przez lata królowało w polskich kuchniach są kuchenki gazowe. Niski koszt gotowania na gazie nie zawsze rekompensował wady tego typu sprzętu - trudności w czyszczeniu wystających palników, do których trudno jest się dostać oraz generowanie dużej ilości tłuszczu, który osadza się nie tylko na samej płycie kuchennej, ale także na piekarniku, blacie, garnkach czy ścianach, a także zwiększone prawdopodobieństwo poparzenia lub podpalenia leżącej w bliskiej odległości ścierki. Stąd w trakcie pandemii zwolennicy gotowania na gazie chętnie zamieniali tradycyjne rozwiązania na nowoczesne płyty w technologii gaz-pod-szkłem. Ceramiczne płyty bez wystających rusztów są proste w utrzymaniu czystości, a dodatkowo płyta gazowa zużywa do 50% mniej gazu niż tradycyjna kuchenka gazowa. Te wszystkie zalety – w połączeniu z cenami gazu, które – w przeciwieństwie do prądu - nie są obarczone dużymi podwyżkami sprawiły, że sprzedaż płyt gazowych bez płomieni nawet podczas panującej pandemii gwałtownie wzrosła.

Produkty pierwszej potrzeby

Wyposażenie kuchni ma wpływ na jakość i komfort życia. Polacy coraz świadomiej podchodzą do zakupu sprzętów AGD, które oferują więcej niż podstawowa funkcjonalność wynikająca z przeznaczenia danych rozwiązań. Poszukujemy produktów, które ułatwią codzienne czynności, a także zagwarantują wysoką estetykę wykończenia.

- Rozwiązania SOLGAZ wytwarzane są w nowoczesnej fabryce w Świdnicy. W 2019 roku zakończyliśmy naszą dużą inwestycję, dzięki której podwoiliśmy powierzchnię produkcyjną, co wpłynęło na komfort pracy podczas tworzenia nowych rozwiązań. Wybuch pandemii zbiegł się w czasie z premierą naszych nowych płyt gazowych Innova, które wyposażone zostały w wyjątkowe i niespotykane dotychczas rozwiązania. Innowacja jest dla nas kluczowa w przypadku prac projektowych, ponieważ staramy się dostarczać klientom rozwiązania spełniające najśmielsze wymagania, a nasze płyty gazowe bez płomieni cieszą się rosnącą popularnością wśród osób wyposażających kuchnie. Właśnie te aspekty sprawiły, że w środku panującej pandemii odnotowaliśmy wzrost sprzedaży – dodaje prezes SOLGAZ.

Firma SOLGAZ to stosunkowo młody, polski gracz na rynku AGD, który od 18 lat dostarcza innowacyjne i dopracowane sprzęty. Nacisk kładziony na rozwój technologii zaowocował stworzeniem wyjątkowego w skali światowej rozwiązania, którym są płyty gazowe bez płomieni. Tym samym możliwe stało się korzystanie z rozwiązań opartych na najtańszym paliwie – czyli gazie – z możliwością zapewnienia funkcjonalności, które dają płyty elektryczne lub indukcyjne. Pomysł firmy SOLGAZ został pozytywnie przyjęty przez wielu konsumentów, którzy chcą nadal korzystać w swojej kuchni z gazu, lecz stawiają na nowoczesność i bezpieczeństwo – niezależnie od aktualnych warunków epidemicznych. Poza płytami bez płomieni, które są osią sprzedaży SOLGAZ, w ofercie znajdują się także okapy, piekarniki i akcesoria, dzięki którym możliwe jest pełne wyposażenie kuchni w sprzęt AGD.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: GutPR Hanna Gehrke - Gut
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Immersyjny pokaz sztuk wizualnych na suficie warszawskiej Promenady Biuro prasowe
2024-10-16 | 12:00

Immersyjny pokaz sztuk wizualnych na suficie warszawskiej Promenady

Warszawskie centrum handlowe Promenada po raz kolejny wyznacza standardy w branży retail, tworząc specjalną przestrzeń dla pokazów sztuki cyfrowej Promenada Digital Art Space. Na
Handel W Polsce rośnie sprzedaż dóbr luksusowych. Jak nie stracić tej grupy klientów?
2024-10-16 | 09:53

W Polsce rośnie sprzedaż dóbr luksusowych. Jak nie stracić tej grupy klientów?

Branża dóbr luksusowych, obejmująca biżuterię, zegarki, ekskluzywną odzież czy drogie alkohole ma się w Polsce świetnie. Według KMPG wartość tego segmentu rynku w Polsce wzrosła
Handel Zwrotka jako pierwszy operator systemu kaucyjnego w Polsce korzysta z bazy GS1
2024-10-15 | 14:00

Zwrotka jako pierwszy operator systemu kaucyjnego w Polsce korzysta z bazy GS1

Krajowy System Kaucyjny Zwrotka pioniersko wykorzystuje bazę danych „Moje GS1” i wyznacza nowy standard w branży. Dzięki wsparciu globalnych norm GS1, proces zwrotu opakowań

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Green Industry Summit 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Polska unijnym liderem w pracach nad Społecznym Planem Klimatycznym. Ma pomóc w walce z ubóstwem energetycznym

Polska jest najbardziej zaawansowana spośród państw członkowskich w pracach nad stworzeniem Społecznego Planu Klimatycznego, który ma zostać przedstawiony w ciągu kilku tygodni. W ramach planu 50 mld zł ze Społecznego Funduszu Klimatycznego trafi na wsparcie transformacji energetycznej w Polsce, z czego jedna trzecia – na inwestycje w obszarze budownictwa. Z założenia środki te mają uchronić najbiedniejszych przed ubóstwem energetycznym w czasie przejściowym transformacji energetycznej.

IT i technologie

Nowe technologie zmieniają pracę statystyków. Mogą poddawać szybkiej analizie duże zasoby informacji

Rozwój nowoczesnych technologii, w tym zwłaszcza uczenia maszynowego czy generatywnej sztucznej inteligencji, zwiększa możliwości statystyków. Mogą oni korzystać z nowych źródeł danych i poddawać szybkiej analizie duże zasoby informacji. Wraz z rozwojem narzędzi informatycznych zmienia się też sposób, w jaki odbiorcy poszukują danych statystycznych. Opracowania przygotowywane przez jednostki takie jak Główny Urząd Statystyczny czy Eurostat będą musiały konkurować z tymi, które przygotowują podmioty niewyspecjalizowane lub nawet modele językowe, bazujące często na niepewnych źródłach.

DlaWas.info

Infrastruktura

Firmy energetyczne cierpią na niedostatek kadr. Niepewność w branży zniechęca do edukacji w tym kierunku

Branżę energetyczną w całej Europie, także w Polsce, czeka szeroko zakrojona zielona transformacja. Tymczasem w ciągu ostatnich 30 lat dokonywano bardzo mało inwestycji w tym sektorze, a wykonawcy zajmujący się budową infrastruktury borykają się z niedostatkiem odpowiednio wykwalifikowanej kadry. Przyciąganie pracowników i szkolenie ich jest utrudnione przez niepewność zamówień w kolejnych latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.