Komunikaty PR

Wakacje.pl wzmacniają ofertę Nowych Bielaw

2023-04-27  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

Nowe Bielawy wzmacniają ofertę w segmencie usługowym. W toruńskim centrum handlowym właśnie zadebiutowało biuro podróży Wakacje.pl.

– Oferta usługowa Nowych Bielaw staje się nie tylko coraz szersza, ale także coraz bardziej kompleksowa, dając klientom możliwość załatwienia wielu spraw pod jednym dachem. Taki rozwój tego segmentu jest jednym z naszych leasingowych celów – mówi Karolina Nitowska, Leasing Director w Greenman Poland.

– Otwarcie Wakacje.pl jest tego najlepszym przykładem. Dzięki nowemu biuru podróży, które wzbogaca aktualną już ofertę, odwiedzający centrum mają teraz też dostęp do niezwykle szerokiej propozycji wiodących i sprawdzonych touroperatorów, a przez to do tysięcy atrakcyjnych destynacji wyjazdowych w kraju i zagranicą – dodaje.

Wakacje.pl to dziś lider na rynku zorganizowanych wyjazdów turystycznych. Planujący wypoczynek mogą u niego znaleźć bazę prawie 75 tys. ofert do 150 krajów, która jest codziennie aktualizowana i obejmuje ponad 100 doskonale znanych na europejskim rynku biur podróży –  m.in. Rainbow Tours, Grecos, Coral Travel i wielu innych.

W swojej ofercie Wakacje.pl mają m.in. wczasy pobytowe w Polsce i zagranicą, wycieczki objazdowe na całym świecie, wycieczki do egzotycznych krajów, wypoczynek połączony ze zwiedzaniem, pobyty świąteczne, obozy, kolonie, a także bilety lotnicze i autokarowe, rezerwację hoteli. Korzystający z Wakacje.pl znajdą tutaj także wszystkie niezbędne dodatkowe usługi związane z turystyką: ubezpieczenia, rezerwacje wycieczek fakultatywnych oraz miejsc parkingowych.

– Wakacje.pl to doskonale rozpoznawalna marka, z którą co roku tysiące Polaków planuje urlop. Otwarcie biura podróży w Nowych Bielawach sprawia, że także nasi klienci mogą skorzystać z tej niezwykle ciekawej i zróżnicowanej propozycji, w dodatku w jednym miejscu – mówi przedstawicielka leasingu.

– Jestem przekonana, że ten debiut spotka się z ogromnym zainteresowaniem lokalnego rynku. Tym bardziej, że pojawienie się nowego najemcy zbiega się z okresem, kiedy to Polacy intensywnie planują wyjazdy na letnie wakacje i długie weekendy, a co za tym idzie poszukują ekspertów i zaufanych partnerów, z którymi mogą przygotować się do urlopu – dodaje.

Znajdą coś jeszcze. – Przygotowujemy oferty szyte na miarę pod każdego klienta. Jest on dla nas jak gość, którego obsługa zaczyna się od momentu wejścia do salonu i trwa aż do powrotu do kraju. Aby jak najlepiej go obsłużyć, systematycznie uczestniczymy w szkoleniach produktowych oraz sprawdzamy nowe obiekty na wyjazdach typu study tour, aby jak najdokładniej zaprezentować klientowi wybrane destynacje – mówi Natalia Gotowalska, kierownik salonu Wakacje.pl w Nowych Bielawach.

Wakacje.pl to kolejny najemca w segmencie usługowym Nowych Bielaw. Odwiedzający centrum znajdą tu punkty m.in. banków Millenium i mBank, teleoperatorów Orange, Plus/Polsat Box, T-Mobile, i Play, Canal Plus, Kodano Optyk, Vision Express, Poczty Polskiej, Panek czy Pralni EBS. Od niedawna działa tu także biuro podróży TUI.

– Oferta usługowa Nowych Bielaw stale zyskuje, a co najważniejsze, staje się coraz bardziej kompletna, dając klientom duży wybór i ogrom możliwości. To kierunek rozwoju, który planujemy umacniać, tworząc ofertę convenience, nie tylko w obszarze handlowym, ale i usługowym – mówi Karolina Nitowska.


Centrum Nowe Bielawy zlokalizowane jest we wschodniej części Torunia w pobliżu DK 15 i 80 oraz autostrady A1, niecałe 15 minut od Starego Miasta. Otwarty w 2002 roku obiekt ma powierzchnię 25 tys. m kw. GLA i liczy sobie 70 sklepów, restauracji i punktów usługowych. Wśród kluczowych najemców znaleźć można m.in. Carrefour, Jysk, RTV Euro AGD, Douglas, home&you, Big Star, Carry, Rossmann, Pepco i CCC. W 2022 roku rozpoczęto rozbudowę obiektu. Już powstał pierwszy park handlowy, w którym znaleźć można 3 sklepy wielkopowierzchniowe – NEONET, Komfort i Jysk. W trakcie realizacji jest druga, bliźniacza inwestycja, którą również wypełnią 3 marki. Oba obiekty są już w pełni skomercjalizowane.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.

Polityka

Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.