Komunikaty PR

Woda dla służb medycznych

2020-04-30  |  13:00
Biuro prasowe

Trwająca epidemia COVID-19 odbija się mocno na wielu dziedzinach życia. W szczególnie trudnej sytuacji zostały postawione służby medyczne, a tym samym zapotrzebowanie na różnego rodzaju pomoc wzrosła w szpitalach w ogromnym stopniu. Oprócz niezbędnego sprzętu, środków ochrony osobistej oraz dezynfekcyjnych, dla personelu służby zdrowia ważne jest również wsparcie w postaci żywności, wody, napojów. Jest ono wielkim ułatwieniem w czasie wielogodzinnych, wyczerpujących dyżurów.

W pomoc dla pracowników służby zdrowia zaangażowała się firma Jurajska, która dostarcza wodę dla lekarzy, pielęgniarek i innych pracowników medycznych. – W tym wyjątkowym, trudnym czasie wiemy, jak ważne jest wsparcie dla tych, którzy z oddaniem każdego dnia stają w pierwszej linii walki z epidemią – mówi Jacek Bulski, Koordynator ds. Marketingu z firmy Jurajska. – Woda mineralna, o doskonałej jakości – to bez wątpienia artykuł pierwszej potrzeby. Jest po prostu niezbędna w tak ciężkiej, niezwykle wymagającej pracy. Widząc, jak duże jest zapotrzebowanie na taką pomoc, podjęliśmy decyzję o zorganizowaniu dostaw wody do wybranych szpitali.

Firma Jurajska współdziała w tym zakresie ze swoim wieloletnim partnerem – Fundacją Rozwoju Kardiochirurgii im. Zbigniewa Religi. Dzięki tej współpracy, woda Jurajska trafia do szpitali, w których jest na nią realne zapotrzebowanie. W pierwszym etapie, Jurajska podjęła działania lokalne – w rejonie Jury Krakowsko-Częstochowskiej, gdzie znajduje się siedziba firmy i ujęcie wody. Pierwsze transporty już dotarły do szpitali w Myszkowie, Częstochowie i do wskazanych przez Fundację im. Zbigniewa Religi placówek w Zabrzu. Woda Jurajska oraz inne produkty Grupy Hortex (jak soki i mrożonki) docierają do wybranych szpitali również w ramach akcji #WzywamyPosiłki - czyli ogólnopolskiej inicjatywy obywatelskiej wspierającej personel medyczny.

- Cieszymy się, że możemy dostarczać naszą wodę lekarzom i pielęgniarkom  i w ten sposób wspierać ich w tej szczególnej sytuacji – podkreśla Jacek Bulski, Koordynator ds. Marketingu z firmy Jurajska. - Wierzymy, że krystalicznie czysta, naturalnie nasycona związkami wapnia i magnezu woda Jurajska, pomoże im zachować siły, których tak bardzo potrzebują.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.