Komunikaty PR

Wielki finał kolejnej edycji Sokoliki Cup

2024-06-18  |  12:20
Biuro prasowe

Turniej jest organizowany przez Mazowiecki Związek Piłki Nożnej. Trzeci już finał rozgrywek, z udziałem utytułowanych piłkarzy i jednocześnie ambasadorów Akademii Sokolika: Łukasza Fabiańskiego i Łukasza Piszczka, został rozegrany na Stadionie Miejskim Legii Warszawa.

Sportowe emocje

Sokoliki Cup to turniej piłki nożnej dla dzieci w kategorii U-10. W tym roku odbyła się kolejna jego edycja. Udział w nim jest bezpłatny. Tegoroczne eliminacje odbywały się w ośmiu lokalizacjach: Przasnyszu, Płocku, Jadwisinie, Otwocku, Pruszkowie, Warszawie, Warce i Sokołowie Podlaskim. Wzięło w nich udział 128 drużyn, czyli ponad 1790 młodych pasjonatów i pasjonatek futbolu.

Sokołów wspiera organizację turnieju od jego pierwszej edycji. – Edukacja na temat znaczenia wartościowej diety i aktywności fizycznej, zwłaszcza wśród dzieci i młodzieży, jest bardzo ważną częścią naszej strategii CSR – mówi Przemysław Gostkiewicz, Prezes Zarządu Sokołów S.A. – Turniej Sokoliki Cup, którego sponsorem jesteśmy już po raz trzeci, to wydarzenie pełne pozytywnych, sportowych emocji i dobrej zabawy. Dlatego stanowi doskonałą zachętę do zdrowego trybu życia. Cieszę się, że z roku na rok turniej cieszy się coraz większą popularnością i przyciąga szerokie grono młodych adeptów piłki nożnej i kibiców.

Wielki finał Sokoliki Cup odbył się na Stadionie Miejskim Legii Warszawa. Wzięło w nim udział 20 drużyn. Do sportowej rywalizacji uczestników zachęcali również obecni podczas finału ambasadorzy Akademii Sokolika - znani i utytułowani piłkarze, reprezentanci Polski: Łukasz Fabiański i Łukasz Piszczek.

Ostatecznie laur zwycięstwa przypadł drużynie Radomiak S.A. Radom, która w zaciętym meczu finałowym pokonała klub UKS Varsovia. Trzecie miejsce na podium zajęła drużyna GKS Wilga Garwolin. Na zwycięskie drużyny czekały atrakcyjne nagrody: vouchery pieniężne na sprzęt sportowy, puchary i medale. Trzej najlepsi piłkarze – bramkarz, zawodnik i strzelec otrzymali puchary oraz piłki z autografami Łukasza Fabiańskiego i Łukasza Piszczka. Ponadto wszystkim uczestnikom finałowych rozgrywek wręczono bilety na mecz Polska-Turcja oraz firmowe gadżety i pożywne przekąski mięsne z linii Sokoliki – pełne wartościowego białka oraz o wysokiej zawartości mięsa.

Atrakcje dla całej rodziny

Finał Sokoliki Cup to nie tylko wspaniałe sportowe wydarzenie, ale też rodzinny piknik. Z myślą o młodych kibicach przygotowano wiele atrakcji i strefę zabaw. Nie zabrakło także muzycznych emocji, które zapewnił występ członków Ekipy. Odbyła się również zakończona sukcesem próba pobicia rekordu w liczbie strzelonych rzutów karnych. – Finał trzeciej edycji Sokoliki Cup był naprawdę wspaniałym wydarzeniem – podsumowuje Maciej Częścik, Wiceprezes Zarządu ds. Handlu i Marketingu w Sokołów S.A. – Staramy się dodatkowo je uatrakcyjniać, także poprzez poszerzanie grona ambasadorów Akademii Sokolika. W tym roku do Łukasza Fabiańskiego, który jest z nami od pierwszej edycji turnieju, dołączył kolejny utytułowany, znakomity piłkarz i reprezentant Polski, czyli Łukasz Piszczek. Jestem przekonany, że również dzięki ich obecności, wszyscy uczestnicy turnieju i kibice, po raz kolejny mogą się przekonać, że warto grać o swoje marzenia –  także te sportowe. Już dziś mogę zapowiedzieć kolejną edycję Sokoliki Cup, którą na pewno będziemy wspierać z myślą o zachęcaniu naszych najmłodszych do aktywności fizycznej i zdrowej diety każdego dnia.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu

W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.

Bankowość

Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.

Transport

Nowe opłaty za emisję CO2 mogą spowodować wzrost kosztów wielu małych i średnich firm. Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia [DEPESZA]

System ETS2, który zacznie obowiązywać od 2027 roku, nałoży podatek na paliwa kopalne wykorzystywane do ogrzewania budynków czy w transporcie. Koszty w dużej mierze poniosą dostawcy, w tym małe i średnie firmy. – Potencjalny wpływ systemu ETS2 na sektor MŚP w Polsce będzie znacznie mniej drastyczny, niż mogłoby się wydawać. Konieczne jest jednak przygotowanie odpowiednich instrumentów, które wesprą przedsiębiorców w przemianie w kierunku niskoemisyjnym, ale jednocześnie będą unikały podwójnej kompensacji – wskazuje raport WiseEuropa pt. „Wędka czy ryba? Wsparcie dla polskich MŚP w związku z wprowadzeniem ETS2”.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.