Wakacje.pl wzmacniają ofertę Nowych Bielaw

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations
ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Nowe Bielawy wzmacniają ofertę w segmencie usługowym. W toruńskim centrum handlowym właśnie zadebiutowało biuro podróży Wakacje.pl.
– Oferta usługowa Nowych Bielaw staje się nie tylko coraz szersza, ale także coraz bardziej kompleksowa, dając klientom możliwość załatwienia wielu spraw pod jednym dachem. Taki rozwój tego segmentu jest jednym z naszych leasingowych celów – mówi Karolina Nitowska, Leasing Director w Greenman Poland.
– Otwarcie Wakacje.pl jest tego najlepszym przykładem. Dzięki nowemu biuru podróży, które wzbogaca aktualną już ofertę, odwiedzający centrum mają teraz też dostęp do niezwykle szerokiej propozycji wiodących i sprawdzonych touroperatorów, a przez to do tysięcy atrakcyjnych destynacji wyjazdowych w kraju i zagranicą – dodaje.
Wakacje.pl to dziś lider na rynku zorganizowanych wyjazdów turystycznych. Planujący wypoczynek mogą u niego znaleźć bazę prawie 75 tys. ofert do 150 krajów, która jest codziennie aktualizowana i obejmuje ponad 100 doskonale znanych na europejskim rynku biur podróży – m.in. Rainbow Tours, Grecos, Coral Travel i wielu innych.
W swojej ofercie Wakacje.pl mają m.in. wczasy pobytowe w Polsce i zagranicą, wycieczki objazdowe na całym świecie, wycieczki do egzotycznych krajów, wypoczynek połączony ze zwiedzaniem, pobyty świąteczne, obozy, kolonie, a także bilety lotnicze i autokarowe, rezerwację hoteli. Korzystający z Wakacje.pl znajdą tutaj także wszystkie niezbędne dodatkowe usługi związane z turystyką: ubezpieczenia, rezerwacje wycieczek fakultatywnych oraz miejsc parkingowych.
– Wakacje.pl to doskonale rozpoznawalna marka, z którą co roku tysiące Polaków planuje urlop. Otwarcie biura podróży w Nowych Bielawach sprawia, że także nasi klienci mogą skorzystać z tej niezwykle ciekawej i zróżnicowanej propozycji, w dodatku w jednym miejscu – mówi przedstawicielka leasingu.
– Jestem przekonana, że ten debiut spotka się z ogromnym zainteresowaniem lokalnego rynku. Tym bardziej, że pojawienie się nowego najemcy zbiega się z okresem, kiedy to Polacy intensywnie planują wyjazdy na letnie wakacje i długie weekendy, a co za tym idzie poszukują ekspertów i zaufanych partnerów, z którymi mogą przygotować się do urlopu – dodaje.
Znajdą coś jeszcze. – Przygotowujemy oferty szyte na miarę pod każdego klienta. Jest on dla nas jak gość, którego obsługa zaczyna się od momentu wejścia do salonu i trwa aż do powrotu do kraju. Aby jak najlepiej go obsłużyć, systematycznie uczestniczymy w szkoleniach produktowych oraz sprawdzamy nowe obiekty na wyjazdach typu study tour, aby jak najdokładniej zaprezentować klientowi wybrane destynacje – mówi Natalia Gotowalska, kierownik salonu Wakacje.pl w Nowych Bielawach.
Wakacje.pl to kolejny najemca w segmencie usługowym Nowych Bielaw. Odwiedzający centrum znajdą tu punkty m.in. banków Millenium i mBank, teleoperatorów Orange, Plus/Polsat Box, T-Mobile, i Play, Canal Plus, Kodano Optyk, Vision Express, Poczty Polskiej, Panek czy Pralni EBS. Od niedawna działa tu także biuro podróży TUI.
– Oferta usługowa Nowych Bielaw stale zyskuje, a co najważniejsze, staje się coraz bardziej kompletna, dając klientom duży wybór i ogrom możliwości. To kierunek rozwoju, który planujemy umacniać, tworząc ofertę convenience, nie tylko w obszarze handlowym, ale i usługowym – mówi Karolina Nitowska.
Centrum Nowe Bielawy zlokalizowane jest we wschodniej części Torunia w pobliżu DK 15 i 80 oraz autostrady A1, niecałe 15 minut od Starego Miasta. Otwarty w 2002 roku obiekt ma powierzchnię 25 tys. m kw. GLA i liczy sobie 70 sklepów, restauracji i punktów usługowych. Wśród kluczowych najemców znaleźć można m.in. Carrefour, Jysk, RTV Euro AGD, Douglas, home&you, Big Star, Carry, Rossmann, Pepco i CCC. W 2022 roku rozpoczęto rozbudowę obiektu. Już powstał pierwszy park handlowy, w którym znaleźć można 3 sklepy wielkopowierzchniowe – NEONET, Komfort i Jysk. W trakcie realizacji jest druga, bliźniacza inwestycja, którą również wypełnią 3 marki. Oba obiekty są już w pełni skomercjalizowane.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.