Komunikaty PR

Wilfredo Leon w nowej odsłonie kampanii Galeco

2022-04-11  |  08:00
Biuro prasowe
Kontakt
Sylwia Makowska
Orchidea Creative Group

ul. Ruska 51B
50-079 Wrocław
s.makowska|grupaorchidea.pl| |s.makowska|grupaorchidea.pl
517 412 466
https://grupaorchidea.pl/

Bez cienia wątpliwości to hasło przewodnie kampanii wizerunkowej Galeco - polskiego producenta systemów rynnowych. Jej Ambasadorem jest znany na całym świecie siatkarz Wilfredo León. Właśnie rozpoczął się trzeci rok współpracy wybitnego sportowca i podkrakowskiej firmy. Dla kibiców i fanów marki Galeco szykuje specjalne sportowe niespodzianki.

Sportowa przygoda trwa

Podkrakowska firma nie od dziś łączy swoją działalność ze światem sportu. Nie tylko od wielu lat wspiera lokalne kluby siatkówki i piłki nożnej, ale dwa lata temu na Ambasadora Marki wybrała Wilfredo Leóna, który od 2019 r. stanowi jeden z głównych filarów reprezentacji Polski w piłce siatkowej mężczyzn. Wybór ten nie był przypadkowy – od samego początku Galeco podkreśla, że docenia potencjał i sportowe osiągnięcia siatkarza, ale przede wszystkim wyznawane przez niego wartości, które łączą go z filozofią i kulturą organizacyjną firmy.

- Kiedy firma Galeco skontaktowała się ze mną, nie znałem jej, nie orientowałem się w branży budowlanej w Polsce – wspomina Wilfredo León.  - Zrobiłem jednak szybkie rozeznanie i dowiedziałem się, że to rodzinny biznes, wielokrotnie nagradzany w swojej dziedzinie. Zależy mi na tym, żeby być kojarzonym z firmami oferującymi produkty najwyższej jakości i tak jest w tym przypadku. Zaimponowało mi także to, że odezwał się do mnie sam prezes, pan Szczepan Buryło. Szybko doszliśmy do porozumienia i współpracujemy już dwa lata. Bardzo się cieszę, że mogę być „twarzą” Galeco.

Myślimy przyszłościowo

Wspólne wartości, z którymi utożsamiają się zarówno firma Galeco, jak i sportowiec, stały się motywem przewodnim kapani wizerunkowej, której nowa odsłona właśnie wchodzi do prasy i internetu.

- Oferując produkty Galeco, nie mamy cienia wątpliwości, że będą one trwałe, solidne i spełnią  oczekiwania klientów – podkreśla Magdalena Buryło, specjalista ds. promocji Galeco. –Nie mamy też cienia wątpliwości, że  Wilfredo León  jest mistrzem siatkarskim.

Motyw przewodni został w tym roku uzupełniony o dodatkowe hasła, które dobrze oddają idee przyświecające działalności polskiego producenta. Pierwsze z nich brzmi Myślimy przyszłościowo. Firma Galeco stawia bowiem na innowację i wyznacza trendy w swojej branży.

Gratka dla kibiców

Dzięki zorganizowanej ostatnio sesji zdjęciowej, wielbiciele siatkówki będą mogli zobaczyć swojego idola w prasie, internecie oraz na billboardach. Na tym jednak nie koniec. Firma Galeco przygotowuje bowiem specjalną niespodziankę dla fanów siatkarskich zmagań.

- Już dziś możemy zdradzić, że przygotowujemy konkursy, w których wygrać będzie można atrakcyjne nagrody związane z siatkówką i Ambasadorem Marki  – zapowiada Magdalena Buryło.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Orchidea Creative Group
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.