Komunikaty PR

WIŚNIOWSKI wspiera akcję charytatywną na rzecz powodzian

2024-09-20  |  12:00
Biuro prasowe

Polski lider w produkcji bram, ogrodzeń, okien i drzwi dołączył do medialnej akcji wsparcia powodzian. Tym samym, zachęca do obejrzenia specjalnego charytatywnego bloku reklamowego z którego całkowity dochód zostanie przekazany na pomoc poszkodowanym, a konkretnie na wsparcie Szpitala w Nysie.  

Firma WIŚNIOWSKI, znana z innowacyjnych i trwałych rozwiązań w zakresie bram i ogrodzeń, zdecydowała się wziąć udział akcji TVN, widząc w niej szansę na realne wsparcie osób, które najbardziej ucierpiały w wyniku katastrofy. 

Agata Stachoń, kierowniczka działu komunikacji marki WIŚNIOWSKI komentuje: "W obliczu trudnych wydarzeń w kraju czujemy odpowiedzialność, by zaangażować się i pomóc tam, gdzie nasza obecność może mieć realny wpływ. Decyzja o wsparciu charytatywnego bloku reklamowego była dla nas naturalna”. 

Dla WIŚNIOWSKI ta akcja to nie tylko pomoc, ale także istotny element budowania społecznej odpowiedzialności marki. Jak podkreśla Agata Stachoń, działania prospołeczne są integralną częścią strategii firmy, a udział w tej inicjatywie pokazuje, że marketing może być narzędziem do wspierania ważnych celów.  

Blok reklamowy można będzie oglądać już 20 września; emisja zaplanowana jest tuż po programie „Fakty” w TVN, czyli po godzinie 19:25. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Samorządy Janosikowe do likwidacji. Jest podpis prezydenta Biuro prasowe
2024-10-21 | 15:10

"Janosikowe" do likwidacji. Jest podpis prezydenta

Prezydent Andrzej Duda podpisał Ustawę o dochodach jednostek samorządu terytorialnego. Oznacza to m.in. likwidację „Janosikowego”, czyli podatku od najbogatszych
Samorządy Forum Local Trends. Dwa dni debat polskich samorządów w przededniu prezydencji w
2024-10-08 | 13:00

Forum Local Trends. Dwa dni debat polskich samorządów w przededniu prezydencji w

„20 lat w UE: O spójność polskich miast i regionów” to hasło, które będzie przyświecać obradom jesiennej edycji Local Trends – Europejskiego
Samorządy Eco5tech zrealizuje projekt OZE o wartości 2,8 mln zł w Gminie Papowo Biskupie
2024-09-27 | 11:00

Eco5tech zrealizuje projekt OZE o wartości 2,8 mln zł w Gminie Papowo Biskupie

Gmina Papowo Biskupie (kujawsko-pomorskie) podpisała umowę ze spółką Eco5tech na projekt budowy ogniw fotowoltaicznych z magazynami energii i zmiana sposobu ogrzewania w gminnych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.