Wola Park razem z IKEA na rzecz świadomości ekologicznej warszawiaków
Havas PR Warsaw
ul. Dziekońskiego 1
00-728 Warszawa
angelika.szpregiel|havas.com| |angelika.szpregiel|havas.com
+48 502 552 334
havaspr.pl
Wola Park w licznych projektach inspiruje swoich klientów do dokonywania lepszych, bardziej proekologicznych i zrównoważonych wyborów każdego dnia. Aby działać na rzecz ochrony środowiska, edukacji klimatycznej i idei zero waste, warszawskie miejsce spotkań połączyło siły z IKEA Targówek oraz IKEA Janki w ramach kampanii „Działania dobre dla planety. Róbmy to razem!”. Od 23 maja do 18 czerwca br. dla klientów Wola Parku zaplanowano serię warsztatów, specjalną ekspozycję czy artykuły w promocyjnych cenach.
„Działania dobre dla planety” – bo razem, możemy więcej
Aby wywierać pozytywny wpływ na ludzi, społeczności i planetę, potrzebne jest współdziałanie, a także zaangażowanie nas wszystkich. Dlatego Wola Park z IKEA Targówek i IKEA Janki połączyły swoje siły, by działać na rzecz edukowania i angażowania warszawiaków w prowadzenie lepszego, bardziej zrównoważonego życia. Dlatego w ramach zorganizowanej wspólnie kampanii „Działania dobre dla planety. Róbmy to razem!”, która rozpoczyna się w poniedziałek, 23 maja br., na klientów Wola Parku czekają liczne wydarzenia i atrakcje. Wiele z nich odbędzie się we Współdzielniku, czyli wyjątkowym miejscu aktywności lokalnej promującym życie w duchu circular economy i zero waste.
Warsztaty – naprawa AGD, cyrkularna biżuteria i ekologiczne kosmetyki
Na 28 maja dla wszystkich odwiedzających zaplanowano etnograficzne warsztaty dla dzieci „Tradycje zero waste”. Podczas „Warsztatu naprawczego” 3 i 10 czerwca będzie można przynieść swój zepsuty sprzęt drobnego AGD i dowiedzieć się, jaką część należy dokupić i w jaki sposób ją wymienić. Kolejnego dnia klienci Wola Parku podczas warsztatu „Kiedyś koszulka, teraz korale” będą mogli dać drugie życie swoim znoszonym t-shirtom, z których będą mogli wykonać modną biżuterię. Serię wydarzeń zamknie 11 czerwca spotkanie „Świadoma pielęgnacja włosów – Ręczny wyrób szamponów w kostce”, podczas którego będzie można wykonać dla siebie ekologiczny szampon pochodzenia roślinnego.
Zapisy na warsztaty i więcej szczegółów dostępne są na stronie: https://wck-wola.pl/nasze-miejsca/wspoldzielnik/.
– Jednym z naszych priorytetów jest edukowanie klientów na temat zrównoważonej konsumpcji i idei less waste. W minionym roku we współpracy z Wolskim Centrum Kultury stworzyliśmy ekologiczno-edukacyjny projekt Współdzielnik, miejsce odpowiadające na potrzeby klientów Wola Parku i lokalnej społeczności, zachęcające do działania zgodnie z zasadami ekologii i zero waste. Bardzo się cieszymy, że wspólnie z IKEA możemy robić jeszcze więcej na rzecz edukacji w tym zakresie. Dlatego też zachęcamy wszystkich odwiedzających do wzięcia udziału w naszej wspólnej akcji „Działania dobre dla planety. Róbmy to razem!”. W jej ramach będzie można wziąć udział w licznych warsztatach oraz dowiedzieć się, jak w codziennym życiu ograniczać ilość odpadów.
Wszystkim inicjatywom w naszym miejscu spotkań towarzyszy dbanie o zrównoważony rozwój, gdyż nieustannie chcemy wywierać pozytywny wpływ na ludzi, społeczność i planetę – mówi Anna Bozhenko, Dyrektorka Centrum Handlowego Wola Park.
Razem ekologicznie – promocje i produkty IKEA „Lepsze dla Planety”
W ramach wspólnej kampanii przygotowano specjalną ofertę dla klientów Wola Parku i IKEA – w każdą sobotę w centrum handlowym będzie można odebrać zaproszenia na wege lunch w cenie 1 zł do Restauracji w IKEA Janki lub w IKEA Targówek.
Ważną częścią misji IKEA jest zachęcanie do dbałości o naszą planetę poprzez proponowanie szerokiej gamy produktów i rozwiązań, pozwalających dokonywać lepszych wyborów dla domu i środowiska. Pozytywne wybory dla planety to nie tylko korzystanie z produktów z materiałów ekologicznych i recyklingu, lecz także marnowanie mniejszej ilości jedzenia, używanie toreb wielokrotnego użytku czy spożywanie żywności pochodzenia roślinnego. Naprzeciw tym potrzebom wychodzi IKEA i w ramach akcji z Wola Parkiem proponuje wyjątkowe promocje – od 23 maja do 18 czerwca Klubowicze IKEA Family będą mogli skorzystać z 15-procentowej zniżki na wybrane przyjazne dla środowiska produkty, m.in.: klopsiki roślinne HUVUDROLL ze sklepiku szwedzkiego IKEA, podkładki LÄTTAD z trawy morskiej, butelki z kapslem KORKEN, pudełka z aksamitnej tkaniny DRÖNA czy wypełnione włóknami kanalikowymi poduszki SKOGSFRÄKEN.
Kolejne zniżki będą czekać na klientów w dziale Circular Hub, gdzie od 30 maja do 4 czerwca będzie można kupić produkty z 15-procentową zniżką.
– W IKEA dobrze wiemy, że na wielki sukces składają się często nasze małe codzienne działania. Wykorzystywanie resztek w kuchni, korzystanie z toreb wielokrotnego użytku czy uwzględnianie w naszej diecie więcej żywności pochodzenia roślinnego – te wszystkie pozornie drobne rzeczy sprawiają, że świat wokół nas zmienia się na lepsze. Wiemy również, że nasze małe codzienne działania mają jeszcze większą moc, kiedy robimy je wszyscy razem!
Dlatego cieszymy się, że jako IKEA Targówek i IKEA Janki możemy połączyć siły z Centrum Handlowym Wola Park w kampanii „Działania dobre dla planety. Róbmy to razem!”. Bo planeta to nasza wspólna sprawa, dlatego razem pragniemy zwiększać świadomość ekologiczną naszych klientów oraz zachęcać warszawiaków i warszawianki do bardziej zrównoważonego życia – mówi Magdalena Obrubko, Menedżer Marketingu Regionalnego IKEA Retail Polska.
Waterdrop zapobiegło trafieniu 29 milionów butelek do oceanów
W całej Polsce zmieniali otoczenie na lepsze – podsumowanie trzeciej edycji Kręc
Jak przygotować się do sprzątania okolicy? [CHECKLISTA]
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.