Komunikaty PR

W partnerstwie siła – konferencja biznesowa KOMSA Polska z czołowymi vendorami

2023-04-07  |  14:00
Biuro prasowe

Partnerstwo to nieoficjalny motyw przewodni, jaki towarzyszył zorganizowanej przez KOMSA Polska 23 marca w podwarszawskiej Jachrance konferencji biznesowej. Na zaproszenie dystrybutora ICT wzięli w niej udział czołowi vendorzy na rodzimym rynku, którzy zaprezentowali uczestnikom (resellerom i klientom B2B) najnowsze rozwiązania produktowe oraz sposoby na generowanie zysków w nowej, naznaczonej kryzysem rzeczywistości.

 

Siła partnerstwa KOMSA z vendorami i klientami

Wagę takich spotkań z punktu widzenia prowadzenia biznesu podkreślił Dominik Kaczmarek, CEO/CSO w KOMSA Polska:

– Tego typu crossowe spotkania są w stanie zapewnić naszym klientom dostęp do nowych inicjatyw produktowych po stronie vendorów oraz rozwinąć sieć kontaktów biznesowych, dzięki czemu mogą oni rozszerzać portfolio swoich organizacji i budować przewagę konkurencyjną na rynku. Dziękuję naszym partnerom, czyli firmom Alcatel-Lucent Enterprise, Asus, HTC, Samsung i Poly za obecność, ekspozycję swoich rozwiązań i merytoryczne dyskusje kuluarowe.

„Crossowość” to zresztą określenie trafnie oddające przebieg konferencji i różnorodność prezentowanych w jej trakcie rozwiązań, których beneficjentami są resellerzy, a także klienci końcowi B2B.

  • Szymon Nowakowski z Alcatel-Lucent Enterprise opowiedział zgromadzonym gościom o rozwiązaniach z obszaru nowoczesnej i zautomatyzowanej sieci LAN/WLAN. W swoim wystąpieniu zwrócił uwagę na tak znaczące aspekty jak: optymalizacja kosztowa i funkcjonalna w projektowaniu sieci, automatyzacja, bezpieczeństwo czy rola mikro- i makrosegmentacji urządzeń.
  • Piotr Kozłowski z firmy Asus opowiedział o znaczących różnicach między rozwiązaniami B2B a konsumenckimi w kontekście segmentu komputerów osobistych. W jego wystąpieniu nie zabrakło także tematu społecznej odpowiedzialności producentów sprzętu oraz segmentu tzw. chromebooków. Z biznesowego punktu widzenia jest on o tyle istotny, że cechuje się znaczącym potencjałem wzrostu, jeśli chodzi o sprzedaż na polskim rynku.
  • Maria Jeruzalska i Dorota Paszyńska z HTC zabrały gości w świat wirtualnej rzeczywistości w biznesowej odsłonie. Na przykładach realnych wdrożeń z takich branż jak automotive, edukacja, medycyna czy handel, pokazały realne korzyści płynące z zastosowania rozwiązań VR. Szybsze i bardziej angażujące szkolenia czy przynoszący dodatkowe zyski upgrade sprzedażowy to tylko dwie z nich.
  • Jacek Klee z Samsung Electronics Polska przedstawił receptę na sprzedaż w czasach rynkowego kryzysu i spadającego popytu. Są nim dobrze stworzone programy i kanały partnerskie, w których klient biznesowy zyskuje nie tylko najwyższej jakości produkt, np. z kategorii Display, ale także kompleksowe wsparcie w procesie sprzedażowym i posprzedażowym.
  • Magdalena Malowana-Wąsiewicz reprezentująca fimę Poly / HP poruszyła z kolei temat pracy mobilnej w kontekście systemów wyposażenia sal wideokonferencyjnych oraz profesjonalnych urządzeń personalnych do komunikacji głosowej i wideo. Tajemnicą poliszynela jest, że zapotrzebowanie na nie gwałtowanie wzrosło w trakcie pandemii. Dodatkowo, w firmach właśnie nadchodzi cykl masowej wymiany sprzętu po 2-3 latach użytkowania.

 

Siła partnerstwa KOMSA z Westcoast

Partnerstwo, tyle że podejmowane na nieco innym polu, to również istotny czynnik wzrostu dla polskiego oddziału i całej Grupy KOMSA. Zwrócił na to uwagę Dominik Kaczmarek, odnosząc się do planowanego połączenia z Westcoast Ltd.

– Jesteśmy w przededniu fuzji KOMSA z Westcoast, która na pewno zapewni nam, a w efekcie naszym partnerom, dostęp do znacznie większej liczby brandów. Mamy przy tym zamiar nieco inaczej postępować, jeśli chodzi o kwestie ekspozycji naszej marki na rynku, poszerzając ją o wymiar europejski, a nie wyłącznie lokalny, jak było do tej pory.

Przedstawiciele KOMSA Polska nieraz podkreślali, że partnerskie relacje z vendorami oraz klientami są wpisane w DNA firmy, jeśli chodzi o filozofię prowadzenia biznesu. Ostatnia konferencja biznesowa i postępująca fuzja z Westcoast stanowią mocny dowód to potwierdzający.

 

 

 

KOMSA Polska sp. z o.o. to jeden z liderów dystrybucji sprzętu ICT. Firma jest częścią niemieckiego koncernu KOMSA AG.
Na polskim rynku działa od 1999 roku, czyli ponad 20 lat. Współpracuje z około 200 vendorami w całej Europie. Wśród nich są tak znane marki jak: Acer, Alcatel-Lucent, Asus, Garmin, Huawei, Jabra, Lenovo, MSI, Nokia, Samsung, Sony.

W portfolio KOMSA Polska znajduje się elektronika użytkowa dla rynku B2B, E-Commerce, Retail. Są to m.in. notebooki biznesowe oraz konsumenckie, tablety, smartfony, monitory i rozwiązania Digital Signage oraz pamięci, dyski, nawigacje, akcesoria gsm. W gamie dostępnych produktów znajdują się również urządzenia z dziedziny smart home, fitness i wearables.

Firma zapewnia swoim Partnerom biznesowym pełne wsparcie w zakresie oferowanych rozwiązań i produktów.
Od dedykowanego opiekuna handlowego, poprzez magazyny logistyczne, zabezpieczające stoki pod danego klienta, na atrakcyjnych warunkach kredytowania oraz szkoleniach produktowych skończywszy.

W strukturze KOMSA Polska znajduje się również Dział Sales Solutions. Na co dzień wspiera on klientów biznesowych w zakresie zaawansowanych projektów, koncentrując się na rozwiązaniach sieciowych LAN/WLAN i zunifikowanej komunikacji. Uzupełnieniem oferty działu jest sprzęt konferencyjny audio/video do pracy grupowej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce Biuro prasowe
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną
IT i technologie Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
2025-03-18 | 10:00

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Emitel S.A. intensyfikuje swoją działalność w Wielkopolsce. Spółka kontynuuje rozwój projektów na terenie całego kraju. Wśród ogólnopolskich,
IT i technologie Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
2025-03-03 | 12:05

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

W zeszłym roku Motorola i Lenovo utworzyły ekosystem Smart Connect, aby umożliwić płynną współpracę smartfonów, tabletów oraz komputerów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Rząd zapowiada nową strategię wspierającą polski kapitał. Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji państwowych

Premier Donald Tusk podczas otwarcia wiosennej odsłony Europejskiego Forum Nowych Idei zapowiedział nową politykę gospodarczą, opartą na odbudowie i repolonizacji krajowej gospodarki. Przy wyborze wykonawców w państwowych inwestycjach mają być promowane polskie firmy, a zadaniem administracji ma być dbanie o interes narodowy. – Wydaje mi się, że powinniśmy jednak przede wszystkim patrzeć na to, kto i jak skutecznie będzie wspierał polskie firmy, inwestycje, bo to jest to, czego potrzebujemy – ocenia dr Henryka Bochniarz, przewodnicząca Rady Głównej Konfederacji Lewiatan.

Finanse

Członek RPP spodziewa się obniżki stóp procentowych już w maju, może nawet o 50 pb. Potem dyskusja o kolejnej obniżce możliwa w lipcu

Nie najlepsze dane z gospodarki w I kwartale roku oraz inflacja o połowę niższa niż w chwili ostatniej obniżki stóp – to zdaniem Ludwika Koteckiego, członka RPP, wystarczająco mocne powody przemawiające za cięciem kosztu pieniądza już na majowym posiedzeniu. W grze może być nawet 50 punktów bazowych na początek, a do końca roku dwa razy tyle. Podwyższona niepewność w globalnej gospodarce spowodowana polityką administracji w Waszyngtonie to dodatkowy czynnik, który powinien wesprzeć decyzję o poluzowaniu polityki pieniężnej.

Prawo

Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP. Urząd zyska nowe kompetencje

Zgodnie z procedowaną ustawą Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorców stanie się Rzecznikiem Praw Przedsiębiorców i zyska nowe uprawnienia. Wśród nich najważniejsze to możliwość reprezentowania wszystkich przedsiębiorstw, niezależnie od ich wielkości, i rolników, a także inicjatywa ustawodawcza. Ustawą w kolejnych tygodniach ma się zająć rząd.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.