Komunikaty PR

When U Buy – jedna aplikacja, by zarządzać wszystkimi zakupami online

2024-05-20  |  01:00
Biuro prasowe

Wygoda, oszczędność czasu i lepsza kontrola nad zakupami – gdy coraz więcej kupujemy online, potrzebujemy wygodnego narzędzia do zarządzania procesem zakupów, by nie musieć sprawdzać dziesiątek rozproszonych maili i powiadomień. Z pomocą przychodzi innowacyjna aplikacja When U Buy – platforma, która łączy wiele popularnych sklepów: od Allegro przez Temu po Zalando. W When U Buy zobaczysz wszystkie swoje zakupy od A do Zet!

- When U Buy powstało po to, aby przyjemność z kupowania nie kończyła się na przycisku "kup teraz". To nie tylko wygoda posiadania wszystkich zakupów w jednym miejscu ale również kontrola i bezpieczeństwo naszych pieniędzy wydawanych w internecie – podkreśla Ewa Kraińska, twórczyni i właścicielka When U Buy.

When U Buy to wygoda i kontrola w jednym. Aplikacja automatycznie rozpoznaje zakupy użytkownika z różnych sklepów i zaciąga dane np. nazwę sklepu, datę zamówienia, formę płatności, formę dostawy czy datę zwrotu. W ten sposób można mieć całą swoją historię zakupów w jednym miejscu oraz narzędzie do szybkiego sprawdzania statusu poszczególnych zamówień i zwrotów, które stanowią duży odsetek operacji e-commerce. Aplikacja informuje także o zdarzeniach negatywnych, takich jak brak przesyłki czy brak realizacji zwrotu. 

W When U Buy zintegrowane są obecnie takie giganty e-commerce jak Temu, Zalando, Allegro czy Media Expert jednak aplikacja jest w fazie intensywnego rozwoju i z czasem będą dołączać do niej kolejne marki.

Jakie problemy rozwiązuje When U Buy?

Stworzenie aplikacji, która integruje wiele popularnych sklepów internetowych niesie wiele korzyści dla użytkowników. When U Buy integruje rozproszone informacje z różnych sklepów i gromadzi je w jednym miejscu, dodatkowo informując użytkownika o tych momentach procesu zakupowego, które wymagają jego wzmożonej uwagi – braku przesyłki, upływającym terminie zwrotu czy braku wypłaty środków, gdy zwrot został dokonany. Rozwiązuje to problem współczesnego konsumenta: konieczność sprawdzania wielu różnych aplikacji oraz metod i kanałów, jakimi poszczególne sklepy komunikują się z klientem.

- Mamy natłok tych informacji: o zamówieniu, płatności, przesyłce. Znaleźć tę jedną jedyną, która wzmoże naszą czujność w odpowiednim momencie nie jest łatwo. My nie chcemy angażować użytkowników przy każdym momencie jego zakupów. Nie chcemy być kolejną dawką maili, którą dostaje od sklepu, od przewoźnika itd. Chcemy, żeby konsument mógł śmiało zignorować te wszystkie maile transakcyjne, bo ma wiarygodne narzędzia, które zaalarmuje, jeżeli naprawdę będzie ta uwaga potrzebna – mówi twórczyni aplikacji, która została już doceniona przez rynek jako innowacyjna. When U Buy zdobyła m.in. nominację w prestiżowym konkursie Invest Cuffs, jako start-up roku 2023.

Kiedy robimy wiele zakupów online, łatwo stracić kontrolę nad tym, co zostało już kupione, co jest w drodze, a co jeszcze musimy zakupić. Brak odpowiedniej organizacji może prowadzić do dublowania zamówień, zapomnianych zakupów czy problemów z zarządzaniem budżetem. Śledzenie statusu poszczególnych przesyłek także może być wyzwaniem. Różne sklepy internetowe mogą korzystać z różnych firm kurierskich, co może skomplikować śledzenie przesyłek i zapewnienie, że dotrą one na czas. Kolejnym problemem Zarządzanie zwrotami i reklamacjami może być uciążliwe, zwłaszcza jeśli dokonujemy zakupów w wielu sklepach online. Upewnienie się, że produkty zostały zwrócone w terminie, oraz monitorowanie zwrotów środków na konto może być trudne, jeśli robimy wiele zakupów jednocześnie. 

Tego typu rozwiązanie jest nieocenione zwłaszcza w okresie wzmożonych zakupów, gdy pojawiają się szczególne okazje: Dzień Matki, Dzień Dziecka czy inne święta.

Na czym polega innowacyjność When U Buy?

Innowacja nie musi być najnowszym rozwiązaniem technicznym z zastosowaniem AI czy innych zaawansowanych narzędzi. To czasem dostrzeżenie, że brakuje jakiegoś drobnego rozwiązania i wypełnienie tej luki. When U Buy to innowacyjne rynkowe rozwiązanie, które pozwala agregować zakupy on-line w jednej wygodnej aplikacji, ułatwiając użytkownikom kontrolę nad procesem zakupowym w różnych sklepach. 

Twórczyni aplikacji nie ukrywa, że ma duże ambicje i marzy jej się, by When U Buy po wyjściu z fazy start-upu stał się aplikacją o zasięgu globalnym, wyposażoną w funkcje zwiększające komfort i bezpieczeństwo użytkowników, a także program lojalnościowy, który integruje najważniejsze usługi e-commerce podążające za użytkownikiem, działające na każdym sklepie niezależnie od jego usług i funkcjonalności.

Warto podkreślić, że takiego rozwiązania – osobistego asystenta zakupowego w formie aplikacji - wcześniej na rynku nie było, choć nie brakuje na nim świetnie działających sklepów internetowych. Aplikacja WhenUBuy już w obecnej formie  zwalnia konsumentów z pamiętania o całej zakupowej logistyce  zwłaszcza  ważnych terminach zapisanych w licznych mailach z poszczególnych sklepów, agregując wszystkie potrzebne informacje w jednym miejscu.

- Chciałabym żeby When u Buy z czasem stało się instytutem badawczym dla światowego rynku e-commerce ze względu na unikalną strukturę i zakres danych  - mówi Ewa Kraińska, zwracając uwagę, że When U Buy wykorzystuje innowacyjny sposób na pobieranie szczegółów transakcji zakupowych i zwrotów bez konieczności bezpośredniej integracji ze sklepami via API. Dzięki temu podejściu, to użytkownik udostępnia historię swoich zakupów i zwrotów a When U Buy, już jako start-up, może prezentować zakupy z takich sklepów jak: Allegro, MediaExpert, Zalando czy Temu. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Obowiązkowa deratyzacja
2025-03-06 | 10:30

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników

Szkodniki mogą pojawić się wszędzie – od pięciogwiazdkowych hoteli i eleganckich restauracji po domy jednorodzinne i miejskie parki. Wielu ludzi bagatelizuje problem gryzoni,
Firma Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki
2025-02-27 | 15:00

Costa Coffee startuje z franczyzą. Pierwszy lokal to współpraca z Klubem Fikołki

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Firma Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?
2025-02-26 | 08:50

Wirtualny adres dla Twojej firmy - o co w tym chodzi?

Wirtualny adres stał się bardzo głośnym tematem w kontekście rejestracji firmy. Z takiej możliwości korzysta już masa przedsiębiorców, zwłaszcza freelancerów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.