Wielki finał kolejnej edycji Sokoliki Cup
Turniej jest organizowany przez Mazowiecki Związek Piłki Nożnej. Trzeci już finał rozgrywek, z udziałem utytułowanych piłkarzy i jednocześnie ambasadorów Akademii Sokolika: Łukasza Fabiańskiego i Łukasza Piszczka, został rozegrany na Stadionie Miejskim Legii Warszawa.
Sportowe emocje
Sokoliki Cup to turniej piłki nożnej dla dzieci w kategorii U-10. W tym roku odbyła się kolejna jego edycja. Udział w nim jest bezpłatny. Tegoroczne eliminacje odbywały się w ośmiu lokalizacjach: Przasnyszu, Płocku, Jadwisinie, Otwocku, Pruszkowie, Warszawie, Warce i Sokołowie Podlaskim. Wzięło w nich udział 128 drużyn, czyli ponad 1790 młodych pasjonatów i pasjonatek futbolu.
Sokołów wspiera organizację turnieju od jego pierwszej edycji. – Edukacja na temat znaczenia wartościowej diety i aktywności fizycznej, zwłaszcza wśród dzieci i młodzieży, jest bardzo ważną częścią naszej strategii CSR – mówi Przemysław Gostkiewicz, Prezes Zarządu Sokołów S.A. – Turniej Sokoliki Cup, którego sponsorem jesteśmy już po raz trzeci, to wydarzenie pełne pozytywnych, sportowych emocji i dobrej zabawy. Dlatego stanowi doskonałą zachętę do zdrowego trybu życia. Cieszę się, że z roku na rok turniej cieszy się coraz większą popularnością i przyciąga szerokie grono młodych adeptów piłki nożnej i kibiców.
Wielki finał Sokoliki Cup odbył się na Stadionie Miejskim Legii Warszawa. Wzięło w nim udział 20 drużyn. Do sportowej rywalizacji uczestników zachęcali również obecni podczas finału ambasadorzy Akademii Sokolika - znani i utytułowani piłkarze, reprezentanci Polski: Łukasz Fabiański i Łukasz Piszczek.
Ostatecznie laur zwycięstwa przypadł drużynie Radomiak S.A. Radom, która w zaciętym meczu finałowym pokonała klub UKS Varsovia. Trzecie miejsce na podium zajęła drużyna GKS Wilga Garwolin. Na zwycięskie drużyny czekały atrakcyjne nagrody: vouchery pieniężne na sprzęt sportowy, puchary i medale. Trzej najlepsi piłkarze – bramkarz, zawodnik i strzelec otrzymali puchary oraz piłki z autografami Łukasza Fabiańskiego i Łukasza Piszczka. Ponadto wszystkim uczestnikom finałowych rozgrywek wręczono bilety na mecz Polska-Turcja oraz firmowe gadżety i pożywne przekąski mięsne z linii Sokoliki – pełne wartościowego białka oraz o wysokiej zawartości mięsa.
Atrakcje dla całej rodziny
Finał Sokoliki Cup to nie tylko wspaniałe sportowe wydarzenie, ale też rodzinny piknik. Z myślą o młodych kibicach przygotowano wiele atrakcji i strefę zabaw. Nie zabrakło także muzycznych emocji, które zapewnił występ członków Ekipy. Odbyła się również zakończona sukcesem próba pobicia rekordu w liczbie strzelonych rzutów karnych. – Finał trzeciej edycji Sokoliki Cup był naprawdę wspaniałym wydarzeniem – podsumowuje Maciej Częścik, Wiceprezes Zarządu ds. Handlu i Marketingu w Sokołów S.A. – Staramy się dodatkowo je uatrakcyjniać, także poprzez poszerzanie grona ambasadorów Akademii Sokolika. W tym roku do Łukasza Fabiańskiego, który jest z nami od pierwszej edycji turnieju, dołączył kolejny utytułowany, znakomity piłkarz i reprezentant Polski, czyli Łukasz Piszczek. Jestem przekonany, że również dzięki ich obecności, wszyscy uczestnicy turnieju i kibice, po raz kolejny mogą się przekonać, że warto grać o swoje marzenia – także te sportowe. Już dziś mogę zapowiedzieć kolejną edycję Sokoliki Cup, którą na pewno będziemy wspierać z myślą o zachęcaniu naszych najmłodszych do aktywności fizycznej i zdrowej diety każdego dnia.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.