Komunikaty PR

W Żabce zapłacisz Kuponami Sodexo

2023-11-15  |  10:00
Biuro prasowe

Żabka wspólnie z partnerem – firmą Pluxee (dawniej Sodexo Benefits & Rewards Services Polska) – udostępniła nową bezgotówkową metodę płatności. We wszystkich 10 000 sklepach sieci Żabka klienci mogą już płacić za zakupy Kuponami Sodexo – Podarunkowymi, Premiowymi, Żywieniowymi i Profilaktycznymi.

To już kolejna metoda płatności bezgotówkowych udostępniona klientom dzięki współpracy Żabki z Pluxee Polska. Od marca br. taką możliwość mają już posiadacze Kart Sodexo – Lunch Pass, Premiowych, Podarunkowych i Profilaktycznych.

Od 25 lat Żabka spełnia obietnicę bliskości i wygody, oferując produkty i usługi dostosowane do potrzeb współczesnych konsumentów, koncentrując się na rozwiązaniach Quick Meal i Food to Go. Współpraca z firmą Pluxee Polska to ważny krok w rozwoju oferowanego przez nas pakietu „Wygodnych usług”. Wierzymy, że dzięki niej klienci jeszcze chętniej będą robić zakupy w sklepach naszej sieci – mówi Przemysław Tomaszewski, Dyrektor ds. Sprzedaży i Rozwoju Usług, Grupa Żabka.

W sklepach Żabka na klientów czeka bogata oferta pożywnych i gotowych dań, które idealnie sprawdzają się na lunch czy przekąskę o każdej porze dnia. Są wśród nich na przykład pełnowartościowe produkty, które sieć oferuje w ramach programu „Porcja DobreGO!”. Żabka to nie tylko odżywcze rozwiązania żywieniowe, ale też troska o środowisko i działania mające realny wpływ na rozwój gospodarki. Realizując Strategię Odpowiedzialności, Żabka demonstruje swoje zaangażowanie w tworzenie bardziej zrównoważonego stylu życia dla każdego i na co dzień, przy jednoczesnej minimalizacji wpływu na środowisko w całym łańcuchu wartości.

Możliwość zrealizowania Kart i Kuponów Sodexo w sklepach Żabka to ważna informacja zarówno dla osób nagrodzonych w programach wsparcia sprzedaży (konkursach, loteriach, programach lojalnościowych), jak i dla pracowników docenionych przez pracodawcę dodatkowymi środkami w formie benefitu.

 – Po 25 latach obecności na polskim rynku Sodexo Benefits and Rewards Services Polska zmieniło się w Pluxee Polska. Nowoczesną, radosną, markę, która stawia na innowacje i nowoczesne technologie. Chcemy jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby konsumentów i dostarczać im rozwiązania w pełni elastyczne, które mogą być realizowane wszędzie tam, gdzie tego potrzebują. Dlatego wyjątkowo cieszy nas, że od teraz karty i kupony zarówno pod marką Sodexo, jak i nową marką Pluxee będą przyjmowane także we wszystkich placówkach Żabki w całej Polsce – mówi Michał Dylewski, Dyrektor ds. Partnerstw, Pluxee Polska.

Zmiana marki z Sodexo na Pluxee oznacza, że przez jakiś czas na rynku będą dostępne zarówno karty i kupony oznaczone marką Sodexo, jak i Pluxee. Oba formaty będą ważne i można nimi będzie swobodnie płacić we wszystkich punktach akceptujących.

Kupony Sodexo są papierową, bezgotówkową formą płatności. Aby je zrealizować, należy udać się do dowolnego sklepu Żabka na terenie całego kraju, wziąć z półki interesujący nas produkt lub produkty i podejść z nimi do kasy. Przed finalizacją paragonu, należy poinformować sprzedawcę o wybranej metodzie płatności i przekazać kasjerowi Kupon Sodexo. Kupony są jednorazowe. Kasjer z Kuponu nie wydaje reszty, natomiast w przypadku realizacji zakupu towarów za kwotę wyższą niż wartość Kuponu należy dopłacić różnicę innym Kuponem Sodexo, gotówką lub kartą płatniczą.

Dla klienta płatność Kartami Sodexo oraz Kartami Pluxee nie różni się niczym pod względem obsługi od płatności innymi kartami płatniczymi. Wystarczy poinformować kasjera o metodzie płatności i zbliżyć lub włożyć kartę do terminala płatniczego, po czym wpisać właściwy PIN.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów Biuro prasowe
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Motoryzacja

UE dąży do większej samodzielności w dostępie do surowców krytycznych. Częściowo pozyska je z recyklingu baterii

Zgodnie z aktem o surowcach krytycznych władze unijne dążą do zwiększenia niezależności w zakresie ich dostaw od Chin i innych krajów  trzecich. Do 2030 roku ze źródeł zewnętrznych ma pochodzić nie więcej niż 65 proc. rocznego zużycia każdego z surowców. Z kolei 25 proc. ma pochodzić z recyklingu. – Te cele nie są nadambitne, bo recykling to relatywnie młoda część gospodarki, więc legislacja, która narzuca te poziomy odzysku i recyklingu to jedno, a realia to drugie – mówi Paweł Jarski, prezes zarządu Elemental Holding. Podkreśla jednak, że Europa ma duży potencjał w zwiększeniu odzysku i przetwarzania cennych surowców

Konsument

Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.

Edukacja

Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.